Ja dat zag ikquote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn allemaal doggenAlle blonde, op 1 teefje na, zijn broers/zussen
gefeliciteerdddquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa is geslaagd voor gehoorzamehond 1. Bijna alles zeer goed tot ruim voldoende.
Alleen bij spelen en loslaten een ntb. Want spelen terwijl er andere honden zijn en allemaal mensen?? Doe niet zo gekkkk.
Op naar de volgende cursus, in september dan.
We hebben al gebeld, had ik vergeten er bij te zetten. Half 6 kunnen we terrecht, dan is het hopelijk wat afgekoeld want we moeten wel 20 minuten in de auto dan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Wat dacht je van naar de da gaan als het echt zo erg is?
Hebben we gedaan, bedankt! Hij vind het erg aangenaamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Natte handdoek oprollen en om zn nek hangen, dat koelt lekker door
Je hebt van die speciale koelbanden, ik zou er een kopen als ie er zo veel last heeft, heel fijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hebben we gedaan, bedankt! Hij vind het erg aangenaam
Ijsjeeeeeeeeeeeesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Nonneke het volgende:
Heet dus ijsjesweer![]()
Goed het bakje vasthouden dan kan je m in de tuin opeten![]()
[ afbeelding ]
omnomnom me luvz ijsjes![]()
[ afbeelding ]
de meisjes vinden zo'n bekertje te lastig en hebben het liever gewoon uit een schaaltje
Zal eens kijken bij de dierenwinkel en de dierenarts morgen, want we moesten er morgen om half 6 zijn. Ze had het verkeerd doorgegeven. Koda is al een stuk beter dan een paar uur geleden, alleen is hij nog wel benauwd. Ik zie wel een beetje een verband met toen die een pup was. Altijd als het warm is krijgt hij last van zijn strotje en een behoorlijke loopneus. Toch eens navragen morgen. Bedankt voor de tips iig Oh-Oh, Koda is dankbaar hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale koelbanden, ik zou er een kopen als ie er zo veel last heeft, heel fijn!
Die wordt hier ook erg op prijs gesteld!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Bienelientjee het volgende:
@ Bengeltje: Gefeliciteerd voor Tessa!
@Maus: Jeetje. Ja, als het echt zo erg is. Gewoon naar de dierenarts. Vooral drinken is nu belangrijk bij deze warmte!
Wij hebben zojuist deze besteld voor Jacky:
[ afbeelding ]
Simpel dingetje, was in de aanbieding bij Blokker. Dus lekker spelen in wat meer water binnenkort!
Wij dachten daar ook aan, omdat hij niest tijdens het lopen. Hij snuffelt veel in het gras, dus kan heel goed zijn dat hij last heeft van de pollen. We gaan het morgen wel even vragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Misschien heeft je hond wel hooikoorts? Bestaat dat?
Onze pup ligt grotendeels languit op de stenen vloer. Die is lekker koel! En zij is lekker lui met deze warmte!
Ach ja, arme beessie heeft net als zijn baasje altijd pech. We lijken echt veel op elkaar: veel pech, 99% van de tijd lekker lui en we houden allebei van lekker eten. Zoals zijn mensen moedertje al zei ''jullie zijn voor elkaar gemaakt''quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef CesarMilan het volgende:
Arme koda
Ik heb voor Lobbes een koeldeken gekocht vorig jaar. Zo'n speciaal deken met een korrelvulling wat je nat moet maken onder de kraan.
Ze zijn alleen in grote maten ontzettend duur.
Lobbes was overigens gisteren ook niet vooruit te krijgen dus ik denk dat de warmte ook niet helpt... En hooikoorts bij honden kan volgens mij met zo goed als bij mensen. En met dat droge weer vliegen de pollen overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |