ik ook, en wat heeft ze er uiteindelijk voor gevraagd? hier kon je op diverse plekken je nagels laten lakken varierend van 20 cent tot een euroquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef Stiemie het volgende:
Leuke dingen allemaal zeg!
En leuke prijzen! Hier wilde iemand een bordspel verkopen voor 7,50 en dat was na het afdingen waarbij ze begon met 10 euro. "Want in de winkel is het zeker 19 euro en het is nog heel mooi"Uiteindelijk voor 5 euro meegenomen...
had hier gekomen. in de koog was het ongewoon rustig.quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb helemaal niks gekocht vandaag. That's a first
Niks verkocht ook, de plekken waren om 7 uur vanmorgen allemaal al vergeven
Om 7 uur al.. holy crap!quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh! En dat gewoon in boerenkoolstronkeradeel. Ben besodemieterd om er om half zeven al te gaan zittenquote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb helemaal niks gekocht vandaag. That's a first
Hier net zo hoorquote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]dat principe ken ik Stiemie..
Ik ben inmiddels een vrij doorgewinterde rommelmarktstruiner ik loop er dan echt met een grote boog omheen, als er zo onderhandeld moet worden.
Ik had dat met 1 van mijn Trivials vanmiddag.
Verkoper: "Alles moet weg mevrouw"
Ik: "Wat wil je voor die Trivial hebben"
Verkoper: "5 euro"
Ik: "Dat gaat m dan niet worden dan"
Verkoper: "Wat had jij dan in gedachten"?
Ik: "1 of hooguit 2 euro"
Verkoper: "2 euro is prima, veel plezier ermee"
Zo 3 euro eraf gelult![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal je wel enorme armspieren hebben inmiddels
Bij deze gezinnen (soms alleenstaand, soms een niet betrokken man, soms een moeder met de handen in het haar) ging het ook om de ouders en hun aanpak. De kinderen (en man) volgen vanzelfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat bij ons alleen om de mama(en papa)-drama's, niet om de kinderdrama's.
Ik wilde deze nog even quoten. Gewoon omdat het zo'n mooie post is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs![]()
Ik zit heerlijk relaxed bij de k(n)appert
En straks mijn kindjes ophalen. En de zon schijnt, ook in mijn hoofd
Ja, dat bedoelde ik. Ik dacht dat jij met je post op kinderdrama's doelde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Bij deze gezinnen (soms alleenstaand, soms een niet betrokken man, soms een moeder met de handen in het haar) ging het ook om de ouders en hun aanpak. De kinderen (en man) volgen vanzelf
(of bedoelde je zoiets niet?)
Eastpack vond ik erg fijne rugzakken... Wij hadden zo 1 gekocht voor Cil, godsvermogen. 1 jaar vond ze m leuk, en nu heeft madam elke 3 maanden wel een andere tas en wordt die tas nooit meer gebruikt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:02 schreef moussy het volgende:
meestal staat dat wel op de site zelf.
Ik zoek een knappe schooltas voor mn grote, voor naar de middelbare, bah, groot, tips iemand?
Kipling? Ik vind het vaak wel mooie tassen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier Eastpack voor de grote, en mijn middelste krijgt die ook weer. Stevig, goeie service, ( niet echt reklame voor stevig, maar de rits was kaput, maar netjes gerepareerd. Grappig was dat er van dezelfde school nog een stuk was, en wij de verkeerde terugkregen van de tassenwinkeltoeval!) enniehoe, hij Had toen zo een met zo'n gorilla te leen? Doe.het.niet!!!! Wat een k*tding!
Een stevige loont wel hoor. Hier nu dus twee jaar, en nog helemaal a-okay. Scheelt je ook boetes aan het boekenfonds
Idd! Die van mij jaaaaren gebruikt en hij doet t nog steeds. Alleen beetje verkleurdquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eastpack vond ik erg fijne rugzakken... Wij hadden zo 1 gekocht voor Cil, godsvermogen. 1 jaar vond ze m leuk, en nu heeft madam elke 3 maanden wel een andere tas en wordt die tas nooit meer gebruikt.
die zijn ook een godsvermogen en dan zal je net zien, verkeerde merk (of zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
edit: was geen schooltas...oeps.
Zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Ik had zo'n fucking bruine ouwe lullen tas, een half jaar, tot ik huilend bij mn opa stond, toen kreeg ik een mooie leren rugzakquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik naar de brugklas ging, had ik zo'n overklaptas... was toen erg stoer.
Nou, wat een kutding! Niet waterdicht, en het was een soort mobiele vuilnisbak, een vuilniszak met schouderbanden. Alle boeken en mappen op een knobbel erin. Nee, zonde van je geld. Ik zie hier de dames met bruine schoudertassen. Gewone damestassen zeg maar, maar dan a4.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kipling? Ik vind het vaak wel mooie tassen!
Deze kost ¤ 29,95. Valt op zich nog mee. Buitenafmetingen:36 x 27 x 11 cmquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:14 schreef moussy het volgende:
[..]
die zijn ook een godsvermogen en dan zal je net zien, verkeerde merk (of zo) en heel groot zijn ze niet.
ik een groenequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had zo'n fucking bruine ouwe lullen tas, een half jaar, tot ik huilend bij mn opa stond, toen kreeg ik een mooie leren rugzak
Voor schoolboeken kan ik me inderdaad voorstellen dat ze minder handig zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, wat een kutding! Niet waterdicht, en het was een soort mobiele vuilnisbak, een vuilniszak met schouderbanden. Alle boeken en mappen op een knobbel erin. Nee, zonde van je geld. Ik zie hier de dames met bruine schoudertassen. Gewone damestassen zeg maar, maar dan a4.
Kipling heb ik de eerste 2 of 3 jaar gehad ofzo. Die banden waren helemaal dun geworden na die jaren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kipling? Ik vind het vaak wel mooie tassen!
jawel, ze bestaan nog! Ik liet hem zien aan dr, toen moest ze lachen, ik heb er ook 1 gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had een heel arsenaal aan boodschappentassen. Met van die leren handvatten. Bestaan die nog eigenlijk? Mijn eerste tas weet ik niet meer.
Ja, die is ook erg!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef moussy het volgende:
Ik had zo 1 het eerste half jaar *trauma*
http://link.marktplaats.nl/556075558
erg leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef moussy het volgende:
Deze vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
Maar vraag me af of dat groot genoeg is: 39 x 32 x 17 cm
Maten lijken me prima. A4 past prima. Ze nemen toch ieder jaar minder meequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef moussy het volgende:
Deze vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
dat heeft je moeder goed gedaan dan, met dat kartonquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef Estrys het volgende:
Ik heb mijn schoolrugzak nog steeds trouwens. Is nog gewoon goed.
Over een half jaar neemt ze alleen dr brood mee als ze op dr moeder lijktquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maten lijken me prima. A4 past prima. Ze nemen toch ieder jaar minder mee
Dat is zo'n Cowboys bag toch? Gaat behoorlijk wat in hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef moussy het volgende:
Deze vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
wat is dan, een rugtasrekje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier een zwarte Eastpack. Met laptopvak. Grooooot! Maar weet echt niet of die kleine gepast had. Er moet nogal wat mee.
Maar goed, mijnes is natuurlijk ubernerdmet een rugtasrekje op z'n fiets. Ideaal zeg!! Tas erop, vastplippen, klaar! Die fietst dan ook 26 km per dag.
Geen idee verder, wellicht is het t schooltype, maar hier gaan nu meer boeken mee dan in t eerste jaar. Meer vakken ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Over een half jaar neemt ze alleen dr brood mee als ze op dr moeder lijkt![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Herkenning.
Boeken in kluisje pleuren.. Na het 3e jaar leverde ik boeken in die nog in plastic zaten.
Wij hadden kluisjes. Dus dan hoefde je ook niet de hele dag al je boeken mee te slepen. En de helft van de boeken bleef op school.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Idd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hadden kluisjes. Dus dan hoefde je ook niet de hele dag al je boeken mee te slepen. En de helft van de boeken bleef op school.
Shoppen!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:31 schreef lady-wrb het volgende:
oke, ik heb een vrije dag, het is geen mooi weer. wat zal ik gaan doen?
-action
-kringloopwinkels afstruinen
-in de tuin rotzooien
-binnenblijven en niets doen
-shoppen
-koffiedrinken bij de buurman
Ja, huiswerk... Er waren van die kansloze leraren die echt je schrift innamen om te controleren. Maar zelfs dat boeide me echt 0.. ik weet nog dat de economie lerares tegen me stond te viswijven over mn lakse houding en dat ik echt mn examen niet zou gaan halen.. Dat ik op mn schriftelijk een 9 haalde hoorde ik haar niet over..quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, mijn kind is echt een nerd.heeft ook een kluisje, maar neemt steeds alles mee, omdat er dan vaak dingen op school zijn die hij nodig heeft enzo. En ze zijn streng op huiswerk. Dus dat heeft ie redelijk op orde
Ow dat is echt balen zeg. Kan je leidinggevende geen goed woordje voor je doen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een baalmoment in mijn opleiding
voor een opdracht moet ik omschrijven hoe ik gehandeld heb in een onvoorziene crisis.
moet je net op mijn stageplek zijn, daar gebeurt echt geen hol.
toen gebeurde er vorige week eens iets wat dus wel heftig was en ik heb zelfs complimenten voor mijn handelen gehad van mijn leidinggevende.
dus ik dacht: dat moet m worden.
nu wil degene die erbij was (en dus eigenlijk een beetje zichzelf als oorzaak ziet) niet meewerken aan feedback.
zo doodzonde. voor haar heeft het toch geen gevolgen. alles is anoniem beschreven, het is puur een verhaal en een casus met reflectieverslag.
ik heb nu alleen nog een valpartijtje als crisis, maar vergeleken bij deze is dat een pleister op een schaafwond zal ik maar zeggen
Hier keken sommige leraren wel. in t voorbij gaan..ik vergat regelmatig schriften enzo...en de antwoorden kreeg ik wel altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, huiswerk... Er waren van die kansloze leraren die echt je schrift innamen om te controleren. Maar zelfs dat boeide me echt 0.. ik weet nog dat de economie lerares tegen me stond te viswijven over mn lakse houding en dat ik echt mn examen niet zou gaan halen.. Dat ik op mn schriftelijk een 9 haalde hoorde ik haar niet over..
Serieus?! Zou ik ook. boos om worden ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:43 schreef moussy het volgende:
Ik stond een 10 voor eco, maar kreeg hem niet op mijn rapport, omdat je dan niet meer kon groeien, kwaad, was ik, heel erg
of ook de onwil tot reflectie in je verhaal verwerken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen zeg. Kan je leidinggevende geen goed woordje voor je doen?
zou ze idd gaan doen. maar ja, mijn collega gaf zelf aan er zo mee te zitten dat ze er geen behoefte aan had, om het in een opdracht verwerkt te zien. ze voelde zich al rot genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen zeg. Kan je leidinggevende geen goed woordje voor je doen?
ik heb het hele verhaal al verwerkt. het enige dat zij zou moeten doen is feedback geven op mijn handelen in de beschreven situatie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:04 schreef simmu het volgende:
[..]
of ook de onwil tot reflectie in je verhaal verwerken?
Hmm lastig. Het kan toch niet terug gedraaid worden. Ik hoop voor je dat ze nog bijdraait.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ze idd gaan doen. maar ja, mijn collega gaf zelf aan er zo mee te zitten dat ze er geen behoefte aan had, om het in een opdracht verwerkt te zien. ze voelde zich al rot genoeg.
Jij bent "ijverig". Ik zit nog steeds in pyjama te hangen. Net als Twan en Lennon trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef lady-wrb het volgende:
boodschappen zijn binnen. en nog meer plantjes voor in de tuin meegenomen
ik ga nu kringloopwinkelen denk ik.
nou ik ben nog niet weg hoor, ik hing net nog rond in het actiontopicquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent "ijverig". Ik zit nog steeds in pyjama te hangen. Net als Twan en Lennon trouwens.
Nogal jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef moussy het volgende:
Oh, wij hebben gewoon besloten dat er maandag een hondje bij komt. Is weer eens wat anders dan kringlopen
een chinese nudistquote:
OMFG....quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef moussy het volgende:
Oh, wij hebben gewoon besloten dat er maandag een hondje bij komt. Is weer eens wat anders dan kringlopen
quote:
jij wil sjon hequote:
Nah dat gaat niet goedkomen hier denk kquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef moussy het volgende:
[..]
jij wil sjon he
Nee, een klein dikkertje, goh, dat heb ik vaker gehoord
NEE! Wij wilde 19 mei gaan. Dan verplaatsen we het naar juni.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef lily het volgende:
potverdorie
We willen maandag naar de Efteling (de kinderen hebben nog een dag extra vrij).
Voor Leah is het de eerste keer dus we verheugen ons erg om met haar door het sprookjesbos te gaan.
Is het sprookjesbos dicht van 5 maart tot 2 juni
je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:
Ik krijg en kreeg dat soort vragen nooit. Of misschien krijg ik ze wel, maar ben ik er minder allergisch voor dan jullie.![]()
Wat Claudia zegt. Ik durf bekant geen conversatie meer aan te knopen met een zwangere. Elke blijk van belangstelling wordt opgevat als belediging.
Haha ja inderdaad, bij nader inzien. Maar uhm.... het bedrijf betaalt gewoon een keer per jaar een reis naar Nederland. Vandaar dat de secretaresse boekt. Scheelt mij voorschieten....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef lily het volgende:
Ja, dat is wel waar, Gaoxing.
en wat klinkt dat decadent
ik ben gescheiden van mijn zus (al ruim 8 jaar) en ik ben er zo blij mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:02 schreef simmu het volgende:
ik geloof niet meer in familie geloof ik. heeft hier een nieuw dieptepuntje bereikt met elkaar zieken op faceboek en dan tegen mij er over gaan janken. well duh: daarom heb ik ze ook niet op facebook he![]()
soms zou ik wel willen dat je van je ouders mocht scheiden.
* Jambo komt uit de lurkmodus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef lily het volgende:
potverdorie
We willen maandag naar de Efteling (de kinderen hebben nog een dag extra vrij).
Voor Leah is het de eerste keer dus we verheugen ons erg om met haar door het sprookjesbos te gaan.
Is het sprookjesbos dicht van 5 maart tot 2 juni
Ik ben gescheiden van mn vader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:02 schreef simmu het volgende:
ik geloof niet meer in familie geloof ik. heeft hier een nieuw dieptepuntje bereikt met elkaar zieken op faceboek en dan tegen mij er over gaan janken. well duh: daarom heb ik ze ook niet op facebook he![]()
soms zou ik wel willen dat je van je ouders mocht scheiden.
oooh, zo zit datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef Jambo het volgende:
[..]
* Jambo komt uit de lurkmodus.
Volgens mij is het sprookjesbos niet gesloten maar is er iedere keer 1 sprookje niet open. Op de site staat tenminste dat het sprookje voor sprookje gesloten is.
Ik ben zelf begin maart naar de efteling geweest en toen was alleen de Fakir gesloten. En laat dat nou net de favoriet van Melvin zijn!
Ik deed nog wel zo mijn best om iets uit te lokken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om dubbelzinnig op jouw post te reageren, Spuuglokje. Maar ik hou me in.
Heb je die mini's nog ontvangen of heeft de post ons weer in de steek gelaten?
Waar zuigt die aan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Een vriendin die zuigt.Ik heb daar mijn man voor.
heb je ze allemaal?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik deed nog wel zo mijn best om iets uit te lokken.
En ik heb de mini's ontvangen! Bedankt!
ik krijg het filmpje niet geupload, maar op mijn facebook staat er een.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, was ook op onze kermis. Ze mochten van mij alleen niet omdat ik het zo achterlijk duur vond.
En later zijn ze nog een keer met alleen hun vader gegaan en hij vond het wel goed, maar toen heb ik ze dus niet kunnen zien![]()
Ik met mijn stomme principes ook altijd.
die heb ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik de boel niet compleet krijg is het geen ramp. Maar ik hoop nog heel hard op een jampotje en de kaas. Omdat ik die zo leuk vind! Ik was gisteren dolgelukkig met het brood, die vond ik ook zo leuk en had ik nog niet.
Ik heb kaas dubbel! En megaveel niveaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik de boel niet compleet krijg is het geen ramp. Maar ik hoop nog heel hard op een jampotje en de kaas. Omdat ik die zo leuk vind! Ik was gisteren dolgelukkig met het brood, die vond ik ook zo leuk en had ik nog niet.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:36 schreef Jarno het volgende:
Een tijdje terug hebben we d'r de 'verantwoording' over onze kat (die knaagdieren gewend is en een oud sukkeltje is geworden, no worries) gegeven door d'r een eigen voerbak te geven die ze zelf open kan maken enzo en nu geeft ze elke avond de kat eten en drinken voor ze naar bed gaat.
. Verder is ze een enorm 'diertjes zijn lief en moet je verzorgen' meisje van 5 dus dat komt goed denk ik.
Maar nemen wel lekker weinig ruimte inquote:Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enige 'maar' die ik heb is of het een hamster moet zijn of dat ze niet blijer wordt van een cavia oid. Hamster slapen toch wel heel veel overdag en zijn over het algemeen vrij saai daardoor.
Ja ik vind het er ook wel een beetje bijhoren. Hoewel wij vroeger thuis nooit echt huisdieren hadden in de zin van katten of honden, had ik dus een hamster op m'n kamer (heb er 2 gehad) en op een gegeven moment ook vissen (guppenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben van mening dat het een opvoedkundig iets is, een beest in huis en dus geen verwennerij of 'enig kind verzieken' oid. Gewoon, leren ergens voor te zorgen, rekening mee te houden enzo. Kan nooit kwaad :-)
Oh en daarmee bedoel ik dus niet dat iedereen verplicht een huisdier moet omdat je anders niet verantwoord bezig bent ofzo, maar gewoon...dieren
oja die heb je ook nogquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik trap er echt niet meer in met knaagdieren.. Dan gaan we wel bij de kinderboerderij aaien.. Ik mis wel mn katten!
Ik las pa-plam en wist maar niet wat dat wasquote:Op maandag 7 mei 2012 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vanaf dat ik 4 was hebben we altijd dieren gehad. Het begon met een hond en een kat en er kwam steeds meer bij. Op een gegeven moment hadden we ook een paplam. Helemaal geweldig
Koop je er een stuk of 10?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef Jarno het volgende:
Ja, een hamster zit weinig vlees aan natuurlijk. Leuk als gefrituurd hapje bij de tv maar daar houdt het wel mee op.
cavia's kan je aan een stok rijgen en roosterenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef Jarno het volgende:
Ja, een hamster zit weinig vlees aan natuurlijk. Leuk als gefrituurd hapje bij de tv maar daar houdt het wel mee op.
2 cavia's vinden ze gezelliger ja , maar 1 gaat ook wel prima hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef Jarno het volgende:
Oh mijn hamsters zijn vroeger nooit ontsnapt. Wel eens uit mijn hand gesprongen in paniek ofzo en dat ik dan uuuuuuren op mijn knieen door m'n kamer kroop op zoek naar dat beest. Wel altijd goed gekomen dus dat hoort er een beetje bij denk ik.
Maar cavia lijkt me toch ook wel leuk. Alleen lees ik dat je die met z''n 2en moet houden, ze wat meer stinken en uiteraard dus ook wat meer plek nodig hebben. Zal het nog eens met de vrouw overleggen en wellicht de uk de keus laten uiteindelijk.
Een plotselinge draadalg-uitbraak in de vijver van mijn oma, daar zwommen de steuren zich in vast en als dat in hun kieuwen blijft vastzitten stikken ze, heel zielig is dat. Daar kwamen we dus achter (die alg-explosie), hebben de 2 steuren gevangen uit de vijver, dat was erg simpel want ze waren tamquote:
Ik heb wel een kaas voor jequote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had vroeger altijd goudhamsters, de 1 zo mak als wat, de ander was een fel baasje, later hebben vrouw en ik samen dwerghamsters gehad dus de ervaringen zijn bekendquote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef moussy het volgende:
hamsters hebben ook wel wat ruimte nodig (als je het een beetje netjes wil doen) ik zou wel voor een dwerghamstertje gaan als jullie aan de hamster gaan, die zijn wat minder fel is onze ervaring.
Een boel: http://www.kester2wielers(...)set=0&sort=priceDescquote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zonet even moeten googlen want ik had geen idee waar je het over had be.
maar wat is dat een handig systeem zeg
dat had ik moeten hebben toen L. er niet over piekerde om zonder zijwieltjes te fietsen.
en dat je het zo makkelijk los kan koppelen... handig hoor!
maar wat kost zoiets nou?
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een boel: http://www.kester2wielers(...)set=0&sort=priceDesc
Ik ga wel vast ¤ 1,75 per week sparen, dan heb ik het wel bij elkaar als Soneal 4 is
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noah is wel koning hoor8 maanden en 11 kilo. Mijn ventje is 15 maanden en is ook 11 kilo.
Ja, die ken ik ook, maar die vind ik een beetje eng eigenlijk..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken wel dit soort duozitjes:
[ afbeelding ]
Maar daar vond ik, met name, Oscar nog te klein voor. Dan zitten ze dus niet (of nauwelijks) vast.
Nouja, in eerste instantie gaat hij natuurlijk wel voorop. Het is ook een beetje; ik krijg een nieuwe fiets voor mn verjaardag. En een bakfiets zouden we dan nu meteen moeten kopen, beetje zonde anders... Maar hij moet buiten blijven staan dan, want ik krijg 'm in mijn eentje niet de keldertrap op en af... lastiglastig...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, snap ik hoor, helemaal voor een kindje van 8 maanden!
Dat zou ik ook niet durven met Lotte hoor..die wordt in September 3, maar die stapt ook tijdens het wippen/schommelen gewoon af als ze geen zin meer heeft. Moet er niet aan denken dat ze dat op de fiets doet, midden in het stadsverkeerquote:Op maandag 7 mei 2012 14:31 schreef Saffier het volgende:
Ik heb het irl gezien met 2 bobike-zitjes. Echte stevige waar je je kind in vast kan zetten dus. Maar al googlend kan ik het niet vinden. Misschien heeft een handige fietsenmaker dat wel zelf bevestigd/bedacht.
Die wie jij postte zag ik ook BE maar die bedoel ik dus niet. Dat is voor 8 maanden echt nog te instabiel ja. Met 20 maanden durf ik dat ook nog niet aan met mijn tante wiebel.
Oh ja zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:45 schreef Saffier het volgende:
Ook extra kleding sleep ik dan mee, dat bedoelde ik
Werkze!
Linda, je kan op sommige fietsen een verlengde bagagedrager laten monteren, en daarop dan twee van de zitjes die op jouw plaatje staan. Je zou even bij een fietsenmaker kunnen informeren of dat met jouw fiets ook kan. Dat is iig niet zo heel duur.quote:
Dat inderdaad. Ik heb Jelle de eerste tijd vooral in de fietskar vervoerd. Later pas meer op de fiets. Hij is nu bijna 13 kilo en Lotte bijna 17 en dat wil zo nog wel even hoop ikquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef E.T. het volgende:
Tijn was ook zo belachelijk zwaar toen ie nog geen jaar was.. En uiteindelijk trok dat gewoon bij en heeft ie gewoon 3,5 jaar in het voorstoeltje gezeten![]()
Ik zou er geen speciale fiets in het vooruit voor aanschaffen .. Kan dan ook nog een fietskar achter je aanhangen als je een tijdje lastig zit.
Dat klinkt ook nog als een optie ja. Heeft een moederfiets dat sowieso? Want die wil ik eigenlijk...quote:Op maandag 7 mei 2012 19:39 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Linda, je kan op sommige fietsen een verlengde bagagedrager laten monteren, en daarop dan twee van de zitjes die op jouw plaatje staan. Je zou even bij een fietsenmaker kunnen informeren of dat met jouw fiets ook kan. Dat is iig niet zo heel duur.
quote:
Nouja, geen idee. Ik hoop het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Meimeltje het volgende:
Hij zal nu misschien niet meer zo snel groeien toch. Ons voorzitje is volgens mij tot 15 kilo en Dyon zit er nog steeds in (soms ook achterop). Die is nu ruim 12 kilo, dus tot hij 3,5 is moet het vast nog wel lukken
Oh, ik had een MGM tot 15 kilo ofzo. Mijn kinders stabiliseerden gelukkig wel. Alleen werden ze dan zo lang dat je hun knietjes een beetje moest breken om ze nog voorin te proppenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, de oude stoeltjes konden meer gewicht aan dan de bobikes van nu. Desalniettemin vind ik het zwaar hoor, een pummel van ruim 16kg voorop en 1 pum van 25-26 kg achterop. Laat staan als je zelf zwanger bent!
hier schijnt gelukkig t zonnetje weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:00 schreef Saffier het volgende:
wat een weer...
Ik denk voorzichtig over een Ballorig-achtig iets waar ze lekker uit kunnen leven. Maar in mijn eentje vind ik daar echt geen barst aan. Hebben jullie nog briljante ideeen?
Carpe Diem!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Jarno het volgende:
Uiteraard krijgt ze wel vaker een kleinigheidje tussendoor maar dit voelt toch iets groter op de 1 of andere manier. Hoe zouden jullie dit aanvliegen?
Idd!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, de oude stoeltjes konden meer gewicht aan dan de bobikes van nu. Desalniettemin vind ik het zwaar hoor, een pummel van ruim 16kg voorop en 1 pum van 25-26 kg achterop. Laat staan als je zelf zwanger bent!
hamsters kun je ook een dag nacht ritme meegeven dat jij hebt,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:11 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Carpe Diem!
Ook wel goed, in combi met wat BE zei, om over na de denken: hamsters maken 's nachts behoorlijk wat herrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |