Kan je meteen de scheiding aanvragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Geester het volgende:
ALS ik ga trouwen spendeer ik dr fking veel geld aan.. Echt perfecto gewoon mwah gewoon helemaal dolletjes dat het gaat worden.. En dan die jurk dr af SCHEUREN in de avond
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan je meteen de scheiding aanvragen.
Moo heajquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi!Bepaalde ontwerper of random plaatje?
Godverdomme één jurk, ga janken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:20 schreef Skv het volgende:
Als we het over jurken gaan hebben dan ben ik weg.
Je zit ook de godganse dag met een hand in je broek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:36 schreef shifto het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen er zelf op uitgekeken raken, zou de hele dag met zachte prontje borstjes kunnen spelen
Nee, mijn piemel is niet interessant want die heb ik al. Ruilen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Je zit ook de godganse dag met een hand in je broek?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:36 schreef shifto het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen er zelf op uitgekeken raken, zou de hele dag met zachte prontje borstjes kunnen spelen
Nou, dan snap je dus ook waarom vrouwen niet de hele dag met hun 'zachte pronte borstjes' spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, mijn piemel is niet interessant want die heb ik al. Ruilen?
Ik snap die fascinatie echt niet.quote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie echt niet.
Borsten, nou woop-die-fucking-doo.
Zijn echt wel leuk, kan zo 1000 nuttige bezigheden met borsten opnoemen. Ze liggen lekker, voelen fijn, kunt er sommige vrouwen blij mee maken door ze (goede) aandacht te geven etc enz etc enzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie echt niet.
Borsten, nou woop-die-fucking-doo.
Baas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteren een waterballon had en toen een meisje dat ik kende -met enorme borsten- tegenkwam. Toen mocht ik de verschillen voelen..
Ergo, ik vind borsten leuk.
Denk maar niet dat je ooit nog aan haar borsten mag komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:43 schreef Skv het volgende:
Daarna heb ik de waterballon boven haar borsten stukgeknepen. Dat vond ze minder.[ afbeelding ]
Vetklompjes die nuttig zijn om kinderen te voeden.quote:
Dat laatste is wel waar ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Zijn echt wel leuk, kan zo 1000 nuttige bezigheden met borsten opnoemen. Ze liggen lekker, voelen fijn, kunt er sommige vrouwen blij mee maken door ze (goede) aandacht te geven etc enz etc enz
Geeft ook niet, deze tetten zijn binnen, on to the next!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je ooit nog aan haar borsten mag komen
Boobs, everywhere, boobsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft ook niet, deze tetten zijn binnen, on to the next!
Deze dame heeft verstand van zaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft ook niet, deze tetten zijn binnen, on to the next!
Tot haar eigen tietjes door jullie gegrepen wordenquote:
True.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Tot haar eigen tietjes door jullie gegrepen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je nu wil of niet, je krijgt ze gratis met het meisje erbijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:18 schreef Geester het volgende:
Tja ik vind tieten.. Tja ..t hoort erbij vind t wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Of je nu wil of niet, je krijgt ze gratis met het meisje erbij
Dat zeker, je kan dr wel leuke dingen mee doen opzichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat had ik laatst al gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je ooit nog aan haar borsten mag komen
Niet discrimineren in borsten hèquote:
Nou ik had beschikking over redelijk grote. Vond het welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet discrimineren in borsten hè
Groot, klein, allemaal welkom!
The fuckquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteren een waterballon had en toen een meisje dat ik kende -met enorme borsten- tegenkwam. Toen mocht ik de verschillen voelen..
Ergo, ik vind borsten leuk.
Ben jij zo iemand die dat klakkeloos toestaat wanneer iemand naar je tietjes grijpt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Tot haar eigen tietjes door jullie gegrepen worden
Bazen als wij weten zelfs de clit te vinden, dan zijn tieten totaal geen uitdaging meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die dat klakkeloos toestaat wanneer iemand naar je tietjes grijpt?![]()
Daarentegen zijn mijn tietjes ook niet makkelijk te grijpen, vindt ze eerst mnaar eens
Heb je zulke kleine ja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die dat klakkeloos toestaat wanneer iemand naar je tietjes grijpt?![]()
Daarentegen zijn mijn tietjes ook niet makkelijk te grijpen, vindt ze eerst mnaar eens
Je zegt 'wij''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bazen als wij weten zelfs de clit te vinden, dan zijn tieten totaal geen uitdaging meer.
Fair enough xD Getrainde grijpbewegingen enzo; 'Kijk daar eens!' *grijp, honk honk*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bazen als wij weten zelfs de clit te vinden, dan zijn tieten totaal geen uitdaging meer.
You'll never see it cumming coming.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fair enough xD Getrainde grijpbewegingen enzo; 'Kijk daar eens!' *grijp, honk honk*
Hell noquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil ze wel beschermen, door mijn warme handen er op te plaatsen. Ontspan je al je spieren en tjaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als jij mijn tetjes beschermt, let ik op je jouwe!
drank jwz.quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
drank jwz.Vriend van me dacht het na te kunnen doen en die werd keihard in z'n gezicht gemept.
Ik zeg deal! Al zijn de verantwoordelijkheden dan wel wat ongelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als jij mijn tetjes beschermt, let ik op je jouwe!
/fixed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben groot en sterk en sta klaar voor mietjes in nood.
quote:
+1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze durven zich niet eens in dit topic te vertonen
Jullie maken ze ook verlegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Kudo's voor dezen man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had zondag een introductieles om half 12. Ik lag om 7u die ochtend in bed, totally wasted, werd om half 3 zoiets wakkerquote:
Zijn tietjes zijn ook niet te zuinig neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
.
Ik weet zeker dat zanger Rinus daar een kneiter van een hit van kan maken![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
.
Ik weet zeker dat zanger Rinus daar een kneiter van een hit van kan maken![]()
Goed begin wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had zondag een introductieles om half 12. Ik lag om 7u die ochtend in bed, totally wasted, werd om half 3 zoiets wakkerDe zoektocht gaat dus verder!
Waz met jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had zondag een introductieles om half 12. Ik lag om 7u die ochtend in bed, totally wasted, werd om half 3 zoiets wakkerDe zoektocht gaat dus verder!
Ik voel ook een vreemde mix van schaamte en trotsquote:
Krijgen we nu smerige verhalen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel ook een vreemde mix van schaamte en trotsZo de schaamte er maar uit lopen zodat de trots over blijft
ehmm whut?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na de eerdere verhalen over dingen die uit je kwamen lopen...
Je gaat tenminstequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga morgen weer naar the gymen dan is het een week geleden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kwamen mohmi en skifto niet binnen met ontlastingsverhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |