Ik kom uit op ¤65,-, jij toch ook?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef Downstar het volgende:
@Ron.Jeremy; ik heb mijn tablet besteld..
eens zien wie hem sneller thuis heeft?
leuk hequote:Op zondag 6 mei 2012 12:53 schreef mime_negert het volgende:
Zit nu een paar uurtjes te kijken naar verschillende sites, maar wat een doolhof om een uiteindelijke keus te maken. Damn!
Het is inderdaad leuk, alleen gaat er stiekem véél tijd in zitten!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
leuk heGewoon eerst een lijstje maken wat je wil
Scherm: 7,8, 9.7, 10.1 inch
Resolutie: 1024x600 of 768P (bij 8/9.7''), 1280x600 (bij enkele 10.1'' tablets)
Behuizing: Metaal, plastic, keur, knoppen
Aansluitingen: HDMI? Micro SD?
Max prijs:
En dan kijken welke tablets je hier het meeste van aanstaan, dat maakt het kiezen al een stuk makkelijker
De rockchip VS de Amlogic chip gaat nog leuk worden. De Amlogic ziet er zeer goed uit, met op dualcore betere vergelijkbare/betere prestaties als de tegra processoren. De vorige generatie rockchip processors RK29xx was op papier volgens mij ook beter als de allwinner maar toch bleek dit in de praktijk toch mee te vallen. Wellicht dat dit ook het geval is bij de nieuwe RK proccoren (al ben ik niet zeker).
Heb je hem eindelijk binnenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef Klonk het volgende:
Zo, uitgenerd, Sony heeft goed z'n best gedaan met ICS voor de tablet S
Ze hebben nu stroom van Oxxioquote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef mime_negert het volgende:
Waarom heeft je vriendin eigenlijk een iPad gekocht?
Feedback, prijs, verzendmethodequote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef mime_negert het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft de w17pro niet zo'n grote accu (gaat zo'n 4-5 uur mee volgens verschillende websites) Is er al een goede uitgebreide review van te vinden?
Waar moet je eigenlijk op letten om uit deze lijst de beste verkoper te selecteren? Heb nog nooit iets via zo'n site besteld.
Voor nog geen ¤ 120,- (exclusief invoerrechten) heb je zo'n ding in huis. Voor dat geld kan ik veel wel meer als 1 tablet per jaar kopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Feedback, prijs, verzendmethode
Gewoon 2/3 goedkoopste sellers naast elkaar zetten, dan kijken naar de feedback![]()
Zelf kies ik tegenwoordig altijd voor DHL, om Phaelanx_NL perikelen te vermijden(Lang onderweg/lang in douane).
1 van mijn favo sellers is: http://www.aliexpress.com/fm-store/703628 (154 dollar en 625 raitings 97% positief)
Veel online, enige kennis van de dingen die ze verkopen (en geeft mij altijd een berichtje wanneer er weer een nieuwe leuke tablet opduikt op hun Aliexpressshop)
Hier nog een paar dollar goedkoper, maar geen ervaring met de seller:
http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html (148 dollar en 21 raitings 95.2% positief)
Onderhandel altijd even iets met de seller, hoesje/screenprotector heb je altijd gratis (als je maar vraagt). Prijs is vaak iets lastiger (hoogstens een paar dollar er af).
Ik denk dat de batterijduur vergelijkbaar zal zijn met de Ainol ELF, aangezien de Amlogic chip zuiniger is dan de A10.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef mime_negert het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, alleen heeft de w17pro niet zo'n grote accu (gaat zo'n 4-5 uur mee volgens verschillende websites) Is er al een goede uitgebreide review van te vinden?
Waar moet je eigenlijk op letten om uit deze lijst de beste verkoper te selecteren? Heb nog nooit iets via zo'n site besteld.
Daarom, het is ondertussen een beetje een hobbyquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Voor nog geen ¤ 120,- (exclusief invoerrechten) heb je zo'n ding in huis. Voor dat geld kan ik veel wel meer als 1 tablet per jaar kopen.
Nu weet ik waarom jij er zoveel koopt
Laten we het hopenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat de batterijduur vergelijkbaar zal zijn met de Ainol ELF, aangezien de Amlogic chip zuiniger is dan de A10.
Wil je die van mij overnemen?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom, het is ondertussen een beetje een hobbygeld hoef ik er niet aan te verdienen, als ik maar geen verlies sta
[..]
Laten we het hopen
Voor de oude man hier thuis zit ik maar aan het kijken naar zo'n tablet van het andere merkAndroid zal voor zijn digibeetisme waarschijnlijk nog een stap te ver zijn
Order 1008707398 has been shipped on 07 May 2012 06:22 Krijg net ook mijn mail binnen!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay Ramos W17 Pro shipped.
Moet deze week nog wel binnen komen lijkt me.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat ik jullie ervaringen af wachtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef johnnylove het volgende:
2
[..]
Order 1008707398 has been shipped on 07 May 2012 06:22 Krijg net ook mijn mail binnen!
Is mijn eerste tablet dus weinig vergelijkingsmateriaal. Wil hem ook cadeau doen aan mijn moeder.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef mime_negert het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik jullie ervaringen af wacht
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze sturen hem eerst naar HongKong waarna ze tablet daar met 4XP (DHL) doorsturen naar Nederland.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef johnnylove het volgende:
2
[..]
Order 1008707398 has been shipped on 07 May 2012 06:22 Krijg net ook mijn mail binnen!
De teclast zag er op de foto's lelijker uit dan in de werkelijkheid (al was hij inderdaad niet mooi). Ik hoop dat dat hier ook opgaatquote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef shiznuts het volgende:
Leuk tabje... qua formaat en internals (prijs ook!).
Alleen waarom dat fugly-ass white all over the damn thing?
[ afbeelding ]
Lijkt nu haast net zo brak als een Teclast P76Ti.
We zullen het eind deze/volgende week allemaal zienquote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Is mijn eerste tablet dus weinig vergelijkingsmateriaal. Wil hem ook cadeau doen aan mijn moeder.
Daar kan vast wel 4.0 op, de specs laten het in ieder geval toequote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef Shefkee het volgende:
Over moeders gesproken..
Mijn moeders kwam net binnen met een nieuwe Arnova G2 10.1. Vond ze wel een leuk ding, kon hem voor 50 euro overnemen van der zusIn eerste instantie dacht ik 'Oh nee he', maar was wel verrast door de prijs. Ga zo een kijken wat er allemaal te tweaken valt aan die tab, snap nu wel dat andere 10.1 niet zo'n fijn formaat vinden, koelkastje.
Dat trackingnummer is gewoon die ik nu al heb toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Ze sturen hem eerst naar HongKong waarna ze tablet daar met 4XP (DHL) doorsturen naar Nederland.
Morgen heb je dus de juiste tracking waarna hij hopelijk morgen nog wordt opgehaald (en dus vrijdag/zaterdag hier is). Anders wordt het nog net naar het weekend.
Geen idee. DHL kan mijn nr nog niet vinden. Kijk morgen nog wel een xquote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat trackingnummer is gewoon die ik nu al heb toch?
Meestal zetten ze het binnenlandse nummer (dus vanaf shenzen naar HK) daar eerst neer en geven ze een dag later via een berichtje het goede nummer door.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat trackingnummer is gewoon die ik nu al heb toch?
Meer bang for buck, de 10'' tablets lopen iets achter (de 10.1'' versies), de 9,7'' zijn hard aan het bijtrekken maar ik vind 16:10 persoonlijk fijner. Daarnaast is 7'' lekker portablequote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef mathske1 het volgende:
Hmm, ik had voor mijn moeder (gewoon internet, emails, skype) de Kruidvat tab willen bestellen, maar blijkbaar mag/kan ik dit niet omdat ik in Belgie woon en er niet met een Belgische kredietkaart betaald kan worden :-D Dan maar verder uitkijken..
Iemand een tip? Ze zou graag een 10inch tab willen..
En waaorm heeft de overgrote meerderheid hier een zwak voor tabs van 7inch?
Ziet er goed uit, ik raad je alleen aan om elders te bestellenquote:Ik had hier al eens eentje gevonden: Link
Op zich (de support buiten beschouwing gelaten) toch geen mis toestel voor die prijs?
Support in de form van updates en bugfixes inderdaad garantie is tot de voordeur van de Chinees (dus zelf porto voor reparatie betalen). Updaten is in de regel zeer goed te doen (vaak veel handleidingen te vinden).quote:Wat moet ik daar trouwens onder verstaan, onder 'support'? Is dit garantie, of wordt hier ook mee bedoel verdere updates etc.. En zijn deze dan ook zelf te doen? (heb zelf wel wat verstand van informaticatoestanden, maar ben voorlopig nog een androidnewbie.
Thx
Thx
Nee nog weinig...quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Pierrre het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de Google nexus tablet?
Aha.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meestal zetten ze het binnenlandse nummer (dus vanaf shenzen naar HK) daar eerst neer en geven ze een dag later via een berichtje het goede nummer door.
Kan je iets aanraden RobertNL? Of iemand anders?quote:[..]
Ziet er goed uit, ik raad je alleen aan om elders te bestellen
Gebruik ook wel andere sellersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:48 schreef Shefkee het volgende:
Hij besteld altijd via Aliexpress, via deze verkoper. Heeft 'ie denk ik pas 20x verteld in deze reeksen![]()
Je kunt altijd een hoesje, screenprotector etc. gratis krijgen als je er maar om vraagt. Als je dan via DHL laat shippen duurt het een weekje voordat het er is.
Was hier al eens besproken, over het algemeen vind ik het een leuke gimmik maar ik heb het vrijwel nooit nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef mime_negert het volgende:
Kom er net pas achter dat de w17pro geen hdmi aansluiting heeft. Gelukkug heb ik nog niets besteld
en DLNA software werkt lang niet overal en je moet het geluk hebben dat je het op je tablet hebt staanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:28 schreef mime_negert het volgende:
Ik kom regelmatig bij een vriend over de vloer om samen een film/serie te kijken. Het leek mij wel handig om dan een HDMI-aansluiting te hebben. Waarschijnlijk gaat dat net zo makkelijk met DLNA-software als met een kabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |