Nou nee... ik hoop toch dat er nog geen kleinkinderen zijn voor wij trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe het dan maar voor de kleinkinderen een keer, dat trouwen.
Enne...wat een jonge tweede? Gepland?
Ja wennen, maar ook heel erg leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Wauw eentje van 20 en zo'n kleintje! Was wel wennen zeker!
Moedig, heftig zo'n miskraamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Nou nee... ik hoop toch dat er nog geen kleinkinderen zijn voor wij trouwen
Dat hebben de oudste en zijn vriendin ook echt niet in de planning
Yep gepland, we dachten als we dat nog willen dat moeten we niet lang meer wachten (oud wijf factor), en toen we besloten hadden het te proberen was ik na 3 maanden zwanger, 2 maanden later een miskraam, en 3 maanden daarna weer zwanger en op m'n 44ste bevallen van een gezonde zoon
Het was ook wel eng hoor, en als het weer misgegaan was dan denk ik niet dat ik nog een keer had durven proberen (ongeacht het feit dat zwanger worden dus wel heel makkelijk lukte), want dan had ik mijn leeftijd toch echt als reden voor de miskraam gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moedig, heftig zo'n miskraammaar dan weer erg leuk
Het was maar goed dat toen ik g leerde kennen ik niet meer zwanger kon worden, anders had ik het ook nog best willen overwegen
En was het wennen of gaat het bij een kleintje van jezelf als vanouds.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
Twee volwassen zonen gaat niet lukken voor we 50 zijn, mijn oudste is al volwassen (20) en onze zoon is net 17 maanden
Dat is wel heel leuk toch nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef Leandra het volgende:
We waren ons ook heel bewust van de risico's en ik besef me heel goed wat een wonder het is dat we "gewoon" een gezonde zoon hebben.
Volgens de kraamverzorgster was ik "een ervaren moeder", hoewel ik na mijn oudste dus eigenlijk nooit meer een luier verschoond hebquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef Aleandra het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ga het nog een keertje proberen
[..]
En was het wennen of gaat het bij een kleintje van jezelf als vanouds.
Heb toevallig vanavond paar uurtjes op het babytje van een kennisje gepast. Kindje van 9 maanden.
Moet eerlijk zeggen lijkt wel of ik er helemaal uit ben.
Die handjes zitten overal waar ze niet moeten zitten als je ze eten geeft.
Ocharme zat zelfs prut uit het potje in een van zijn neusgaten.
En nu heb ik spierpijn in mijn bovenarmen. Veel te verkrampt met hem rondgelopen denk ik.
Maar dat pleksmoelleke en die vette lach maakt zoveel goed hé.
N. had nog geen kinderen, maar hij vindt het leuker dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk toch nog.![]()
Ik ben blij dat het medisch gezien niet meer mogelijk was voor B., want op mijn 50ste nog een keer vader worden zag ik niet zo zitten.
Ja leuk hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En was het wennen of gaat het bij een kleintje van jezelf als vanouds.
Heb toevallig vanavond paar uurtjes op het babytje van een kennisje gepast. Kindje van 9 maanden.
Moet eerlijk zeggen lijkt wel of ik er helemaal uit ben.
Die handjes zitten overal waar ze niet moeten zitten als je ze eten geeft.
Ocharme zat zelfs prut uit het potje in een van zijn neusgaten.
En nu heb ik spierpijn in mijn bovenarmen. Veel te verkrampt met hem rondgelopen denk ik.
Maar dat pleksmoelleke en die vette lach maakt zoveel goed hé.
De kust is veilig geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef Aleandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |