Nee, dat kan niet volgens het charter.quote:
De FOK AA zal blijven bestaan zolang er nog mensen opzitten.quote:
FOK gaat mergen met NG.quote:
Ja joepie, lekker close met de nazi''s van Nordreichquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
NG zal zeker een goed thuis zijn voor de FOK'kers
Daar is amper een relatie mee. Er is een ODP, maar er is eigenlijk nooit contact, dus ik verwacht dat die binnenkort ook wel zal verdwijnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja joepie, lekker close met de nazi''s van Nordreich
Nee, die verdwijnen allemaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef MutedFaith het volgende:
Wat gebeurt er met de treaties die FOK had? Wordt daar nog iets van overgenomen door NG?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja joepie, lekker close met de nazi''s van Nordreich
Die met Umbrella??quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:23 schreef MutedFaith het volgende:
Daar gaat 't oudste treaty van CN..
Voor iedereen die NG niks lijkt: INT is best gezellig.
Dies uit 2007 als ik het goed heb.quote:
Mike, accepteer mijn 50 tech eens.quote:
Correct, en daarmee CN's oudste treaty, volgens een thread op 't OWF niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dies uit 2007 als ik het goed heb.
FOK is ondertussen gemerged met de Non Grata alliantie, waardoor nu een van de sterkste allianties is ontstaan. Het geheim is dus samenwerken en heel actief zijn!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:
Om even in de spelgedachte te blijven.![]()
Moet ik de FOK! dominantie zien als in veredelde Umbrella Corporation zoals in de films Resident Evil?
En zo ja, wat is het geheim van de dominantie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |