abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 13 september 2000 @ 19:57:24 #51
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_339782
Mijn vader belde me vandaag, en die vertelde dat er sinds kort auto's op de Hoogeveense Hoofdstraat mogen rijden, en dat alleen op dinsdagmorgen! Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik misschien wel geslaagd En de regel dat er auto's mogen rijden, dat geldt alleen voor minder validen. Hmzz, en toch lees ik elke woensdag uitgebreid de Hoogeveensche Courant op de plee...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 13 september 2000 @ 20:01:08 #52
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_339792
jammer Djeez! Veel succes volgende keer.
  donderdag 14 september 2000 @ 12:41:52 #53
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_340618
Nog lang niet aan afrijden toe , zo mijn eerste les pas over een half uurtje! AAAAAAAAAAh ben best zenuwachtig, kunnen jullie dat nog herinneren je eerste les?
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2000 @ 13:32:48 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_340710
Jompels nog es an toe zeg. De eerste autorijles was op mijn 18e verjaardag. De hele familie stond buiten te kijken hoe ik over het gras en de stoeprand wegreed. Een paar jaar later en 5 examens verder dan toch eindelijk geslaagd en nu scheur ik met mijn paarse Twingo het hele land door.

Iedereen die de lijdensweg van autorijlessen en examens nog moet afleggen, wens ik dan ook heel veel succes

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_341098
M'n eerst les ging nog beter dan de 2e.
komt omdat ik de 2e keer dacht, oohh nu lukt het me wel. Bam!, motor uit en nog meer van die onzin.
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_341630
Ik heb nu zo'n 1,5 jaar m'n rijbewijs. Eerste keer vond ik het best wel redelijk gaan. Alleen het begin was wat minder. Ik moest een bochtje achteruit maken. Ik dus relaxt die bocht achteruit nemen, supergeconcentreerd, nog een stukje achteruit rijden...en stoppen. Ging best goed dacht ik Totdat ik me bedacht dat ik niet supergoed had gekeken Ik me dus excuseren zo van: nou dat ging best wel goed maar ik keek missschien te weinig. Zegt die lul: JE KEEK HELEMAAL NIET!

Vanaf dat moment voor mijn gevoel niet echt dingen fout gedaan. Had stille hoop om te slagen. Niet dus! Ik was bij een kruispunt niet snel genoeg doorgereden of iets dergelijks (ik weet nog steeds niet waar) en volgens hem had ik ergens op een weg met een rood stuk ernaast teveel op die strook gereden. Naja, dat is volgens mij niet verboden want het was geen echt fietspad. Volgens mij reed ik er niet eens op trouwens.

Tweede keer ging niet direct beter ofzo! Eerst nog een rijles voor het examen. Die rijles ging best wel goed. Nog gekeerd op een heel smal weggetje. Tijdens de echte rijles ging het rijden op zich goed. Ik keek dit keer heel goed en dat kreeg ik na de tijd ook te horen. Tijdens de speciale verrichtingen lukte opeens het keren op de weg niet in 1x

Later kreeg ik nog te maken met een groep van overstekende kinderen vlak na een bocht. Volgens de examinator ging ik te hard door de bocht en had ik ze kunnen aanrijden of iets dergelijks. Onzin want ik stopte keurig op tijd. Er stond trouwens al een kind op straat. Ik dus netjes stoppen om die kinderen dan maar over te laten steken. Kinderen zijn immers onvoorspelbaar. Naja, dat was ook niet goed volgens die vent want ik HOEFDE niet te stoppen. Zeikerds. Wees een heer in het verkeer, maar niet tijdens uw rijexamen!

Na afloop was het even spannend. Wel/niet gehaald? Ik moest vast naar binnen en hij ging nog even overleggen met m'n rijlesinstructrice die was meegegaan tijdens het examen. Zij kon hem overtuigen dat ik normaal minder gespannen was en beter reed. Uiteindelijk toch op het nippertje m'n papiertje gehaald

Theorie examen in 1x gehaald. Ik had geloof ik 2 fout. Maar dat kunnen er ook 3 geweest zijn.

Hmmzz....
  zondag 17 september 2000 @ 17:43:35 #57
3956 roemco 8)
doe maar listig
pi_345981
quote:
Op 11 september 2000 00:00 schreef Ulx het volgende:
gewoon een paar borrels nemen voor je examen, dan ben je zo van je zenuwachtigheid af
neem er nog wat meer en ook de bochten neem je vanzelf.

ik ben ook bezig, theorie in 1 keer gehaald
ttt (tussentijdse toets ) gedaan, was lache, moest in een straat keren, slaat die moter 4 keer af,in 1 x draaien, ik dacht dat ik de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen wel kon vergeten , maar nee ik kreeg vrijstelling. wel moest ik beter kijken. het was een hele aardige vrouw, en die krijg ik dus weer op mn examen, nog 3 weken dan is het zover.....

gezelligheid troef

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')