Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
In plaats van Moisander zeker of niet?quote:
Ja. Lindgren. en GJE kregen een banquote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik nog iets belangrijks gemist de afgelopen dagen?
quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Tim86 het volgende:
haha iemand op het EA forum heeft dit als avatar
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In plaats van Moisander zeker of niet?
Nog tips voor de vleugels/backs dan?
Edit:
Ging over tips voor dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/626978
Bij Atletico was hij echt bizar goed.quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
De gea moet volgend jaar gewoon een silver keeper zijn. Hij is echt slecht(Niet gebaseerd op één wedstrijd)
NIF Remy is ook al goed genoeg denk ik en het verschil met de eerste IF zal wel minimaal zijn. De NIF heeft er bij mij nu 184 gemaakt in 151.quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef marcie216 het volgende:
ik kijk nog wel met IF remy lijkt me wel een bazenspelermisschien IF henry op CAM?
Viel ook nog wel mee. Niet beter dan Courtois nu iig.quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Atletico was hij echt bizar goed.
Verhoek heeft zo'n zieke voorzet in huisquote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.
Oh en Overtoom >>>>>>>> IF Elm
Sarpong is wel aardig, maar ik vind Beerens en Verhoek ook beter eigenlijk. Zijn wel heel veel op-/aanmerkingen haha
quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Atletico was hij echt bizar goed.
haha bedankt!quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.
Oh en Overtoom >>>>>>>> IF Elm
Sarpong is wel aardig, maar ik vind Beerens en Verhoek ook beter eigenlijk. Zijn wel heel veel op-/aanmerkingen haha
Dan krijg ik dit :quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
[..]
NIF Remy is ook al goed genoeg denk ik en het verschil met de eerste IF zal wel minimaal zijn. De NIF heeft er bij mij nu 184 gemaakt in 151.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Boilesen, by far de beste in de eredivisie.quote:Op maandag 30 april 2012 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha bedankt!
Ga ik eerst maar eens zoeken naar Overtoom op CM.
Cabral heb ik tussen de wissels, wie zou ik dan linksback zetten? Nelom? Boilesen?
Ik heb Castaignos ook nog op de bank, naast Kabir btw... Is die niet beter?
Je hebt het ook over een andere formatie, deze heb ik eerst gekozen omdat hij erg goedkoop was, maar kan dit op dit moment wel omgooien...
Wat zou een slimme formatie zijn? Met opstelling dan?
4-3-2-1? Met LB/Donk/Vlaar/Boula achterin?
Prima team. Henry op CAM is leuk als je een liefhebber/fan bent maar kwalitatief is SIF Menez veel beter.quote:Op maandag 30 april 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan krijg ik dit :
http://www.futhead.com/12/squad/617535
nog meer tips?
Vind je Luickx beter dan IF Vlaar dan?quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boilesen, by far de beste in de eredivisie.
Nee nu even serieus, van Aanholt, Buttner of Nelom. Buttner vind ik de fijnste van de 3.
Ik zou Luickx verkiezen boven Vlaar en dan Rosales RB
probeer het gewoon uit man, anders verkoop je het gewoon weer met winst.quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
nee ik denk dat ik toch geen 3-5-2 doe, denk dat ik het zo weer verander omdat ik 3atb niet fijn vind.
Ga denk ik 4-2-2-2 spelen, in welke competitie/nationaliteit kan dat goed (beetje orgineel dus een hybrid)
Ik vond IF Vlaar het geld niet waard en als ik dus een NIF moet kiezen dan Luickx. IF Vlaar is beter dan Luickx maar NIF is Luickx beter.quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vind je Luickx beter dan IF Vlaar dan?
dat is het probleem, ga pas na toty bouwen, en dan verkoop je hem niet met winst want prijzen blijven dalen :Squote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
probeer het gewoon uit man, anders verkoop je het gewoon weer met winst.
Welk team heb je nu eigenlijk?quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is het probleem, ga pas na toty bouwen, en dan verkoop je hem niet met winst want prijzen blijven dalen :S
Oke, dan begin ik eerst met Luickx, tot ik IF Vlaar kan betalen:Pquote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond IF Vlaar het geld niet waard en als ik dus een NIF moet kiezen dan Luickx. IF Vlaar is beter dan Luickx maar NIF is Luickx beter.
Ik vind 4-3-2-1 fijn, Cabral als LW en Beerens als RW (Emnes kan ook en die vind ik beter)quote:Op maandag 30 april 2012 21:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oke, dan begin ik eerst met Luickx, tot ik IF Vlaar kan betalen:P
Wat is de gunstigste opstelling met vleugelspitseN?
Geen meerquote:
dan kan je maar beter stoppen met spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is het probleem, ga pas na toty bouwen, en dan verkoop je hem niet met winst want prijzen blijven dalen :S
hso? als ik een team heb waar ik langer dan 2 dagen mee speel, hoef ik neit te stoppenquote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kan je maar beter stoppen met spelen.
Kabir of Castaignos?quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind 4-3-2-1 fijn, Cabral als LW en Beerens als RW (Emnes kan ook en die vind ik beter)
je wil geen teams meer maken omdat je dan geld zou verliezen. Zo snel dalen de prijzen nou ook weer niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hso? als ik een team heb waar ik langer dan 2 dagen mee speel, hoef ik neit te stoppen
Beide zijn erg goed. Ik heb veel met Castaignos gespeeld dus kies ik die. Met Kabir minder gespeeld maar was ook erg goed.quote:
Jawel wil wel team maken waar ik na een tijdje verlies op maak, maar weet 80% zeker dat ik niet langer als een week met een ligue 1 team speel en al helemaal niet in 352. dus even iets in 4222 bedenkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil geen teams meer maken omdat je dan geld zou verliezen. Zo snel dalen de prijzen nou ook weer niet.
Ligue 1 is juist fapfapfap.quote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel wil wel team maken waar ik na een tijdje verlies op maak, maar weet 80% zeker dat ik niet langer als een week met een ligue 1 team speel en al helemaal niet in 352. dus even iets in 4222 bedenken
heb je 3-5-2 al eens geprobeerd dan? Het zijn maar virtuele muntjes hoor en zoveel zal je niet verliezen. Ik vind 352 best goed na 4 potjes.quote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel wil wel team maken waar ik na een tijdje verlies op maak, maar weet 80% zeker dat ik niet langer als een week met een ligue 1 team speel en al helemaal niet in 352. dus even iets in 4222 bedenken
De 1ste 2dagen zal de prijs toch wel snel gaan dalen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wil geen teams meer maken omdat je dan geld zou verliezen. Zo snel dalen de prijzen nou ook weer niet.
Niet met meer dan 5%quote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
De 1ste 2dagen zal de prijs toch wel snel gaan dalen?
nou zal wel meevallen, kan me niet herinneren van vorig jaar dat het zo ziek snel daalde.quote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
De 1ste 2dagen zal de prijs toch wel snel gaan dalen?
Ligue 1 online proberen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
heb het online geprobeerd, vond het niet veel.
Kan ook gewoon omdat ik slecht ben hoor,
Speelt heel andersquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
Ja marseille had ik geprobeerd.
maar vooruit, ik geef het een kans na de TOTY crash
Toen speelde er ook veel minder mensen UTquote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou zal wel meevallen, kan me niet herinneren van vorig jaar dat het zo ziek snel daalde.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toen speelde er ook veel minder mensen UT
Miyaichiquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Wie als zilveren LW uit de BPL? Sinclair en IF Moses kan ik niet betalen. Drenthe moet ik even een nachtje handelen.
Drenthe? Miyaichi? Beausejour?
Miyaichi lijkt me wel baasquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Wie als zilveren LW uit de BPL? Sinclair en IF Moses kan ik niet betalen. Drenthe moet ik even een nachtje handelen.
Drenthe? Miyaichi? Beausejour?
Rustik blijven.quote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Pino0 het volgende:
WAAROM STAAN MIJN VERDEDIGERS ALS FUCKING ZOUTZAKKEN STIL IN DIE 90E MINUUT
ALLE KANKER ZEG OPGEKANKER TMET DIT HOEREN SPEL
IK BEN WEG RICHIE TOT NOOIT MEER ZIENS OP FIFA
IM FUCKING DONE
matig, deze komt niet in de pino rageposts top 20.quote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Pino0 het volgende:
IM FUCKING DONE
Dude. Tyf dan ook gewoon op. Je doet het er gewoon om.quote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Pino0 het volgende:
IM FUCKING DONE
hij mag niet stoppen ik ga een compilatie makenquote:Op maandag 30 april 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
matig, deze komt niet in de pino rageposts top 20.
Waarom? Hij heeft eigenlijk alleen pace en de 4* skills, de rest is gewoon erg matig. Ik heb met hem gespeeld en echt niets ging erin. Drenthe was daarentegen echt goed bij mij, ziekelijk schot en sterker.quote:
pace en 4 is all you needquote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft eigenlijk alleen pace en de 4* skills, de rest is gewoon erg matig. Ik heb met hem gespeeld en echt niets ging erin. Drenthe was daarentegen echt goed bij mij, ziekelijk schot en sterker.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Pino0 het volgende:
IM FUCKING DONE
Dan pak je Drenthequote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft eigenlijk alleen pace en de 4* skills, de rest is gewoon erg matig. Ik heb met hem gespeeld en echt niets ging erin. Drenthe was daarentegen echt goed bij mij, ziekelijk schot en sterker.
Niet als ik wil kunnen longshotten en kan scorenquote:
Ja maar is goedkoopquote:
Nog niet beantwoord toch? (of lees ik eroverheen..)quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hoelang blijven de TOTY spelers in de pakjes?
Je snapt niet wat je zelf zegt geloof ikquote:Op maandag 30 april 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nouja, Lindgren. in je basis hebben is net zoiets als naakt door het stadscentrum rennen zodat iedereen in het openbaar je micropenis kan zien.
Nee was nog niet beantwoord, bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet beantwoord toch? (of lees ik eroverheen..)
1 week.
het fiets jwzquote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee was nog niet beantwoord, bedankt voor de antwoord.
Ik had hem ook. 61 goals in 21 wedstrijdenquote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
IF Balotelli.Godverdomme. 3 potjes mee gespeeld ; 0 goals. Wat is die dude pauperslecht. Even proberen nog, maar ik verwacht er niets meer van.
Je bent echt een nerdje of niet ? Haterkindquote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
IF Balotelli.Godverdomme. 3 potjes mee gespeeld ; 0 goals. Wat is die dude pauperslecht. Even proberen nog, maar ik verwacht er niets meer van.
Haha tyf op man, psychoot.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je bent echt een nerdje of niet ? Haterkind
quote:
Allebei een ban.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je bent echt een nerdje of niet ? Haterkind
Het is nog geen nacht?quote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
HoiIk heb lekker koniginnennacht en dag gevierd.
Mvg, Uw dagboek
Het is wel even wennen met hem hoor, vooral door die workrates. Als je met hem om kan gaan en hij voor het doel komt, heeft hij echt een dodelijk schot.quote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hem nog nooit iets nuttigs in deze reeks zien posten. Alleen maar gekanker.quote:
Scoor net een redelijke goal met 'm.quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is wel even wennen met hem hoor, vooral door die workrates. Als je met hem om kan gaan en hij voor het doel komt, heeft hij echt een dodelijk schot.
Ik vond hem persoonlijk geslaagdquote:
Zijn workrates zijn dan ook pure aidsquote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
en het dan ook nog fout spellenquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn workrates zijn dan ook pure aidsLOW LOW
maar ikvond hem als CF wel goed
Andersson deed het super bij mij. Duarte/Hutchinson/IF Djuricic zijn ook wel chill. IF Elm kan ook maar die is zijn geld niet waard imo.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Jonnsie het volgende:
Tips?
Heb een derde Silveren CM nodig...
Heb op dit moment IF Fer + Overtoom staan.
Kan Nederlands of Eredivisie zijn ivm chemistry
Lul niet, je bent gewoon wereldvreemd.quote:
Lekker hoor, je had m'n spellingstroll ook geconstateert. Props!quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en het dan ook nog fout spellen
[..]bazen workrates, chillend op randje 16 altijd dan.
Ja toch, liever een luie speler dan een tankquote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en het dan ook nog fout spellen
[..]bazen workrates, chillend op randje 16 altijd dan.
Andersson is echt een baasquote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersson deed het super bij mij. Duarte/Hutchinson/IF Djuricic zijn ook wel chill. IF Elm kan ook maar die is zijn geld niet waard imo.
Doe je het weer.quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker hoor, je had m'n spellingstroll ook geconstateert. Props!
quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker hoor, je had m'n spellingstroll ook geconstateerd. Props!
Tripple troll tog ajaha jeweetquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Kut dat het vakantie is, al die kleine kinderen hier
deze reeks is naar de klote.quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Kut dat het vakantie is, al die kleine kinderen hier
Jij wordt echt met de dag een maffer internetheldje zeg, teringquote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tripple troll tog ajaha jeweet
Je weet dat het triple is he?quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tripple troll tog ajaha jeweet
Jij leest echt al die <15 jaar spam terug?quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit wat topics terug te lezen, maar jij bent echt raar man.. [ afbeelding ]
quadruple troll hihihihihquote:
Sorry. Vanaf nu ga ik me weer normaal gedragen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de dag een maffer internetheldje zeg, tering
Midlife crisis luchtje manquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Deze maar even besteld, had nog een douglas bon liggenJe moet natuurlijk wel lekker ruiken na het sweaten
[ afbeelding ]
Deze er gratis bij twv. ¤23,-
[ afbeelding ]
Anita? Hoe doet ie het?quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersson deed het super bij mij. Duarte/Hutchinson/IF Djuricic zijn ook wel chill. IF Elm kan ook maar die is zijn geld niet waard imo.
Het ziet er iig chique uitquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Deze maar even besteld, had nog een douglas bon liggenJe moet natuurlijk wel lekker ruiken na het sweaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets ervan, gewoon lekker luchtje.quote:
De classic is lekkerder imoquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel ml heb je?quote:Op maandag 30 april 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets ervan, gewoon lekker luchtje.
Anita kan alleen maar rennen eigenlijk in FIFA. Andersson by far de beste.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Anita? Hoe doet ie het?
Ik heb nog een IF Elm in een andere selectie, Elm, Andersson of Anita? Welke zou je kiezen?
50, anders moest ik bijbetalenquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik had nog ergens een leuk voorbeeldje, even zoeken.
lololquote:
quote:
X&Y van Hugo Boss is ook wel nice.quote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef marcie216 het volgende:
het luchtje van Abercrombie and Fitch is echt lekker
Kost ook wel 85 euries maarja
KEn je die van Abercrombie? je hebt verschillende maar die ik heb, al paar x van verschillende meisjes gehoord : Wat ruik je lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
X&Y van Hugo Boss is ook wel nice.
Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 30 april 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anita kan alleen maar rennen eigenlijk in FIFA. Andersson by far de beste.
Post eens een linke van Douglas ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
KEn je die van Abercrombie? je hebt verschillende maar die ik heb, al paar x van verschillende meisjes gehoord : Wat ruik je lekker
Die kan je niet bij douglas kopen man.quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post eens een linke van Douglas ofzo
Van Diesel heb ik ook een maar vind die te sterk
quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die kan je niet bij douglas kopen man.
Post zo wel linkie
Graag OT dames.quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die kan je niet bij douglas kopen man.
Post zo wel linkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |