Ik kom uit op ¤65,-, jij toch ook?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef Downstar het volgende:
@Ron.Jeremy; ik heb mijn tablet besteld..
eens zien wie hem sneller thuis heeft?
leuk hequote:Op zondag 6 mei 2012 12:53 schreef mime_negert het volgende:
Zit nu een paar uurtjes te kijken naar verschillende sites, maar wat een doolhof om een uiteindelijke keus te maken. Damn!
Het is inderdaad leuk, alleen gaat er stiekem véél tijd in zitten!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
leuk heGewoon eerst een lijstje maken wat je wil
Scherm: 7,8, 9.7, 10.1 inch
Resolutie: 1024x600 of 768P (bij 8/9.7''), 1280x600 (bij enkele 10.1'' tablets)
Behuizing: Metaal, plastic, keur, knoppen
Aansluitingen: HDMI? Micro SD?
Max prijs:
En dan kijken welke tablets je hier het meeste van aanstaan, dat maakt het kiezen al een stuk makkelijker
De rockchip VS de Amlogic chip gaat nog leuk worden. De Amlogic ziet er zeer goed uit, met op dualcore betere vergelijkbare/betere prestaties als de tegra processoren. De vorige generatie rockchip processors RK29xx was op papier volgens mij ook beter als de allwinner maar toch bleek dit in de praktijk toch mee te vallen. Wellicht dat dit ook het geval is bij de nieuwe RK proccoren (al ben ik niet zeker).
Heb je hem eindelijk binnenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef Klonk het volgende:
Zo, uitgenerd, Sony heeft goed z'n best gedaan met ICS voor de tablet S
Ze hebben nu stroom van Oxxioquote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef mime_negert het volgende:
Waarom heeft je vriendin eigenlijk een iPad gekocht?
Feedback, prijs, verzendmethodequote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef mime_negert het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft de w17pro niet zo'n grote accu (gaat zo'n 4-5 uur mee volgens verschillende websites) Is er al een goede uitgebreide review van te vinden?
Waar moet je eigenlijk op letten om uit deze lijst de beste verkoper te selecteren? Heb nog nooit iets via zo'n site besteld.
Voor nog geen ¤ 120,- (exclusief invoerrechten) heb je zo'n ding in huis. Voor dat geld kan ik veel wel meer als 1 tablet per jaar kopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Feedback, prijs, verzendmethode
Gewoon 2/3 goedkoopste sellers naast elkaar zetten, dan kijken naar de feedback![]()
Zelf kies ik tegenwoordig altijd voor DHL, om Phaelanx_NL perikelen te vermijden(Lang onderweg/lang in douane).
1 van mijn favo sellers is: http://www.aliexpress.com/fm-store/703628 (154 dollar en 625 raitings 97% positief)
Veel online, enige kennis van de dingen die ze verkopen (en geeft mij altijd een berichtje wanneer er weer een nieuwe leuke tablet opduikt op hun Aliexpressshop)
Hier nog een paar dollar goedkoper, maar geen ervaring met de seller:
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html (148 dollar en 21 raitings 95.2% positief)
Onderhandel altijd even iets met de seller, hoesje/screenprotector heb je altijd gratis (als je maar vraagt). Prijs is vaak iets lastiger (hoogstens een paar dollar er af).
Ik denk dat de batterijduur vergelijkbaar zal zijn met de Ainol ELF, aangezien de Amlogic chip zuiniger is dan de A10.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef mime_negert het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft de w17pro niet zo'n grote accu (gaat zo'n 4-5 uur mee volgens verschillende websites) Is er al een goede uitgebreide review van te vinden?
Waar moet je eigenlijk op letten om uit deze lijst de beste verkoper te selecteren? Heb nog nooit iets via zo'n site besteld.
Daarom, het is ondertussen een beetje een hobbyquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voor nog geen ¤ 120,- (exclusief invoerrechten) heb je zo'n ding in huis. Voor dat geld kan ik veel wel meer als 1 tablet per jaar kopen.
Nu weet ik waarom jij er zoveel koopt
Laten we het hopenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat de batterijduur vergelijkbaar zal zijn met de Ainol ELF, aangezien de Amlogic chip zuiniger is dan de A10.
Wil je die van mij overnemen?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom, het is ondertussen een beetje een hobbygeld hoef ik er niet aan te verdienen, als ik maar geen verlies sta
[..]
Laten we het hopen
Voor de oude man hier thuis zit ik maar aan het kijken naar zo'n tablet van het andere merkAndroid zal voor zijn digibeetisme waarschijnlijk nog een stap te ver zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |