SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.studenten.net/(...)olumn_snor_zoekt_man
Lol, neequote:Op maandag 30 april 2012 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
Aah ben je gedumpt?
Koop een dagboek om het te verwerken
Je hebt het over de stereotype hooligan man,TS kijk verder dan je neus lang is er zijn genoeg mannen die niet in dit profiel hoeven te passen. Trouwens vrouwen zijn ook onlogisch wat dat betreft waarom gaan sommige voor een man die alleen maar zuipt en haar slaat? Of een kerel die vreemd gaat met jan en allemaal en later dat ze tegen hem zegt ( na een ruzie) ik zie je graag terug!?quote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Lol, neemaar idd wel een ex van me die dat heeft gezegd. En dan hebben vrouwen geen logica?
Ik had t alleen over de eerste regel, dat werd me achteraf even gemeld en toen kon ik hem alleen nog maar heel hard uitlachenquote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Je hebt het over de stereotype hooligan man,TS kijk verder dan je neus lang is er zijn genoeg mannen die niet in dit profiel hoeven te passen. Trouwens vrouwen zijn ook onlogisch wat dat betreft waarom gaan sommige voor een man die alleen maar zuipt en haar slaat? Of een kerel die vreemd gaat met jan en allemaal en later dat ze tegen hem zegt ( na een ruzie) ik zie je graag terug!?
Yup
Wie wil er nou op jou vallen. Je hebt het hoog in je bolletje zitten als ik zo je lijstje zie. Je mag TS niet wisselvallig noemen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik had t alleen over de eerste regel, dat werd me achteraf even gemeld en toen kon ik hem alleen nog maar heel hard uitlachen
De rest van mijn lijstje is sowieso al een no go. TS valt niet op hooligans...
quote:Op maandag 30 april 2012 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
Aah ben je gedumpt?
Koop een dagboek om het te verwerken
Ik gaf je advies om verder te kijken dan de type man waar je voor aangetrokken voelt maar eigenlijk niet ziet zitten :p.quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef Caithlinn het volgende:
Haha, blijft grappig, de een zegt dat ik verder moet kijken dan mijn neus lang is omdat ik op hooligans val en de ander vind dat ik t hoog in mijn bol heb![]()
Lees ff waarom die sukkel me wisselvallig noemde, ik zeg nergens dat ik t niet ben.... Ben en blijf een vrouw natuurlijk, wisselvalligheid hoort daarbij
Waar staat dat ik me aangetrokken voel door dit soort mannen? Het zijn juist afknappers.... Daar gaat dit topic over...quote:Op maandag 30 april 2012 22:35 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Ik gaf je advies om verder te kijken dan de type man waar je voor aangetrokken voelt maar eigenlijk niet ziet zitten :p.
Btw ben straight maar goed TS weet je wat! Ga opzoek naar een kerel die wel bij je en niet in dat lijst voortkomt in plaats van een lijstje te maken over de nadelen van de stereotype man die jij omschrijft. Succes!
lijkt meer dat de vrouw hier gefrustreerd is.quote:
Tijd voor een flinke beurtquote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lijkt meer dat de vrouw hier gefrustreerd is.
Die staan ook hoog op mijn lijstje, te behaard!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Een behaarde rug en veel borsthaar vind ik er echt ranzig uitzien. Da's wel een afknapper.
Vandaar dat elk topic in deze trant direct vol wordt geroeptoeterd door mannelijke users met als enige boodschap dat vrouwen lekker puh toch stommer zijnquote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lijkt meer dat de vrouw hier gefrustreerd is.
kan aan mij liggen maar ik zie vooral vrouwen die dit soort topics openen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vandaar dat elk topic in deze trant direct vol wordt geroeptoeterd door mannelijke users met als enige boodschap dat vrouwen lekker puh toch stommer zijn
Wil je even voor jezelf spreken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Matty___ het volgende:
Mannen zijn niet zo moeilijk. Als het tieten heeft en er een gat in zit is het al goed
heb je ook een topic over afknappers bij vrouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wil je even voor jezelf spreken?
Zelfs voor een keertje stel ik hoge eisen.
Sterker nog: volgens mij is het daarmee begonnen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef Matty___ het volgende:
heb je ook een topic over afknappers bij vrouwen
Het is een pre als het bovenste gat alleen open gaat voor een pijpbeurtquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zo moeilijk. Als het tieten heeft en er een gat in zit is het al goed
Heb je die zelf verzonnen? Knap!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Henno het volgende:
Het is een pre als het bovenste gat alleen open gaat voor een pijpbeurt
vrouwen voelden zich bedreigd hequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sterker nog: volgens mij is het daarmee begonnen!
dat zijn sowieso slechte eigenschappen vrouw of man daar gelatenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef just_agirl het volgende:
- roken
- luiheid
- meelopers
- onoprechtheid
sommige mannen vallen op vrouwen die roken en meelopen/status gericht zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat zijn sowieso slechte eigenschappen vrouw of man daar gelaten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef starla het volgende:
Mannen die geen bier lusten
Mannen die geen initiatief nemen
Mannen die geen werk hebben
Mannen die geen anale seks willen
Mannen die in een Z3 rijden
Mannen die lange neusharen hebben
Mannen die na elke trek van de sigaret op de grond spugen
Mannen die een donkere huidskleur hebben
Mannen die blank zijn en een donkere huidskleur hebben van de zonnebank
Mannen zonder humor
Mannen die geen voetbal kijken
Mannen die een polo aandoen met de kraag omhoog en deze in een driekwartbroek stoppen met riem, geen sokken dragen en slippers
Sowieso mannen met slippers
Mannen die in de middelste rijbaan rijden
En mannen die zich overal scheren
Dit topic is geïnspireerd door dat over over afknappers bij vrouwen, grapjas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar ik zie vooral vrouwen die dit soort topics openen.
Ik kan me in het meeste wel vinden andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]_____________________________________
Sowieso moet dit een troll zijn.
Het leek mij ook geen heel raar lijstje, maar goed...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik kan me in het meeste wel vinden anders
Mannen die geen bier lustenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me in het meeste wel vinden anders
En dat ze een beurt nodig hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vandaar dat elk topic in deze trant direct vol wordt geroeptoeterd door mannelijke users met als enige boodschap dat vrouwen lekker puh toch stommer zijn
Vind ik niet noodzakelijk trollerig...quote:
Tsja, als dat je lust en je leven is...quote:Mannen die geen anale seks willen![]()
Ik vind het wat beperkt... je zou eerder denken dat iedere vrouwenauto een afknapper is....quote:Mannen die in een Z3 rijden
Ik neem aan dat niet gedoeld werd op de neusharen uit het zicht.quote:Mannen die lange neusharen hebben Zolang het niet storend is?
Tsja, als je niet van negers houdt...quote:Mannen die een donkere huidskleur hebben
Misschien wat overdreven, maar trollerig?quote:Mannen die geen voetbal kijken
Lijkt mij niet onlogisch, maar je hebt dan wel een probleem in bepaalde gebieden...quote:Sowieso mannen met slippers
Wederom wat overdreven, maar niet trollerig.quote:Mannen die in de middelste rijbaan rijden
Dat je het er niet mee eens bent wil niet zeggen dat het om een troll gaat.quote:Met dikgedrukte ben ik het niet mee eens. Mijn mening uiteraard.
Meelopen is iets doen wat je eigenlijk niet zo leuk vindt, maar toch doet omdat anderen het doen. Het lijkt mij dat voetbal kijken ook leuk kan zijn als je niet op topniveau gespeeld hebt. Wat zeg ik... volgens mij is het dan eerder leuk, want ik erger mij meestal dood als ik Eredivisie Live kijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:33 schreef Hijsbakkie het volgende:
Eerst zeggen dat meelopen een afknapper is en dan afknappen op niet meelopen (want ja, ik vind voetbal toch wel een meeloopsport eigenlijk, vooral als je het alleen maar volgt en niet op hoog niveau speelt).
gelukkig is de wereld iets veelzijdiger dan in je hoofdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:51 schreef Silenus het volgende:
Mannen die geen voetbal kijken zijn vaak van die zijige types. In ieder geval geen echte mannen. Zitten ook vaak op vioolles of spelen World of Warcraft.
Hier een man die geen voetbal kijkt. Je hoort ook heel veel mannen klagen dat er steeds minder mooi voetbal is, waarom zal je dan kijken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:51 schreef Silenus het volgende:
Mannen die geen voetbal kijken zijn vaak van die zijige types. In ieder geval geen echte mannen. Zitten ook vaak op vioolles of spelen World of Warcraft.
Haha faalhaas. Onzekerheid omdat iemand zich terecht verheven voelt boven een stel simple-minded-bierpenzen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef Silenus het volgende:
Wat me ook opvalt is dat het dan van die boterletters zijn die zich ook nog eens gaan lopen verdedigen tegen die stelling. Toch een stukje onzekerheid, denk ik. Komt natuurlijk voort uit het feit dat ze niet zo snel serieus worden genomen door leuke vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |