SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik zei alleen dat ik het vaker bij de oudere generatie zie, niemand zei dat het exclusief bij hun hoort of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, ik kom buiten. En dingen die ik zelf niet hoor, pik ik op van ouders en zusje. Maar ik bedoel dus de oudere generatie. Daar hadden jullie het toch over?
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende: [..] Hoe plat en lomp het ook klinkt, het is algemeen bekend dat mannen zo goed als alleen met hun L*l denken als ze aandacht krijgen krijgen van een meisje wat er wel leuk uitziet, het is geen excuus absoluut niet en je hebt er uitzonderingen in, maar op dat vlak denkt een meisje gewoon verder en rationeler denk ik.
Başımıza taş yağacak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lan! Een jongen en een meisje kunnen niet gewoon vrienden zijn.. behalve als het klasgenoten / collega's zijn. Als het niet de jongen is die een oogje heeft op de dame dan is het wel andersom. Trust me!
En sowieso hebben de meeste Turkse mannen hier een extra Poolse/Oost-Europese vriendin waar ze zelfs kinderen bij verwekken .quote:
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier gaan zelfs Turkse vrouwen vreemd, laat staan de mannen.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de mannen het eens zullen zijn met xminator.
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Bilge, hoe denk jij over het onderwerp? Ga jij of zou jij vreemdgaan? Vind je het normaal?
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar adanali vrouwen .....
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik denk dat ook bij meeste meisjes meer emotie zit en schuldgevoel dan bij jongens. M'n vriendin had een keer een beetje geflirt en voelde zich slecht achteraf terwijl haar toenmalige vriend er geen problemen mee had, tsja..
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit specifiek aan mij?
Ik denk dat de Turken in deze draad zich óf beter voordoen dan ze zijn omdat ze naar een meisje hengelen, óf idealistisch/ religieus zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Hoe kom jij hierbij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
óf idealistisch zijn maar zullen veranderen wanneer ze getrouwd zijn en elke dag bruine bonen op tafel krijgen.
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want alle Turken hier komen uit Adana.
Hoeveel Adanali meisjes ken jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, los daarvan.. Waarom zijn ze meestal zo ''slutty''?
Bedoel het niet slecht ofzo, maar dat viel mij op..
ty.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je eerlijk bent. Over dit onderwerp tenminste.
Op mijn werk en in het café pik ik wel eens wat op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |