oh hahaquote:
Klinkt als een goede dag om IKEA-kasten in elkaar te schroevenquote:
Of een counter-weddenschap winnen met hem voor die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Want nu moet ik dus in augustus een heel dagloon opofferen aan de vraatzucht van Eend.
Die mazzelaar wint vast wéér van me en dan moet ik hem het hele festival te vreten gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of een counter-weddenschap winnen met hem voor die tijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mazzelaar wint vast wéér van me en dan moet ik hem het hele festival te vreten geven.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt wel al heel lang een rubber eendje in de achtertuin
De voorlaatste speelronde op woensdagavond, wie verzint dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, ik wil wel, maar de omstandigheden zijn gewoon kut. Wie dat trouwens bedacht heeft om de voorlaatste wedstrijd van het seizoen op fucking woensdagavond te spelen moeten ze kielhalen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Want nu moet ik dus in augustus een heel dagloon opofferen aan de vraatzucht van Eend.
tofquote:
wat is dat? Want ik zag wel reklame maar het is mij niet echt duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Animal event, Bij beekse bergen is dat,
een soort beurs ofzo voor allerlei dieren, inc dierenshows, workshops etc etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is dat? Want ik zag wel reklame maar het is mij niet echt duidelijk
Ach, FC Twente wordt toch niet uitgezonden op EL. Subtoppers zijn niet zo interessant.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, ik wil wel, maar de omstandigheden zijn gewoon kut. Wie dat trouwens bedacht heeft om de voorlaatste wedstrijd van het seizoen op fucking woensdagavond te spelen moeten ze kielhalen
O, tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een soort beurs ofzo voor allerlei dieren, inc dierenshows, workshops etc etc
het is 4.5 en 6 meiquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, tofWaarom moet dat nou weer op die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |