Het einde van een tijdperk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die site is veranderd trouwens, naar 9292.nl
Woon er niet, wilde niet meer op kamers na het fiasco in Den Boschquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt?. Dan woon je nog dichtbij.
Ik ook, wij zijn dikke uitzonderingen op de regelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik studeer in Tilburg
Ben geen dun hockeysletje
Alert!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook, wij zijn dikke uitzonderingen op de regel
Gewoon nieuwe vrienden toch. Die zijn toch vervangbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Woon er niet, wilde niet meer op kamers na het fiasco in Den BoschKon mijn vrienden niet missen dus ik ging maar bijna iedere dag op en neer naar mijn ouders
I see what you did there.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij zijn de dikke bierzeugenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
je bent heul niet dikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij zijn de dikke bierzeugen
[spoiler]
Ik ook nietquote:
Nee bahquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ofja, soms eentje is wel lekker
ik vandaag ook nietquote:
Nohh echt welquote:
Bier moet je ook leren drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets drinken wat je niet lekker vind om dronken te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |