Yep, verslaving vind ik sowieso vervelend, want hoofdpijn als je te laat opstaat, plus dat ik nu even alle opties aangrijp mbt vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:02 schreef Soempie het volgende:
Oh, m'n post hierboven was bedoeld voor je eerdere bericht...
Je bent aan het minderen wat koffie drinken betreft?
Klein beetjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik denk dat er zo een opmerking komt over dat ze geen zin hadden in een theekransje over kinderen
Is een bordspelletje doen met de kinders een mogelijkheid?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verveel me vreselijk... Kan niet vrijuit bewegen, dus zit wat te hangen en strompel af en toe in het huis beneden. De kinderen hangen mee. De een kijkt tv de ander zit spelletjes te doen op iPad. Zo niet leuk, bah.
Erg snel dat hij uit de kinderwagen is gegroeid!
quote:De opening van een iCentre-winkel is ooit uitgesteld omdat het iCentre-bordje 3 centimeter te laag hing op de gevel. Pas wanneer een lokale ambachtsman het bordje verhangen had, kon de zaak officieel open. (“Momentje, burgemeester, nog even het laatste schroefje vastzetten”.)
Hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
Bijgelezen.
Ik vond de middelbare school echt geen zak aan. Helemaal niet makkelijker of leuker ook dan wat er daarna kwam.Op de middelbare school zat ik me of uren te vervelen of ik werd de klas uitgestuurd omdat ik me niet zat te vervelen.
Ik bedenk me net dat dat begon toen de tweede fase ingevoerd werd. De leerkrachten zaten voorin de klas de krant te lezen en wij moesten stil zijn en zelfstandig leren.quote:
quote:
Mijn gemiddelden daalden vanaf de vierde klas ook. Het is alleen lastig te zeggen of dat vooral kwam door de tweede fase, doordat we ADSL thuis kregen of nog een andere factor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat dat begon toen de tweede fase ingevoerd werd. De leerkrachten zaten voorin de klas de krant te lezen en wij moesten stil zijn en zelfstandig leren.![]()
Vast een combinatie van factoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn gemiddelden daalden vanaf de vierde klas ook. Het is alleen lastig te zeggen of dat vooral kwam door de tweede fase, doordat we ADSL thuis kregen of nog een andere factor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is de dag!! Eindelijk!!
Toedels, ik ga door de modder rollen!!
Neuh, er was wat te doen vanochtendquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
Ligt de rest nog met een kater in bed ofzo?
Ik had er wel zin in hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik denk dat er zo een opmerking komt over dat ze geen zin hadden in een theekransje over kinderen
Nou, Diaan, beterschap dan maar weerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verveel me vreselijk... Kan niet vrijuit bewegen, dus zit wat te hangen en strompel af en toe in het huis beneden. De kinderen hangen mee. De een kijkt tv de ander zit spelletjes te doen op iPad. Zo niet leuk, bah.
Erg snel dat hij uit de kinderwagen is gegroeid!
Ik moest even grinnikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De reacties bij LG stopt met productie Windows Phone-toestellen hebben me zeker 20 seconden amusement bezorgd.
nee, werkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
Ligt de rest nog met een kater in bed ofzo?
Bij mijn stagebedrijf werken opvallend veel Marco's in belangrijke functies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Vage shit: informatie opvragen bij verschillende hogescholen, en dan zijn er 2 van de 3 die reageren, meiden met dezelfde of bijna dezelfde voornaam als de mijne.
Borsato en Bakker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mijn stagebedrijf werken opvallend veel Marco's in belangrijke functies.
Die twee niet, voor zover ik weet. Van Basten is ook afwezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |