Naar de kast a.u.bquote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef AryaMehr het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Mocht ik onverhoopt een homo zijn geworden dan had ik dat met enorme trots aan mijn ouders meegedeeld. Ik zou me beroepen op oude Griekse wijsgeren die maar al te goed begrepen dat enkel een man een man zou kunnen begrijpen en dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes dit intellect allesbehalve beschikt. Ik deelde met grote spijt op mijn vijftiende jaar mee aan mijn ouders dat de natuur besloten had dat ik de geneugten van het enorme voorrecht dat homoseksualiteit heet nooit zou mogen meemaken. Mijn moeder begreep het.
Klacht: was ik maar van de 'verkeerde kant' geweest.
Ben het eigenlijk wel eens met deze analyse. Heb je ook toevallig ook seksuologen die een dergelijke theorie ondersteunen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef il_Tonno het volgende:
Homo word je niet, je wordt er mee geboren.
En aangezien dit topic gay is, ben jij een geboren homo.
Allemaal platte achterhoofden man.quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Triggershot het volgende:
Voor TS, jonge weetje wel wat je allemaal mist:
Ben je wel, je kan het zelf niet accepteren.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Ik ben het dus niet.
Niemand leest de OP.quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef SupahNinja het volgende:
[..]
Ben je wel, je kan het zelf niet accepteren.
Alsof je moederquote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof je er niet opgewonden van raakt.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
15 jaar is nog te vroeg om het zeker te weten... Je zit denkelijk nog in de onderzoeksfase...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |