abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 10 september 2000 @ 23:58:29 #26
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_334438
Ik knijp hem nu toch wel behoorlijk voor dinsdag. Ik ga eerst maar es een pakje sigaretten oproken, neem een liter koffie, en ga dan maar afrijden, we zien wel waar het schip strandt. Al heb ik er eeen hard hoofd in, maar ja. Morgen nog ff lessen, en nog een uurtje voor het examen, en gaan met die banaan!
Duim wel voor mij hè Fokkers!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Overall beste user 2022 maandag 11 september 2000 @ 00:00:13 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_334440
quote:
Op 10 september 2000 23:58 schreef Djeez het volgende:
Ik knijp hem nu toch wel behoorlijk voor dinsdag.
gewoon een paar borrels nemen voor je examen, dan ben je zo van je zenuwachtigheid af
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_334675
Ik heb nu een jaar mijn rijbewijs, heb het gehaald op 9-9-'99, staat leuk in m'n rijbewijs...

Ik ben ook in Leeuwarden afgereden, maar of dat nou geluk was?
Met mijn theorie misschien wel...

De eerste keer 7 fouten grmbl!!!
Maar de tweede keer kwamen de vragen me wel errug bekend voor.. ja hoor, hetzelfde examen als de 1e keer, geslaagd dus voor theorie!

Praktijk:

De eerste keer zag ik een man niet die op het zebrapad wilde oversteken, gezakt!

De tweede en derde keer een vrouw als examinator, niet goed, erg pietluttig, derde keer bijv. gezakt omdat ik te veel gas gaf bij de rotonde verlaten, zeikerds!

Maar de 4e keer geslaagd (bij dezelfde examinator als de eerste keer)!
En sindsdien rijd ik bijna elke dag... heerlijk een rijbewijs...

Forza Juve!
  dinsdag 12 september 2000 @ 08:46:02 #29
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_336717
quote:
Op 10 september 2000 04:44 schreef Djeez het volgende:
Dus wie duimt er voor mij dinsdag, om 10:45 ?
Duim duim duim...
  dinsdag 12 september 2000 @ 08:51:03 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_336722
Veel succes Djeez!!!
  dinsdag 12 september 2000 @ 10:02:14 #31
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_336780
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes joh

Ik ga donderdag a.s voor het eerst rijles nemen , dus iedereen in Utrecht Blijf van de weg!

dinsdag 12 september 2000 @ 10:10:21 #32
3512 Chase
Beetje vage kleur
pi_336785
Op een of andere manier ging het mij rete goed af.

Theorie in een keer met alle vragen goed.
Praktijk in een keer na 21 lessen. En daarvoor had ik nog nooit gereden.

Was iets van 4,5 jaar geleden hier in Nederland.

dinsdag 12 september 2000 @ 11:45:48 #33
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_336864
En hoe is het gegaan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 12:22:51 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_336907
En Djeez, heb je een roze papiertje?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_337176
Hmm, hij zal wel aan het rijden zijn nou
of niet, dan voelt die zich
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_337242
Voor de gemoedsrust: van alle zakkers is slechts een klein percentage echt onterecht. Er zijn uiteraard ook wat twijfelgevallen, maar daar staat tegenover dat je die aan de 'geslaagde' kant ook hebt.

Het is natuurlijk makkelijk de examinator de schuld te geven. Ook zal je instructeur, als die meerijdt, vrijwel altijd zeggen dat 'het wel meeviel, blah blah'.

Bottom line is dat je als je zakt niet voldoet aan wat de examinator als goed ervaart. Uiteraard is daar niet een keiharde grens voor aan te geven, er blijven altijd externe invloeden waar niemand controle over heeft.

Sommige dingen gaan ook op gut feeling, hetzelfde wat je wellicht zelf ook ervaart als je bij anderen in de auto stapt. Bij sommigen heb je een grenzeloos vertrouwen, bij anderen niet, zonder dat je echt dingen aan kunt wijzen die niet goed gaan.

(Zelf B in 2x, A in 1x, theorie voor beiden in 1x. En ja, ik dacht na de 1x keer B ook dat ik genaaid was. Inzicht komt met de jaren)

Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
pi_337819
Geen nieuws is goed nieuws
Toch vrees ik het ergste
zou Djeez nu aan het cruisen zijn
of durft ie ons niet onder ogen te komen?
bad to tha bone
  Redactie Frontpage dinsdag 12 september 2000 @ 19:52:31 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_337939
GODVERDOMME!
Ik ben gezakt Ik moest er om 10:45 voor, en ik stelde me voor aan de examninator. Ik moest naar de auto lopen, en toen moest ik de lichten controleren. Dat ging goed, en met knikkende knieën ging ik in de auto zitten. Ik trilde over al mijn ledematen, en had er gelijk al een slecht gevoel over.

Goed kijken, en ik reed hem zachtjes tussen de mensen door het parkeervak uit. Eventjes doorrijden, in de twee schakelen, en ik reed het de uitrit af. Veels te hard, want ik nam de bocht te ruim. Een tijdje ging het goed, en toen zei de beste man:" Zo, zet hem hier maar naast die auto, en dan gaan we fileparkeren" 'Dat lukt me wel, heb ik vaker gedaan...', dacht ik, en probeerde hem erin te sturen. Oh oh, stoeprandje

Nou ja, dan maar weer verder rijden. De moed zakte me al in de schoenen, en ik dacht 'Nou, we kunnen net zo goed weer teruggaan, ik ben toch gezakt!'

Toen weer verder, en ik kwam in straat, die haaks staat op de hoofdwinkelstraat van de stad, idd, de Hoofdstraat. Dat kleine stukje, daar staat een bord bij met spelende kinderen enzo erop. Idd, een erf dus! Ik dus keurig stapvoets rijden, en alles leek goed te gaan Op de Hoofdstraat mogen beslist geen auto's rijden, maar daar kwam een sukkel in een auto van rechts, uit de Hoofdstraat. Hij stopte keurig, want hij wist wel dattie fout zat. Dus reed ik er mooi voor langs, en de examinator zei:" Die had je voorrang moeten geven hè!" Ik ging dus met hem in discussie, maar het mocht niet baten.

En verder reden we weer, en ik moest keren op de weg dmv steken. En jaja, dat ging goed! Dus mocht ik weer verder. Reed ik in een bocht, achter een fietser. Normaal gesproken zou ik die hebben ingehaald, maar ik zag een doorgetrokken streep op de weg staan, dus ik haalde hem niet in. " Waarom haal je die fietser niet in ? ", vroeg de examinator. " Omdat er een doorgetrokken streep staat ", zei ik. " Ja, maar dat geldt niet voor fietsers ", zei hij.

En verder ging het weer, een tijdje goed, en ik moest de snelweg oprijden. Keurig mij aan de snelheid houden, en goed kijken. Toen moest ik eraf bij Emmen, een uirit inrijden dus. Maar ik ging iets te hard, en reed over de blokmarkering. Toen reed ik nog een tijdje, en toen was ik weer terug bij het CBR.

De afsluithandelingen deed ik keurig, en vergat ook niet te kijken in de buitenspiegel voor ik de deur opengooide. We stapten naar binnen, en wist gelijk al dat ik was gezakt.

En ja hoor, op zeven van de tien onderdelen had ik onvoldoende gescoord! " Volgende keer beter jongen, tot over drie maand maar weer! ", zei de examinator sarcastisch.

Nou ja, het is niet anders. Als mensen interesse hebben, kan ik het lijstje met fouten wel ff scannen, en het dan op het forum plaatsen.

Maar ik baal er nog wel fan

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 19:57:14 #39
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_337951
jammer Djeez
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 20:02:53 #40
862 Arcee
Look closer
pi_337960
Jezus wat een pech zeg! Kom je net allemaal van die kleine vage kutdingetjes tegen!

Voor 't zelfde geld kom je niks tegen... nou ja, voor 't zelfde geld, scheelt je wel 300 piek aanvragen natuurlijk

Naja, volgende keer beter. suk6 alvast

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_338147
Balen Djeez....

Zelf ben ik de tweede keer geslaagd.
De eerste keer deed ik zo ongeveer alles fout wat fout kon gaan. Ik was ook bloednerveus! 3 x de motor af laten slaan, een verkeerd straatje inrijden, de stoep op met bochtje achteruit, slecht kijken enz enz.
Maar de tweede keer ging eigenlijk alles goed Het roze papiertje heb ik nu alweer anderhalf jaar.

pi_338375
Hmm... Wel vaag verhaal van die auto in de Hoofdstraat en die fietser. Ik zou juist zeggen: ja, hij komt van rechts, maar hij geeft mij voorrang, dus om de doorstroming in het verkeer niet dwars te zitten, rij ik door. Bij mij hielpen dat soort dingen; gewoon hardop zeggen, dat die vent dat hoort. Daar scoor je mee hoor. Wat die fietser betreft: waar slaat dat nou weer op? Natuurlijk gelden strepen ook voor fietsers

Anyway, echt shit dat je gezakt bent.

pi_338406
Mijn beste vriendin was de eerste keer gezakt, vanwege haar drukke persoontje. Ze was te zenuwachtig, te druk en reed roekeloos en dat is eigenlijk nooit veranderd(toch, TARA?). Als je bij haar in de auto zit vraag je je zenuwachtig af hoe ze aan haar rijbewijs is gekomen. Gisteren naar Hengelo geweest, ik heb de overtredingen maar niet geteld, maar ze reed meer door rood dan door groen en overal te hard tenzij er een camera stond. Verder bijna 2 auto's aangereden (echt waar!!) en was ze de controle over het stuur kwijt bij een raar kronkelbochtje.

Hier komt het geheim om te slagen: slik zo'n 12 diazepam en 5 oxazepammetjes voor je gaat afrijden. Dat had ze dus gedaan. Toen ze bij mij kwam nadat ze was geslaagd heeft ze eerst haar limonade uit haar handen laten vallen van vermoeidheid, toen heb ik de dokter gebeld en daarna heb ik haar op de bank in de woonkamer gelegd. Ze is met de afstandsbediening op een niet bestaande zender in haar handen in slaap gevallen.

ps: probeer dit ajb niet!! is niet echt goed voor je zoveel kalmeringsmiddel

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 23:33:14 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_338431
wat ben ik blij dat ik bij het station ben uitgestapt
Isa had me gewaarschuwd, en ik ben wel wat gewend, maar ik zou denk ik niet langer bij haar in de auto gaan zitten
pi_338439
Je hebt maar 2 minuten bij haar in de auto gezeten, Tara!! Pfff.

ps. station is minstens 5-10 minuten rijden van mij huis...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 23:49:41 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_338462
die 2 minuten waren wel meer dan genoeg
ja, 10 minuten rijden ofzo, en dan was er ook nog een omleiding
pi_338487
quote:
Op 12 september 2000 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dan was er ook nog een omleiding
Een wonder dat ze die zag.

Djeez, rot voor je joh...maar ik heb zelf altijd het gevoel dat het voor een deel willekeur is. Als Madeleine kan slagen terwijl ze amper controle heeft over het stuur en geen inzicht in het verkeer...dan kan jij het ook.

pi_339489
He jammer Djeez,
better luck next time heh
Je moet gewoon heel overdreven rijden.
in ieder geval overdreven in de spiegels en schouder kjken enzo.
ik ga binnenkort voor de 2e keer
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
  woensdag 13 september 2000 @ 16:30:39 #49
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_339491
quote:
Op 13 september 2000 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Een wonder dat ze die zag.

Djeez, rot voor je joh...maar ik heb zelf altijd het gevoel dat het voor een deel willekeur is. Als Madeleine kan slagen terwijl ze amper controle heeft over het stuur en geen inzicht in het verkeer...dan kan jij het ook.

En hier kan ik me dus goed kwaad om maken

Zo'n half verdoofd iemand die niet ken rijden krijgt haar rijbewijs en ik moet voor de 4e keer opkomen! dem!

pi_339649
Ik heb 't pas na 3 keer gehaald, bovendien was 't al 2 keer uitgesteld vanwege sneeuwval 't heeft allemaal bij elkaar dus wel een lesje of 50 geduurd en een klein kapitaal dat gelukkig door papz werd betaald

Nu cross ik er lustig op los...als je een tijdje je rijbewijs hebt en die druiloor zit niet meer naast je dan snap je niet hoe je 't die eerste keer niet hebt kunnen halen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')