ik ook, en wat heeft ze er uiteindelijk voor gevraagd? hier kon je op diverse plekken je nagels laten lakken varierend van 20 cent tot een euroquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef Stiemie het volgende:
Leuke dingen allemaal zeg!
En leuke prijzen! Hier wilde iemand een bordspel verkopen voor 7,50 en dat was na het afdingen waarbij ze begon met 10 euro. "Want in de winkel is het zeker 19 euro en het is nog heel mooi"Uiteindelijk voor 5 euro meegenomen...
had hier gekomen. in de koog was het ongewoon rustig.quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb helemaal niks gekocht vandaag. That's a first
Niks verkocht ook, de plekken waren om 7 uur vanmorgen allemaal al vergeven
Om 7 uur al.. holy crap!quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh! En dat gewoon in boerenkoolstronkeradeel. Ben besodemieterd om er om half zeven al te gaan zittenquote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb helemaal niks gekocht vandaag. That's a first
Hier net zo hoorquote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]dat principe ken ik Stiemie..
Ik ben inmiddels een vrij doorgewinterde rommelmarktstruiner ik loop er dan echt met een grote boog omheen, als er zo onderhandeld moet worden.
Ik had dat met 1 van mijn Trivials vanmiddag.
Verkoper: "Alles moet weg mevrouw"
Ik: "Wat wil je voor die Trivial hebben"
Verkoper: "5 euro"
Ik: "Dat gaat m dan niet worden dan"
Verkoper: "Wat had jij dan in gedachten"?
Ik: "1 of hooguit 2 euro"
Verkoper: "2 euro is prima, veel plezier ermee"
Zo 3 euro eraf gelult![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal je wel enorme armspieren hebben inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |