Wat denken deze asociale idioten wel niet? Het interesseert de rest van de bevolking geen neuk dat jullie geen loonsverhoging krijgen, dat krijgen er zo veel niet.quote:De vakbonden ACP, NPB en VMHP roepen politieagenten in de regio's Rotterdam, Den Haag en Dordrecht op donderdag een halfuur lang stapvoets te rijden op de toegangswegen naar deze steden. Dat lieten de bonden dinsdag weten.
De politie voert al wekenlang actie voor betere cao-voorwaarden. Voorheen hadden de georganiseerde acties een publieksvriendelijk karakter, maar dat is nu dus voorbij. De politiebonden zijn onder meer verontwaardigd dat het begrotingsakkoord van vorige week in een nullijn voor alle ambtenaren voorziet.
De bonden roepen dienstdoende agenten daarom op om op donderdag tussen 16.30 en 17.00 uur stapvoets te rijden op de toegangswegen richting Rotterdam, Den Haag en Dordrecht. De bonden beseffen dat de acties flinke verkeersopstoppingen kunnen veroorzaken. "Dat is vervelend, maar het is kennelijk nodig om de minister te laten bewegen", zegt een woordvoerder van de politiebonden.
No mad, come at me!quote:
Laten de energiebedrijven, waterbedrijven, transportsector maar staken... dat ga je pas voelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk dat noemen we staken. Daar hebben mensen last van.
Beter dan de staking van die halfbakken leraren die in de ArenA feest gingen vieren.
Ja het is dat die nog niet staken maar dat voel je nog harder inderdaad. Denk bijv. aan die taferelen toen in Italië, ik dacht dat het Rome was, waar de vuilnismannen staakten, wat een zooi en ergernis leverde dat op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Laten de energiebedrijven, waterbedrijven, transportsector maar staken... dat ga je pas voelen.
Ik weet niet waarom maar deze zin loopt niet erg lekker, ik denk omdat ze de op van oproepen gebruikt hebben voor 'op donderdag'quote:De vakbonden ACP, NPB en VMHP roepen politieagenten in de regio's Rotterdam, Den Haag en Dordrecht op donderdag een halfuur lang stapvoets te rijden op de toegangswegen naar deze steden.
Ja het is staken maar je raakt alleen de mensen die er niks aan kunnen doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja het is dat die nog niet staken maar dat voel je nog harder inderdaad. Denk bijv. aan die taferelen toen in Italië, ik dacht dat het Rome was, waar de vuilnismannen staakten, wat een zooi en ergernis leverde dat op.
Maar ik wilde met mijn reactie slechts aantonen dat dit staken is, in tegenstelling tot die leraren die alvast Carnaval in de ArenA gingen vieren. Daar maalt niemand om natuurlijk.
Wanneer hebben de politiebonden nog meer "publieksonvriendelijk" gestaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
Ja het is staken maar je raakt alleen de mensen die er niks aan kunnen doen...
Ik vind het altijd maar triest dat het altijd dezelfde sectoren te zieken hebben en de rest gewoon doorwerkt.
Je kan ook gewoon onderhandelen zonder te staken.
Soms is het staken nuttig maar bepaalde beroepen lijkt het een traditie te worden.
het is idd strafbaar om de doorstroming onnodig te hinderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef Ludd het volgende:
Puur machtsmisbruik. Schandalig.
Iedereen heeft recht op staking/actie onder bepaalde voorwaarden, maar de politie macht hun macht niet misbruiken om regels te overtreden.
-knip-quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed zo, ik zal zwaaien vanaf mijn fiets..
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het is idd strafbaar om de doorstroming onnodig te hinderen.
Hopelijk zullen de agenten ook gewoon een dikke boete krijgen... marja zal wel weer niet.
politie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?
Ja, krijg je dan weer wel op de fiets van al die in de file stilstaande auto's. Maar dat heb ik er voor over om te kunnen zwaaien.quote:
Politie zelf. En degene die weigeren boetes uit te schrijven op non-actief zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?
Ik woon 3km van mijn werk, maar om jouw gezonde fietsgedrag te compenseren doe ik dat dagelijks met de airco aan in mijn benzineslurpende Italiaanse bolide en zal ik extra gas geven. Puh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, kanker krijg je dan weer wel op de fiets van al die in de file stilstaande auto's. Maar dat heb ik er voor over om te kunnen zwaaien.
Italiaanse bolide?Je hebt een Fiat Multipla?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon 3km van mijn werk, maar om jouw gezonde fietsgedrag te compenseren doe ik dat dagelijks met de airco aan in mijn benzineslurpende Italiaanse bolide en zal ik extra gas geven. Puh.
Agenten hebben een voorbeeldfunctie, die horen de bevolking mijn inziens te dienen en niet tot last te zijn op een of andere domme manier waarmee ze alleen de mensen treffen die er niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk dat noemen we staken. Daar hebben mensen last van.
Beter dan de staking van die halfbakken leraren die in de ArenA feest gingen vieren.
Met deze oplossing hebben ze tenminste wel de mensen die er iets aan kunnen doen, en zullen ze vanaf boven wel gaan zeiken. Zou een stukken betere oplossing zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:26 schreef Shispeed het volgende:
beter gaan ze weer geen bekeuringen uitschrijven, maar dan voor een paar maanden
Ik ken niet echt benzineslurpende Italiaanse auto'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon 3km van mijn werk, maar om jouw gezonde fietsgedrag te compenseren doe ik dat dagelijks met de airco aan in mijn benzineslurpende Italiaanse bolide en zal ik extra gas geven. Puh.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ken niet echt benzineslurpende Italiaanse auto's
Die er niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Agenten hebben een voorbeeldfunctie, die horen de bevolking mijn inziens te dienen en niet tot last te zijn op een of andere domme manier waarmee ze alleen de mensen treffen die er niets aan kunnen doen.
[..]
Met deze oplossing hebben ze tenminste wel de mensen die er iets aan kunnen doen, en zullen ze vanaf boven wel gaan zeiken. Zou een stukken betere oplossing zijn.
Boeie, je woont zo ver van me vandaan dat ik meer last heb van het fijnstof van de Noordzee dan jouw rammelende bak roestige onderdelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
Als een ambulance langsrijdt, zijn politie-auto's ook (wettelijk) verplicht om aan de kant te schuiven, en dit zullen ze ongetwijfeld doen hoor. Doen ze dit namelijk niet zijn ze strafbaar wat kan leiden tot een ontslag, en ik denk dat hun baan veel belangrijker is dan een loonsverhoging. Bovendien heeft men wel een hart; politie-mensen zijn ook gewoon mensen en weten dat ze moeten schuiven voor ambulances.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat denken deze asociale idioten wel niet? Het interesseert de rest van de bevolking geen neuk dat jullie geen loonsverhoging krijgen, dat krijgen er zo veel niet.
Serieus, straks overlijden er mensen omdat ambulance hen niet kunnen bereiken door deze vieze streek van de politie. Ik hoop, dat als dat gebeurd, een aantal van die homo's kapot geslagen worden of dat burgers gewoon doorrijden en hen aanrijden. Wtf is dit voor onzin!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Ik denk dat je eerder een boete krijgt omdat je stoned bent dan omdat je 30 rijdt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:
ALS IK STONED BEN EN 30 OP DE SNELWEG RIJD KRYG IK BOETE EN HUN MOGEN WEL VOOR DE LOL LANGZAAM RIJDEN KOOTZAKKEN
Dus door de scabs?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
politie.
Het is niet de 1e keer dat een agent aangehouden wordt door een agent, kan prima.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Als een ambulance langsrijdt, zijn politie-auto's ook (wettelijk) verplicht om aan de kant te schuiven, en dit zullen ze ongetwijfeld doen hoor. Doen ze dit namelijk niet zijn ze strafbaar wat kan leiden tot een ontslag, en ik denk dat hun baan veel belangrijker is dan een loonsverhoging. Bovendien heeft men wel een hart; politie-mensen zijn ook gewoon mensen en weten dat ze moeten schuiven voor ambulances.
Wat politie-mensen WEL gaan doen, is de burger die van/naar huis aan het rijden is, het bemoeilijken. Over ambulances hoef je je geen zorgen te maken.
Dus laten we dan maar alle autorijders over 1 kam scheren en iedereen maar irriteren door een file te creëren? Kort door de bochtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die er niets aan kunnen doen.
Wie zijn dan die klootzakken die iedere keer voor die politici stemmen die besluiten alle ambtenarensalarissen te bevriezen?
Als je een hart voor de mensen hebt doe je dit soort acties niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Als een ambulance langsrijdt, zijn politie-auto's ook (wettelijk) verplicht om aan de kant te schuiven, en dit zullen ze ongetwijfeld doen hoor. Doen ze dit namelijk niet zijn ze strafbaar wat kan leiden tot een ontslag, en ik denk dat hun baan veel belangrijker is dan een loonsverhoging. Bovendien heeft men wel een hart; politie-mensen zijn ook gewoon mensen en weten dat ze moeten schuiven voor ambulances.
Wat politie-mensen WEL gaan doen, is de burger die van/naar huis aan het rijden is, het bemoeilijken. Over ambulances hoef je je geen zorgen te maken.
omdat jij een crimineel bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:
ALS IK STONED BEN EN 30 OP DE SNELWEG RIJD KRYG IK BOETE EN HUN MOGEN WEL VOOR DE LOL LANGZAAM RIJDEN KOOTZAKKEN
quote:
Tjappies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef Jodocus1 het volgende:
Geweldig!!!
En maar afvragen waarom er geen respect is voor de politie.......
oja en waarom werken alle andere ambtenaren wel door en is de politie aan het huilen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die er niets aan kunnen doen.
Wie zijn dan die klootzakken die iedere keer voor die politici stemmen die besluiten alle ambtenarensalarissen te bevriezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |