Wat denken deze asociale idioten wel niet? Het interesseert de rest van de bevolking geen neuk dat jullie geen loonsverhoging krijgen, dat krijgen er zo veel niet.quote:De vakbonden ACP, NPB en VMHP roepen politieagenten in de regio's Rotterdam, Den Haag en Dordrecht op donderdag een halfuur lang stapvoets te rijden op de toegangswegen naar deze steden. Dat lieten de bonden dinsdag weten.
De politie voert al wekenlang actie voor betere cao-voorwaarden. Voorheen hadden de georganiseerde acties een publieksvriendelijk karakter, maar dat is nu dus voorbij. De politiebonden zijn onder meer verontwaardigd dat het begrotingsakkoord van vorige week in een nullijn voor alle ambtenaren voorziet.
De bonden roepen dienstdoende agenten daarom op om op donderdag tussen 16.30 en 17.00 uur stapvoets te rijden op de toegangswegen richting Rotterdam, Den Haag en Dordrecht. De bonden beseffen dat de acties flinke verkeersopstoppingen kunnen veroorzaken. "Dat is vervelend, maar het is kennelijk nodig om de minister te laten bewegen", zegt een woordvoerder van de politiebonden.
No mad, come at me!quote:
Laten de energiebedrijven, waterbedrijven, transportsector maar staken... dat ga je pas voelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk dat noemen we staken. Daar hebben mensen last van.
Beter dan de staking van die halfbakken leraren die in de ArenA feest gingen vieren.
Ja het is dat die nog niet staken maar dat voel je nog harder inderdaad. Denk bijv. aan die taferelen toen in Italië, ik dacht dat het Rome was, waar de vuilnismannen staakten, wat een zooi en ergernis leverde dat op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Laten de energiebedrijven, waterbedrijven, transportsector maar staken... dat ga je pas voelen.
Ik weet niet waarom maar deze zin loopt niet erg lekker, ik denk omdat ze de op van oproepen gebruikt hebben voor 'op donderdag'quote:De vakbonden ACP, NPB en VMHP roepen politieagenten in de regio's Rotterdam, Den Haag en Dordrecht op donderdag een halfuur lang stapvoets te rijden op de toegangswegen naar deze steden.
Ja het is staken maar je raakt alleen de mensen die er niks aan kunnen doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja het is dat die nog niet staken maar dat voel je nog harder inderdaad. Denk bijv. aan die taferelen toen in Italië, ik dacht dat het Rome was, waar de vuilnismannen staakten, wat een zooi en ergernis leverde dat op.
Maar ik wilde met mijn reactie slechts aantonen dat dit staken is, in tegenstelling tot die leraren die alvast Carnaval in de ArenA gingen vieren. Daar maalt niemand om natuurlijk.
Wanneer hebben de politiebonden nog meer "publieksonvriendelijk" gestaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
Ja het is staken maar je raakt alleen de mensen die er niks aan kunnen doen...
Ik vind het altijd maar triest dat het altijd dezelfde sectoren te zieken hebben en de rest gewoon doorwerkt.
Je kan ook gewoon onderhandelen zonder te staken.
Soms is het staken nuttig maar bepaalde beroepen lijkt het een traditie te worden.
het is idd strafbaar om de doorstroming onnodig te hinderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef Ludd het volgende:
Puur machtsmisbruik. Schandalig.
Iedereen heeft recht op staking/actie onder bepaalde voorwaarden, maar de politie macht hun macht niet misbruiken om regels te overtreden.
-knip-quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed zo, ik zal zwaaien vanaf mijn fiets..
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het is idd strafbaar om de doorstroming onnodig te hinderen.
Hopelijk zullen de agenten ook gewoon een dikke boete krijgen... marja zal wel weer niet.
politie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?
Ja, krijg je dan weer wel op de fiets van al die in de file stilstaande auto's. Maar dat heb ik er voor over om te kunnen zwaaien.quote:
Politie zelf. En degene die weigeren boetes uit te schrijven op non-actief zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
van wie zouden ze die boete moeten krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |