SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ah dit was nog maar een testdag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Howdyik was al om 12 uur klaar vandaag
ff paar uurtjes meelopen vanaf kwart voor 9 en morgen word ik in het diepe gegooid
![]()
Ik weet nog dat ik en m'n broer dat deden toen het net uit was, en toen deed ik met Link die spin attack. Hij zo: "HOE DEED JE DAT?". Ik: "WEENIE".quote:
Mja van 8:45 tot 15:00 morgen dus niet helemaal volledig maar zal wel uitgeput zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah dit was nog maar een testdag?Morgen wel hele een hele werkdag ?
quote:
Toch nog een vrij vroege dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mja van 8:45 tot 15:00 morgen dus niet helemaal volledig maar zal wel uitgeput zijn
Zo ging dat vroeger wel vaak ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik en m'n broer dat deden toen het net uit was, en toen deed ik met Link die spin attack. Hij zo: "HOE DEED JE DAT?". Ik: "WEENIE".![]()
Gewoon google -> rip DVD. :3cquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hoe je video ript van een DVD? (Geen auteursrechtelijk beschermde, gewoon zelfgeschoten materiaal)
En dan ging je button bashen en deed je het weer, en alsnog snapte je er geen fuck van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger wel vaak ja.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan ging je button bashen en deed je het weer, en alsnog snapte je er geen fuck van.
Dankjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en Trollie tuurlijk vergeef ik je![]()
.
[..]Echt he.
Boh, wanneer gaan wij nintendoën?
Hehehe ja dat is ook zo natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch nog een vrij vroege dagAl helemaal als je ook nog kranten moet lopen
Ik denk aan je okan?![]()
![]()
wobbi
Maffie.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe ja dat is ook zo natuurlijk![]()
ik zal ook aan jou denkenv uiteraard :B
Bohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]