We gingen voor een recordquote:Op zondag 27 mei 2012 20:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]ik kom niet eens aan 20 cm met mijn 3 littekens
pff, zo lang joh? Dat is balenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:32 schreef Waaghals het volgende:
Nou dat is al positief.
Ik ben van de week teruggeweest op het ziekenhuis en kan nog wel anderhalf jaar duren voor ik mijn arm weer volledig kan bewegen.
Succes daarmee dan, hoop dat je toch snel je arm weer volledig kan gebruiken.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja het gaat wel steeds iets beter en ga paar keer per week naar fysiotherapeut.
Maar dat loopt bijna op zijn eind, daarna kan ik gewoon zelf oefeningen doen om het bereik te vergroten.
thnx jij ookquote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Succes daarmee dan, hoop dat je toch snel je arm weer volledig kan gebruiken.
Ziet er al goed uit. Kijk wel uit in de zon hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef snakelady het volgende:
Het gaat heel erg goed, het litteken heelt geweldig, alleen nu om het warme weer wat rood maar verders super, mijn navel is ook weer goed, moet nog wat bijkleuren maar verders prima.
Ik mag van mijn arts beginnen met smeren overigens
[ afbeelding ]
En ik voel me ook goed, heb eindelijk geen spierpijn meer, de zwellingen beginnen weg te trekken en ik hou steeds minder vocht vast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |