heerlijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef borisz het volgende:
Ronnie maakt het weer gelijk. 3-3. Break van 93.
vind het erg gelijk aan elkaar .. beide zitten er goed in. Maar als ik een naam moet noemen denk ik dat Ronnie net ietsje scherper is (en iets meer geluk heeft)quote:
Die rooie heel knullig gemist, de blauwe gewoon onachtzaamheid. Dan mocht hij dat frame ook niet meer winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef hasjman het volgende:
Onmogelijk hoe Ronnie dit frame verliest. Dit geeft Neil wel een gigantische boost.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die rooie heel knullig gemist, de blauwe gewoon onachtzaamheid. Dan mocht hij dat frame ook niet meer winnen natuurlijk.
Nou, nog niet veelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef remi1986 het volgende:
Straks kijken of Henry nog wat kan beginnen
Als het vanavond al beslecht wordt is dat echt pijnlijk voor hem ja. Zou er niet van staan iijken als hij da als een vernedering ervaart.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef Modus het volgende:
Wordt grootste verlies ooit van Hendry op het WK?
het doet pijn om zo'n groot speler zo slecht te zien spelen...quote:
Daar maakte 'ie ook al best veel fouten, alleen maakte Higgins er meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef komrad het volgende:
[..]
het doet pijn om zo'n groot speler zo slecht te zien spelen...
Onbegrijpelijk ook gezien de wedstrijd tegen Higgins
twitter:BBCBreaking twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 22:18:35Seven-time champion Stephen #Hendry announces his retirement after losing in the World Championship quarter-final http://t.co/3jfo9t6c reageer retweet
twitter:janverhaas twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 22:25:57Crucible backstage in shock!!!! reageer retweet
Bjorn Haneveer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
Tsja, laatste jaren was hij toch al niet zo gemotiveerd meer had ik het idee (al las ik dat hij een 147 had in de 1e ronde deze week, is dat zo? ), heeft zo ontzettend veel gewonnen. Ben wel altijd met mezelf in discussie wie er beter was, Hendry of O'Sullivan
Wat vinden jullie?
Steve Davisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
Tsja, laatste jaren was hij toch al niet zo gemotiveerd meer had ik het idee (al las ik dat hij een 147 had in de 1e ronde deze week, is dat zo? ), heeft zo ontzettend veel gewonnen. Ben wel altijd met mezelf in discussie wie er beter was, Hendry of O'Sullivan
Wat vinden jullie?
Moeilijk te vergelijken want het zijn heel verschillende spelers. Hendry is vooral zo ver gekomen door heel hard werken en perfectionisme, Ronnie doet het grotendeels op talent. Wat is dan beter? Tja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
Ben wel altijd met mezelf in discussie wie er beter was, Hendry of O'SullivanWat vinden jullie?
Ronnie had veel meer uit zijn talent kunnen halen. Dan heb ik meer bewondering voor de harde werker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken want het zijn heel verschillende spelers. Hendry is vooral zo ver gekomen door heel hard werken en perfectionisme, Ronnie doet het grotendeels op talent. Wat is dan beter? Tja.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
Zonde dat Hendry stopt, maar misschien maar goed.
Het lukte de laatste jaren maar zeer sporadisch om een echt goede pot af te leveren.
Without any doubt one of the all time heros of the game.
11quote:
vanmiddag 15u30, vanavond 20u de conclusie.quote:
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha en hij is alweer bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef hasjman het volgende:
Briljant hoe Ronnie na het winnen van 2 frames weer dik favoriet is om de wedstrijd te winnen.
die lange bal van Robertson ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:22 schreef hasjman het volgende:
Deze tafels hebben echt 0 nap he? Die bal van Ronnie zou er gewoon in moeten gaan vanwege de snelheid.
ah oke dankjequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Robertson had telkens een slechte positie eigenlijk, maar dat kwam door zijn eigen (wat krampachtige) spel. Precies wat ze nu op de BBC zeggen, iets teveel focus op de pots, dat de cue-ball telkens een beetje ging zwerven...
Laatste frame wel pijnlijk, die had Robertson nooit meer mogen verliezen, Ronnie doet aardige damage.
Dat zal in snooker nooit gebeuren. Je kunt niet alles winnen in snooker omdat je afhankelijk bent van je tegenstander. Pas als die een fout maakt kun je winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
O'Sullivan heeft alles in zich om een Phil Tayloreske carričre te hebben in het snooker, alleen hij is gewoon totaal verknipt en daarom lukt het hem niet
Hendry heeft een periode in de jaren negentig gehad dat het er erg op ging lijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zal in snooker nooit gebeuren. Je kunt niet alles winnen in snooker omdat je afhankelijk bent van je tegenstander. Pas als die een fout maakt kun je winnen.
en inderdaad 10-8quote:
lekker balletje om nu bij die witte te komenquote:
ja idd .. hij maakte hem netjes ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker balletje om nu bij die witte te komen
Denk het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef remi1986 het volgende:
60 centuries dit jaar .. gaan we dat record breken? Wat denken jullie?
Tot nu toe wel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Wombcat het volgende:
Is inderdaad een verschil met voor de break.
Houdt 't wel spannend zo
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:27 schreef borisz het volgende:
Eerste van vier sessies vandaag.
Vanaf 14u: Stephen Maguire v Ali Carter
20u: Ronnie O'Sullivan v Matthew Stevens
Respotted black dacht ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef remi1986 het volgende:
Wat zou er gebeuren als die zwarte mis ging en 60 - 60 zou worden?
Klopt.quote:
Zoals een zekere chinees vorige week?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef remi1986 het volgende:
Met alle camera's is dat ook wel het beste. Komen anders praatjes van...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:19 schreef wdn het volgende:
Virgo: "That's 2 misses"
Ik kijk meteen naar de TV me afvragend "zien ze er goed uit?"![]()
Kanaal 605quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef remi1986 het volgende:
hmm kom er nu pas achter dat ik ook BBC ontvang, maar is niet in HD. Beeld op Eurosport is veel mooier met een HD ontvanger
Het is nog niet zover. Al lijkt het mij sterk dat Stevens nog terug komt met deze tafel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef wdn het volgende:
4 - 0 had ik niet verwacht.
Alhoewel ik Stevens best wel regelmatig zie aankloten op een tafel maakt hij meestal toch wel wat frames.
Dat mag niet eens toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef remi1986 het volgende:
het kan dus nog .. 59 punten op tafel met 58 verschil. Hij zou gek zijn te conceden
Nee!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef remi1986 het volgende:
Concession before the snookers-required stage may be interpreted as ungentlemanly conduct and result in a penalty of a second frame being applied
dit vond ik inderdaad
http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_snooker
20.800 pond en 900 ranking pointsquote:In December 2006, in his quarter-final match of the UK Championship against Hendry, O'Sullivan conceded in dramatic fashion part-way into the sixth frame of the best-of-17 match. He had gone 0–4 down after a strong start from Hendry, before finally taking a frame back. At the beginning of the sixth frame, O'Sullivan opened with a break of 24, before leaving himself a difficult shot from black to red. After missing the red, he calmly shook the hand of both Hendry (saying to him that he "had enough of it, mate") and the match referee, Jan Verhaas, and walked out of the arena, stunning everyone present. The incident caused minor disruption to the other quarter-final match, between Graeme Dott and Steve Davis, being played simultaneously in the same arena. Dott later said that he initially thought that O'Sullivan and Hendry were having a fight when he heard an audience member shout "Get a grip, Ronnie".[86] It was later officially confirmed that O'Sullivan had forfeited the match, which was awarded 9–1 to Hendry. The World Snooker Association announced that the fans who had travelled to watch the match would get next-day tickets for free by way of compensation.[87] O’Sullivan issued a statement later that day, apologising and saying that he would be "back on his feet fighting stronger and harder than ever very soon".[86] On 31 May 2007, World Snooker fined O'Sullivan a total of Ŗ20,800 and docked him 900 ranking points over this incident
Deze ookquote:
Maguirequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze ook![]()
Eén van de commentaren ook "she saw a ball and she grabbed it"
Tuurlijk, vervolg van de halve finales.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Wordt er vandaag iets gespeeld?
Heb het al een tijdje niet meer kunnen volgen
Thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef borisz het volgende:
Drie sessies vandaag. Maguire - Carter 11u en 20u. In de middag O Sullivan - Stevens
Jaaa gezellig waar allerlei ouwe taarten Twitter misbruiken als een of andere koffiechat en er verder echt geen klap verstand van hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef nuopEurosport het volgende:
Hoi snookerfans!
Tof dat jullie hier uitgebreid het WK snooker in Sheffield met elkaar bespreken. Wellicht vinden jullie het ook leuk om vragen te stellen aan snooker commentatoren, tweets te lezen van snookerspelers en snookermedia of gewoon, net als op FOK, de wedstrijd met elkaar bespreken.
Als dat zo is, neem dan een kijkje op ons interactief tweede scherm www.nuopeurosport.nl.
Geniet allemaal nog van de laatste dagen van het WK snooker!
Groetjes, Eurosport
Leuke website! Waar is de livestream? Ik heb namelijk geen televisie en wil ook meepraten. Bedankt Eurosport!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef nuopEurosport het volgende:
Hoi snookerfans!
Tof dat jullie hier uitgebreid het WK snooker in Sheffield met elkaar bespreken. Wellicht vinden jullie het ook leuk om vragen te stellen aan snooker commentatoren, tweets te lezen van snookerspelers en snookermedia of gewoon, net als op FOK, de wedstrijd met elkaar bespreken.
Als dat zo is, neem dan een kijkje op ons interactief tweede scherm www.nuopeurosport.nl.
Geniet allemaal nog van de laatste dagen van het WK snooker!
Groetjes, Eurosport
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/188/v-398853.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Leuke website! Waar is de livestream? Ik heb namelijk geen televisie en wil ook meepraten. Bedankt Eurosport!
Ik heb wel een goede stream hoor, ik zit gewoon een beetje te plagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/188/v-398853.html
die gebruik ik
jij boefjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede stream hoor, ik zit gewoon een beetje te plagenLiever dat ze een stream online zetten dan een platform voor geouwehoer
Die hebben ze, alleen moet je er voor betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede stream hoor, ik zit gewoon een beetje te plagenLiever dat ze een stream online zetten dan een platform voor geouwehoer
Zeker weten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |