Want jij hebt het zo zwaar meid.quote:
als dat meisje zou staan giechelen (en in mijn geval ook de hik krijgen waarschijnlijk ...) dan zou je je niet uitgelachen voelen of onzeker raken ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
Giechelen bij het zoenen vind ik niet erg hoor
Misschien wil ze wel met jou zoenenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens de TT gaan we met snarfje zoenen.
en jullie zijn (volgens de tt) ook nog verplicht om ervan te genietenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens de TT gaan we met snarfje zoenen.
Nouja zal aan de context liggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als dat meisje zou staan giechelen (en in mijn geval ook de hik krijgen waarschijnlijk ...) dan zou je je niet uitgelachen voelen of onzeker raken ?
Ik steun je in deze moeilijke tijd, grgr.quote:
lekkerrrquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en jullie zijn (volgens de tt) ook nog verplicht om ervan te genieten
Je wil dr zoenen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik steun je in deze moeilijke tijd, grgr.
quote:
Mehquote:
Als je met mij zou zoenen heb je niet eens de kans om te giechelen. Je bent dan veel te druk met genieten en je handen over mijn sensuele lichaam laten glijden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als dat meisje zou staan giechelen (en in mijn geval ook de hik krijgen waarschijnlijk ...) dan zou je je niet uitgelachen voelen of onzeker raken ?
wel hard manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Schiet je toch niets mee op, twee vrouwen die elkaar zoenen...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met mij zou zoenen heb je niet eens de kans om te giechelen. Je bent dan veel te druk met genieten en je handen over mijn sensuele lichaam laten glijden.
PICS!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met mij zou zoenen heb je niet eens de kans om te giechelen. Je bent dan veel te druk met genieten en je handen over mijn sensuele lichaam laten glijden.
Kijken is nooit mis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik ben een geboren toeschouwer, dat was altijd zo.quote:
Dat doen ze altijd nakend toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd een beetje opgewonden toen ik dit las.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik durf met niemand te zoenenquote:
Oké, ik richt me ook meer op het zoenen dan op m'n handen, maar armen over elkaar is toch wel erg hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durf met niemand te zoenen![]()
trouwens 1x met meisje gezoend, maar wist echt niet wara ik mn handen moest laten, zo ongemakkelijkdus heb ze maar naast me laten hangen, volgens mij ook nog over elkaar heen gehad, heel genant haha
waarom niet op haar borsten?borsten zijn uberzachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trouwens 1x met meisje gezoend, maar wist echt niet wara ik mn handen moest laten, zo ongemakkelijkdus heb ze maar naast me laten hangen, volgens mij ook nog over elkaar heen gehad, heel genant haha
Tijdens het zoenen je armen over elkaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet eigenlijk niet waar ik mn handen laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik met haar zoende omdat ik weddebschap had verloren... en zij heeft wel lesbische gevoelens voelt zich aangetrokken tot t vrouwelijk schoon en ik vond t alleen maar ongemakkelijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom niet op haar borsten?borsten zijn uberzacht
jaa.... erg he....!! maar bij mannen doe ik dat niet hoor... was alleen die ene keer toen t met een meisje wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdens het zoenen je armen over elkaar?
Okay dat is al wel anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik met haar zoende omdat ik weddebschap had verloren... en zij heeft wel lesbische gevoelens voelt zich aangetrokken tot t vrouwelijk schoon en ik vond t alleen maar ongemakkelijk...
lquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik met haar zoende omdat ik weddebschap had verloren... en zij heeft wel lesbische gevoelens voelt zich aangetrokken tot t vrouwelijk schoon en ik vond t alleen maar ongemakkelijk...
Wedden voor een echte zoen dat je nee zegt als ik vraag of je met me wilt zoenen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het me voor te stellen, maar lijkt me er raar uit zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaa.... erg he....!! maar bij mannen doe ik dat niet hoor... was alleen die ene keer toen t met een meisje was
Broek aanhouden terwijl je fantaseert over 2 vrouwen die zoenen he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het me voor te stellen, maar lijkt me er raar uit zien.
zo erg heb ik me niet verdiept haha, maar had verloren, geen idee met wat... en moest toen 1 minuut met haar zoenen... was echt in mn hoofd aan t meetellen, dus zal me niets verbazen als mn tond ook rondjes draaide van precies 1 secquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lesbisch of bi?
een weddenchap? hmm interesting
hoe zag ze eruit?
the cold shoulder een beetjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het me voor te stellen, maar lijkt me er raar uit zien.
Mannen die een broek aan trekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broek aanhouden terwijl je fantaseert over 2 vrouwen die zoenen he.
maar eh... jij wel eens met meisje gezoend..? pak je ze dan direct bij de tieten..? vind dat meer iets voor mannen (sorry guysquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broek aanhouden terwijl je fantaseert over 2 vrouwen die zoenen he.
wow dat is het ergquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo erg heb ik me niet verdiept haha, maar had verloren, geen idee met wat... en moest toen 1 minuut met haar zoenen... was echt in mn hoofd aan t meetellen, dus zal me niets verbazen als mn tond ook rondjes draaide van precies 1 sec
gewoon die gulp open en hopen dat die die tandjes niet prikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |