abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:44:05 #1
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_110990358
Iedereen kent deze slopende ziekte wel, je kunt er niet van genezen en ik moet even mijn ei kwijt in het kort.

Mijn oma is vanacht aan deze slopende ziekte gestorven op de leeftijd van 67 jaar. Anderhalf jaar terug werd de kanker ontdekt bij mijn oma en nu is ze er dus aan gestorven. Ik vind het echt vreselijk, ik kon altijd bij mijn oma terecht wanneer ik ergens mee zat maar dat kan nu dus niet meer. Ik huil bijna nu ik dit type :'(

Ik heb eerder iemand meegemaakt met kanker maar dit was in mijn jongere jaren toen ik 7 jaar was en heb ik dus niet bewust meegemaakt.

Hebben jullie ook mensen uit jullie buurt met deze ziekte of die zijn gestorven aan de ziekte?

Ik moet gewoon even mijn ei kwijt en wist niet goed waar dit te plaatsen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:48:16 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_110990521
Ja. Maar ook mensen welke weer een aanal jaren kankervrij zijn.
pi_110990532
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
Iedereen kent deze slopende ziekte wel, je kunt er niet van genezen en ik moet even mijn ei kwijt in het kort.

Mijn oma is vanacht aan deze slopende ziekte gestorven op de leeftijd van 67 jaar. Anderhalf jaar terug werd de kanker ontdekt bij mijn oma en nu is ze er dus aan gestorven. Ik vind het echt vreselijk, ik kon altijd bij mijn oma terecht wanneer ik ergens mee zat maar dat kan nu dus niet meer. Ik huil bijna nu ik dit type :'(

Ik heb eerder iemand meegemaakt met kanker maar dit was in mijn jongere jaren toen ik 7 jaar was en heb ik dus niet bewust meegemaakt.

Hebben jullie ook mensen uit jullie buurt met deze ziekte of die zijn gestorven aan de ziekte?

Ik moet gewoon even mijn ei kwijt en wist niet goed waar dit te plaatsen.
Allereerst gecondoleerd. Mijn schoonmoeder (borst) en mijn vader (lip) hebben ook kanker gehad. Beiden zijn er volledig van hersteld, vandaar het dikgedrukte in de quote. Het is wel een heftige periode vol onzekerheid. Sterkte.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:49:28 #4
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110990562
Ja, mijn oudtante is aan darm of maagkanker gestorven. Maar je kan van kanker wel genezen hoor.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:50:55 #5
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110990609
Veel sterkte TS.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:51:54 #6
321382 vandermar
pi_110990648
Ik dacht dat je alleen schoon kon zijn, genezen is toch dat je het zeker niet meer hebt? Ik voel mij echt rot van binnen en ben achteraf blij dat ik gister niet los ben gegaan op koninginnedag.

Vrijdag is de begrafenis. Ik heb 4 uur lang niets gedaan, kon niet huilen of lachen. Ik wist niet waar ik het moest zoeken.
RvP; Feyenoord
pi_110990658
Sterkte TS

Mijn moeder heeft kanker. Maar we blijven optimistisch. Pas toen dit zo dichtbij is gekomen werd ik bewust van dat het ieder moment over kan zijn. Leef bij de dag en geniet van ieder moment dat je krijgt :)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_110990714
Mijn pa en oom hebben het
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:57:31 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_110990814
Ik heb weleens iemand horen zeggen dat je van kanker niet kunt genezen, je overleeft alleen de behandeling.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:59:23 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_110990868
Sterkte vandemar, het leven ziet er nu inktzwart uit maar het gaat beter worden, echt waar. :* Heb zelf ervaring met mijn vader met deze ziekte (longkanker en binnen een half jaar overleden) en het blijft inderdaad een waardeloos iets. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110990884
Gecondoleerd ;(
Mijn moeder is helaas een aantal maanden geleden overleden aan kanker. ;(
pi_110990942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb weleens iemand horen zeggen dat je van kanker niet kunt genezen, je overleeft alleen de behandeling.
Helaas kan je het wel zo stellen en heb het zelf ook zo ervaren. Het is meer uitstel van executie.
Mijn moeder was in april 2011 "schoon" verklaard, maar in juli was het nog erger teruggekomen. :(
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:03:19 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110991010
TS, gecondoleerd.

Verder vind ik jullie wel erg somber over kanker. Ik ken er genoeg die het hebben gehad in een inmiddels ver verleden. Het hoeft niet terug te komen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:04:27 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110991032
Veel sterkte toegewenst, TS.

En natuurlijk kun je genezen van kanker. Ja, de ziekte kan terugkomen, maar zo beschouwd kun je ook niet genezen van een oorontsteking.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:04:52 #15
333374 Lithia
Too serious
pi_110991038
Mijn tante, waar ik een goede band mee heb (tegenwoordige tijd, omdat ik nog steeds aan haar denk), was ook gestorven aan borstkanker.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:05:16 #16
321382 vandermar
pi_110991047
Bedankt allemaal :) ik kan wel een opkikker gebruiken!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Helaas kan je het wel zo stellen en heb het zelf ook zo ervaren. Het is meer uitstel van executie.
Mijn moeder was in april 2011 "schoon" verklaard, maar in juli was het nog erger teruggekomen. :(
Bij mijn oma was precies hetzelfde, met een operatie was het weggehaald en daarna met bestraling leek er niets meer te zijn (Februari 2011) In Augustus ging ze voor de maandelijkse controle terug en er was weer heel veel met uitzaaiingen en sindsdien ging het heel erg snel vergafwaarts. De laatste maanden dronk en at ze bijna niet.

Volgende week zaterdag zouden ze zoveel jaar getrouwd zijn (opa en oma) nu is alleen opa er nog.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:06:26 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_110991080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:03 schreef Lienekien het volgende:
TS, gecondoleerd.

Verder vind ik jullie wel erg somber over kanker. Ik ken er genoeg die het hebben gehad in een inmiddels ver verleden. Het hoeft niet terug te komen.
Je moet een beetje geluk hebben met kanker ;) ...of je een soort hebt die een kleine of grote overlevingskans heeft :{ Een oud-buurvrouw van me is een paar weken geleden alsnog gestorven aan leukemie...was 12 jaar schoon (oke, wel een wrak door de behandeling :{ ) en toen kwam het terug....binnen de kortste keren was het over, midden 50 geworden ;( mIk ken echter ook mensen die er met één operatie vanaf waren en sindsdien een gewoon leven leiden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:06:36 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110991085
Oh, dat is heel verdrietig, voor je opa.
pi_110991106
Gecondoleerd TS.

Ik heb best wat mensen om mij heen gehad (buurman, tante, oma's en opa's en goeie kennissen) die kanker hebben en er van genezen zijn of er helaas door zijn overleden, maar het meest dichtbij is toch wel mijn broertje:

Mijn broertje heeft helaas (schildklier-) kanker. Hij heeft inmiddels 2 operaties achter de rug en een jodiumslok achter de kiezen, maar het is helaas nog niet weg. Op dit moment is het te klein om te opereren, en aangezien je zo'n slok maar een aantal keer in je leven mag nemen en mijn broer nog behoorlijk jong is, willen ze nu gaan wachten tot de kanker weer gaat groeien zodat het wel operatief te verwijderen is.

Hij heeft toevallig deze week weer een scan van zijn nek. Ben benieuwd!
De bloedwaardes zagen er in ieder geval 'goed' uit. Ook zijn ze nog wat aan het experimenteren met de hormonen en kalktabletten, om dit mooi in evenwicht te krijgen. Daar wordt ie af en toe ook nog wel een beetje ziek van.
pi_110991113
Mijn man is gestorven aan longkanker, 9 maand na diagnose.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:09:28 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110991182
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
Gecondoleerd TS.

Ik heb best wat mensen om mij heen gehad (buurman, tante, oma's en opa's en goeie kennissen) die kanker hebben en er van genezen zijn of er helaas door zijn overleden, maar het meest dichtbij is toch wel mijn broertje:

Mijn broertje heeft helaas (schildklier-) kanker. Hij heeft inmiddels 2 operaties achter de rug en een jodiumslok achter de kiezen, maar het is helaas nog niet weg. Op dit moment is het te klein om te opereren, en aangezien je zo'n slok maar een aantal keer in je leven mag nemen en mijn broer nog behoorlijk jong is, willen ze nu gaan wachten tot de kanker weer gaat groeien zodat het wel operatief te verwijderen is.

De bloedwaardes zagen er in ieder geval 'goed' uit. Ook zijn ze nog wat aan het experimenteren met de hormonen en kalktabletten, om dit mooi in evenwicht te krijgen. Daar wordt ie af en toe ook nog wel een beetje ziek van.
Sterkte met je broer. (Ik heb ook schildklierkanker gehad.)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:10:10 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110991212
Ik denk dat iedereen wel mensen in zijn/haar directe omgeving kent met kanker.. Gelukkig hebben de meeste mensen in mijn omgeving het overleefd omdat ze er erg op tijd bij waren.
pi_110991257
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
Gecondoleerd TS.

Sterkte!
pi_110991341
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Sterkte!
Dankje :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sterkte met je broer. (Ik heb ook schildklierkanker gehad.)
Dankje! En je bent daar compleet van genezen? Middels een operatie? Ik neem aan dat jij ook nog medicijnen slikt? Gaat dat een beetje goed of heb je daar bijwerkingen van?

Als je geen behoefte hebt om op die vragen antwoord te geven, snap ik dat trouwens ook ;).

[ Bericht 24% gewijzigd door Anne op 01-05-2012 12:34:51 ]
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:14:58 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110991409
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Dankje! En je bent daar compleet van genezen? Middels een operatie? Ik neem aan dat jij ook nog medicijnen slikt? Gaat dat een beetje goed of heb je daar bijwerkingen van?

Als je geen behoefte hebt om op die vragen antwoord te geven, snap ik dat trouwens ook ;).
Ik stuur je even een PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')