Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:21 schreef Thorb het volgende:
Zat nog te twijfelen om hem te pakken, maar ging er al vanuit dat Rijst het zou doen
maar Gerrit doe het niet
In veel landen is het vandaag een officiële feestdag (Dag van de Arbeid / Labor Day), denk ook in België.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
lol Ryan Donk moet om half drie een wedstrijd spelen op een doordeweekse dag?![]()
Tsja, in Spanje is nu ook al gewoon een wedstrijd bezig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
lol Ryan Donk moet om half drie een wedstrijd spelen op een doordeweekse dag?![]()
ohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In veel landen is het vandaag een officiële feestdag (Dag van de Arbeid / Labor Day), denk ook in België.
Nu je het zegt, dat klopt ja. Sprak laatst een belg die dan vrij zou zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In veel landen is het vandaag een officiële feestdag (Dag van de Arbeid / Labor Day), denk ook in België.
Toen ik met SIF Mirallas speelde had ik 81 uit 50 en m'n striker liep 1 op 1, wat een beest was dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Pobberd het volgende:
Scoren jullie eigenlijk veel met jullie wingers? Ik heb nu met Ribery 76 uit 69, maar dat is dan ook de enige winger die meer dan 1 op 1 loopt.
Dat is wel veel voor een wingerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen ik met SIF Mirallas speelde had ik 81 uit 50 en m'n striker liep 1 op 1, wat een beest was dat.
Beste team dat ik gehad heb was het, 50 wedstrijden 2 verloren, maar van het één op het andere moment liep het niet meer.quote:
Je bent gewoon..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Mirallas echt kut, maar ik ben dus de enige die dat heeft ervaren
Ik had m met een +10 kaartje op de bank gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond hem ook kutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
Gefeliciteerd Toef!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had m met een +10 kaartje op de bank gedaan
Dank jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Toef!
Hoe staat het met het verkopen van je coins? Heb je nu alleen je Kandjiteam nog?
Ik heb hem gebruikt in een 4-3-2-1 met als LW SIF Mirallas - ST Lukaku en RW SIF Ben Arfa. Vond alleen Lukaku opvallend goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bent gewoon..
niet zo goed met Mirallas.
Anyway, in 4-3-2-1 scoren mijn wingers meer dan mijn spits. In 5-2-2-1 waren ze alledrie ongeveer gelijk (team inmiddels verkocht).
Verder geen teams gehad met een LW of RW. In 4-4-2 en 4-1-2-1-2 scoren mijn LM/RM bijna nooit.
Je advertentie was ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nog steeds geen enkele coin kwijt. ALs ik onder de 10 euro moet gaan duiken dan denk ik dat ik de coins ga proberen te ruilen voor fifa 13 coins, kan ik alvast een IF uit TOTW 1 kopen als investering
DIe heb ik ookquote:
hahah, beetje afgeraffeld inderdaad, was inspriratieloosquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je advertentie was ook niet echt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |