quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
KENNE WE MERTENS NIE HUREN VOOR DIE WEDSTRIJD, KEN IE TOCH NOG DE KAMPIOENSWEDSTRIJD SPELEN.
HAHAHAHHAA.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had graag tegen PSV gespeeld morgen.. kon Mertens ook eens een kampioenswedstrijd spelen.
daarom is greg ook een verdediger en geen aanvaller. zelfde verhaal bij die actie van jan in de tweede helft. hij kon die bal toen ook makkelijk klaarleggen maar maakte toen ook zelf de actie..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Greg heeft echt geluk dat hij nog een pingel kreeg, hij had hem zo af kunnen leggen op Derk.
Na 10 keer de herhaling te hebben gezien is me dat niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Greg heeft echt geluk dat hij nog een pingel kreeg, hij had hem zo af kunnen leggen op Derk.
Voordat ie na deze actie zijn voet weer aan de bal heeft staat ie al 1 tegen 1 met de keeper, dan is het een stuk lastiger om nog af te leggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm voor de wedstrijd tegen FCT al opgezopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Nu mag ik em wel opentrekken toch? [ afbeelding ]
Ja, ik ook al.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik had 'm voor de wedstrijd tegen FCT al opgezopen
Is het al bekend waar de huldiging is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef vaagjunior het volgende:
Donderdag huldiging zou ik met vrienden gaan kunnen ze één voor één in eens niet..
Arenapark vlak bij de arena, naast Heineken music hallquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Is het al bekend waar de huldiging is?
Toch wel, prima locatie. Zal er weer bij zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Arenapark vlak bij de arena, naast Heineken music hall
Ik ben het ook van plan, maar als niemand meer gaat waar ik mee heb afgesproken twijfel ik of ik nog wel ga met vrienden vieren is nog altijd leuker dan alleen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Toch wel, prima locatie. Zal er weer bij zijn.
Ik ook, van vrijdagavond tot maandagavond gezopen. Een offday vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:07 schreef Skol het volgende:
Gvd nog aan het bijkomen van zondag.... Maar het was het waard!
Hier ook, maar daarom vandaag rustdag. Morgen en overmorgen genieten van Ajax weer. Heerlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik ook, van vrijdagavond tot maandagavond gezopen. Een offday vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |