Iedereen die de lijdensweg van autorijlessen en examens nog moet afleggen, wens ik dan ook heel veel succes
Jompels,
Slaapmeisje
Vanaf dat moment voor mijn gevoel niet echt dingen fout gedaan. Had stille hoop om te slagen. Niet dus! Ik was bij een kruispunt niet snel genoeg doorgereden of iets dergelijks (ik weet nog steeds niet waar) en volgens hem had ik ergens op een weg met een rood stuk ernaast teveel op die strook gereden. Naja, dat is volgens mij niet verboden want het was geen echt fietspad. Volgens mij reed ik er niet eens op trouwens.
Tweede keer ging niet direct beter ofzo! Eerst nog een rijles voor het examen. Die rijles ging best wel goed. Nog gekeerd op een heel smal weggetje. Tijdens de echte rijles ging het rijden op zich goed. Ik keek dit keer heel goed en dat kreeg ik na de tijd ook te horen. Tijdens de speciale verrichtingen lukte opeens het keren op de weg niet in 1x
Later kreeg ik nog te maken met een groep van overstekende kinderen vlak na een bocht. Volgens de examinator ging ik te hard door de bocht en had ik ze kunnen aanrijden of iets dergelijks. Onzin want ik stopte keurig op tijd. Er stond trouwens al een kind op straat. Ik dus netjes stoppen om die kinderen dan maar over te laten steken. Kinderen zijn immers onvoorspelbaar. Naja, dat was ook niet goed volgens die vent want ik HOEFDE niet te stoppen. Zeikerds. Wees een heer in het verkeer, maar niet tijdens uw rijexamen!
Na afloop was het even spannend. Wel/niet gehaald? Ik moest vast naar binnen en hij ging nog even overleggen met m'n rijlesinstructrice die was meegegaan tijdens het examen. Zij kon hem overtuigen dat ik normaal minder gespannen was en beter reed. Uiteindelijk toch op het nippertje m'n papiertje gehaald
Theorie examen in 1x gehaald. Ik had geloof ik 2 fout. Maar dat kunnen er ook 3 geweest zijn.
quote:neem er nog wat meer en ook de bochten neem je vanzelf.
Op 11 september 2000 00:00 schreef Ulx het volgende:
gewoon een paar borrels nemen voor je examen, dan ben je zo van je zenuwachtigheid af
ik ben ook bezig, theorie in 1 keer gehaald
ttt (tussentijdse toets ) gedaan, was lache, moest in een straat keren, slaat die moter 4 keer af,in 1 x draaien, ik dacht dat ik de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen wel kon vergeten , maar nee ik kreeg vrijstelling. wel moest ik beter kijken. het was een hele aardige vrouw, en die krijg ik dus weer op mn examen, nog 3 weken dan is het zover.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |