Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toefjes! Jij als groot opperhoofd moet dit topic weer op de rails krijgen. Het is één grote chaos
Like a boss.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Zo, weer even wat koopjes binnen gehengeld en dan morgen Drenthe oppikken.
[ afbeelding ]
Zoek jij dan op silver maximumprijs 500 en dan met ultimatedb? ofwatquote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Zo, weer even wat koopjes binnen gehengeld en dan morgen Drenthe oppikken.
[ afbeelding ]
300 coins voor Medinaquote:
Je bent een voorbeeld voor velen, zowel binnen als buiten de lijnen!quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
300 coins voor Medina
Diakite voor 600 coins misgelopen omdat fucking coins op warenIbarbo 400 coins Loties 350 coins Paletta 400 coins Kouyate 350 coins
Ik pak zilvers en doe dan maximum prijs 700 en ik ken die markt behoorlijk goed en zo hengel ik altijd coins binnenquote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zoek jij dan op silver maximumprijs 500 en dan met ultimatedb? ofwat
broquote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
300 coins voor Medina
Diakite voor 600 coins misgelopen omdat fucking coins op warenIbarbo 400 coins Loties 350 coins Paletta 400 coins Kouyate 350 coins
Er is een MOTM Lisandro Lopez (LMquote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero en nog 6 andere spelers van Ajax hadden dus overgewicht volgens VI.. komt er nu straks nog een nieuwe MOTM in het 2e happy hour of niet?
Toefjessssssssssquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
Over 13 minuten ben ik jarig
Hiep hiep hoera, toefjes met AOWquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toefjessssssssss![]()
Gefeliciteerd, mooie leeftijd![]()
[ afbeelding ]
zo, de tijd vliegt, is het alweer 12 uur, dank Tim! Balen dat de pensioengerechtigde leeftijd opgetrokken gaat wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toefjessssssssss![]()
Gefeliciteerd, mooie leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Ja, voor een wedstrijd tegen een onbekende club (maar ze hadden wel van o.a. Marseille gewonnen) Ik vind het niet echt een goede keuze, maar ja.quote:Op maandag 30 april 2012 23:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is een MOTM Lisandro Lopez (LM), wist je dat al?
Niet oud worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik word echt oudAltijd nog beter dan het alternatief
Ik heb net DaMarcus Beasley voor 450coins opgehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:07 schreef marcie216 het volgende:
En ik kan echt geen goede silvers vinden hoor :S
"Mensen van jou leeftijd horen ook al te slapen hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
Haha, hier al veel meer felicitaties dan op facebook
hoe vond je Leiden trouwens?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
Haha, hier al veel meer felicitaties dan op facebook
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef tochweerhenk het volgende:
meneer toefjes bent u dat op uw plaatje?
Wezen feesten in leiden. Mannen van mijn leeftijd hebben en dat soort dingen doen hebben een midlife crisis, of ze zijn bezig aan hun 2e jeugdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
"Mensen van jou leeftijd horen ook al te slapen he
Ben benieuwd naar de definitieve selectie en stats.twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 00:07:58The final versions of Wednesday's TOTYs will be announced tomorrow. Some player/positional tweaks compared to drafts. reageer retweet
Was op zich wel gezellig, alleen na half 9 toen armin van Buuren ging draaien toch een hoop duw-trek en bijna knokpartijen, gevoed door de alcohol. Toen zijn we maar gegaan, was een wat grimmige sfeer. Maar van 14:00 - 20:30 was het super!quote:
HOequote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb net DaMarcus Beasley voor 450coins opgehaald![]()
![]()
Komt de TOTY woensdag al? Komt er dan geen TOTW?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Reemi het volgende:
Ben benieuwd naar de definitieve selectie en stats.twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 00:07:58The final versions of Wednesday's TOTYs will be announced tomorrow. Some player/positional tweaks compared to drafts. reageer retweet
Gisteravond getuige geweest van een stel mongolen die een ruit ingooiden en een vechtpartij waarbij een gozer KO werd geslagenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was op zich wel gezellig, alleen na half 9 toen armin van Buuren ging draaien toch een hoop duw-trek en bijna knokpartijen, gevoed door de alcohol. Toen zijn we maar gegaan, was een wat grimmige sfeer. Maar van 14:00 - 20:30 was het super!
Jawel TOTW komt ook, grotere kans op een IF dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Komt de TOTY woensdag al? Komt er dan geen TOTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |