Dat leer je vanzelfquote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook likken prima maar meer dan dat
Hollen of stil staan jeweetzquote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geraniums of comazuipen is ook zo zwart-wit
Jij hebt mijn sign duidelijk niet gelezenquote:
Maar hij begint zelf over likken als Lassie?quote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet leren, thats the point
een beard houd in een vrouw die iets met een homo heeft ,bewust zodat hij niet de kast uit hoeven komenquote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook likken prima maar meer dan dat
Wat wil ik niet leren?quote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet leren, thats the point
bedankt heloef *knuffel*quote:Op maandag 30 april 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb deze week zoveel toffe mensen ontmoet, helemaal geweldie.
Ik had geen idee, ik ken dat woord "beard" alleen maar van het engelse woordje voor baardquote:Op maandag 30 april 2012 19:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
een beard houd in een vrouw die iets met een hom heeft bewust zodat hij niet de kast uit hoeven komen
waar dachten jullie aan dan?
Mijn kinderlijke onschuld, kapot is het.quote:
Jij geeft niks om geld en hebt liever een arm iemand.quote:Op maandag 30 april 2012 19:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ze meer dan 5x modaal verdient wil ik er weleens over na gaan denken
Komt zij het weer verpesten hoorquote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij geeft niks om geld en hebt liever een arm iemand.
het is slangquote:Op maandag 30 april 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had geen idee, ik ken dat woord "beard" alleen maar van het engelse woordje voor baard
aww kom maar hier dan bind ik je even vast MUHAHAquote:Op maandag 30 april 2012 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn kinderlijke onschuld, kapot is het.
quote:
Bizar dat zoiets nodig isquote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is slang
Beard is a slang term describing a person who is used, knowingly or unknowingly, as a date, romantic partner (Boyfriend or Girlfriend), or spouse either to conceal infidelity or to conceal one's sexual orientation.
The American slang term originally referred to anyone who acted on behalf of another, in any transaction, to conceal a person's true identity.[1]
The term can be used in heterosexual and homosexual contexts, but with increasing acceptance of gay culture, references to beards are seen in mainstream television and movies as well as other entertainment.
Lijkt me lastig als je zou moeten verbergen dat je een andere orientatie hebt dan sociaal aanvaard is.quote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is slang
Beard is a slang term describing a person who is used, knowingly or unknowingly, as a date, romantic partner (Boyfriend or Girlfriend), or spouse either to conceal infidelity or to conceal one's sexual orientation.
The American slang term originally referred to anyone who acted on behalf of another, in any transaction, to conceal a person's true identity.[1]
The term can be used in heterosexual and homosexual contexts, but with increasing acceptance of gay culture, references to beards are seen in mainstream television and movies as well as other entertainment.
Nou word je gewoon eng...quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aww kom maar hier dan bind ik je even vast MUHAHA
Je was toch gestopt met hosselen/liefde. What happend?quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Ik heb in totaal een stuk of 20 mensen ontmoet in 3 dagen.
Gisteren feestje gebouwd met 9 vreemde mensen en op een ben ik vlieft.
Ik ben één en al oor.quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Soms kom je een speciale tegen vriend, dat je gewoon weet dat je haar wil vanaf de eerste blik.quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met hosselen/liefde. What happend?
vertelquote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Is het wederzijds?quote:Op maandag 30 april 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms kom je een speciale tegen vriend, dat je gewoon weet dat je haar wil vanaf de eerste blik.
Tofquote:Op maandag 30 april 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms kom je een speciale tegen vriend, dat je gewoon weet dat je haar wil vanaf de eerste blik.
kwam vooral in de jaren 20 enzo voor maar nu zullen er ookwel een paar zijn is kut jaquote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je zou moeten verbergen dat je een andere orientatie hebt dan sociaal aanvaard is.
Aha je bent aparte typetjequote:Op maandag 30 april 2012 19:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bedankt dat waardeer ik zeer
apart...ja dat hoor ik wel vaker als hun ogen nog glanzen...quote:
Nou raak ik opgewonden hoorquote:Op maandag 30 april 2012 19:44 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
apart...ja dat hoor ik wel vaker als hun ogen nog glanzen...
Een beetje maar hoorquote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bent ook wel redelijk bijzonder... of niet?
Facebook groepje waar ik in verzeild raakte.quote:Op maandag 30 april 2012 19:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vertel
waar heb je die mensen van giste vandaan gehald
Whaha doet me denken aan freaks and geeks. They only like you because you are a bit retarted.quote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bent ook wel redelijk bijzonder... of niet?
Doe eens nietquote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Whaha doet me denken aan freaks and geeks. They only like you because you are a bit retarted.
I'M NOT RETARTED! I'M SPECIAL!
facking swag gozer.HOLLAH!quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Facebook groepje waar ik in verzeild raakte.
Zulke toffe mensen.
ik ken ook zoiets i'm not slow i'm special..(whiny voice)quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Whaha doet me denken aan freaks and geeks. They only like you because you are a bit retarted.
I'M NOT RETARTED! I'M SPECIAL!
maar dat bedoelde ik niet echtquote:Op maandag 30 april 2012 19:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ken ook zoiets i'm not slow i'm special..(whiny voice)
Jij moet straks even in je PM kijken.quote:
En ik, en ik?quote:Op maandag 30 april 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet straks even in je PM kijken.
Nee het gaat daar niet over.quote:
Sorry, sorry nee het is niet wederzijds. De reden waarom is hilarisch.quote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
heloef ik vind je niet lief je negert mij
Je bent best wel speciaal hoorquote:Op maandag 30 april 2012 19:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar dat bedoelde ik niet echt
care to share?quote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry, sorry nee het is niet wederzijds. De reden waarom is hilarisch.
En natuurlijk iedereen is gek behalve ik.quote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wees jezelf, er zijn al te veel anderen
in het land van de blinden is eenoog koningquote:Op maandag 30 april 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En natuurlijk iedereen is gek behalve ik.
Je bent liefquote:Op maandag 30 april 2012 19:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat? ja jij ook dan als je zo begint
quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aww kom maar hier dan bind ik je even vast MUHAHA
whutwhutquote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Onze topicqueen probeert direct een 2e date te regelen
Nee, zo erg was het weer net nietquote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dan kun je je weer omkleden want sja koffie in je hand he
ik ben nu in de bosjes aan het fappen vlakbij jouw huis...gil maar dat maakt het leuker voor ons beiden....quote:
En wat voor kleur hebben jouw ogen?quote:Op maandag 30 april 2012 19:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
in het land van de blinden is eenoog koning
haha wat is dit?quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben nu in de bosjes aan het fappen vlakbij jouw huis...gil maar dat maakt het leuker voor ons beiden....
Bullshit.quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben nu in de bosjes aan het fappen vlakbij jouw huis...gil maar dat maakt het leuker voor ons beiden....
Hoax!quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Op Malta zijn heul geen bosjesquote:
Dat komt omdat ik alles altijd zo stil kan houden.quote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, de vertrouwenspersoon van alle mannen in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik heb mijn neppiemel altijd bij me hhiquote:Op maandag 30 april 2012 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit.
Jij hebt een doos, jij kunt heul niet fappen
Wat een kaneel-actie.quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik zal het zo zeggen, ze houdt niet van piemels.
Dan is t ook niet ergquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb mijn neppiemel altijd bij me hhi
oh de lesbienne weerquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Dat dusquote:
Oioioiquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb mijn neppiemel altijd bij me hhi
Nee, alleen jammer.quote:
quote:
Het is iets dat mij kan overkomen ja. Ik voel je, broeder.quote:
quote:
Daar niet je piemel in hangenquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, alleen jammer.
Ik ben verder nog aangetikt door twee meisjes die wouden melden dat ik er leuk uitzag.![]()
Egoboost all the way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar niet je piemel in hangenIk had liefdesverdriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jij hebben die telefoonnoemer?quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, alleen jammer.
Ik ben verder nog aangetikt door twee meisjes die wouden melden dat ik er leuk uitzag.![]()
Egoboost all the way.
Als je het zo brengt wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
Ach ik en hosselen kan ook alleen maar fout gaan.
Das ja heul geen Achterhoeksquote:
Als man een pot hosselen heb je skills nodig. En zo goed is loefje nog nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het zo brengt wel ja [ afbeelding ]
ik heb te veel geonaneerd vroeger dus kan niet meer zo goed zien maaar fappen kan ik als de bestequote:
Je hebt zulke mooie woorden in deze zinquote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb te veel geonaneerd vroeger dus kan niet meer zo goed zien maaar fappen kan ik als de beste
Jij bent gewoon een rolmodel.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef beschouwt mij als zijn lichtend voorbeeld. Op zich is dat goed en tof.
Maar je moet niet alles letterlijk overnemen, jeweet.
Daarom stuur ik jou als enige ook het hele verhaal. Met namen, foto's, achtergrondverhalen, ooggetuigenverklaringen en chronologische feiten opsomming.quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is iets dat mij kan overkomen ja. Ik voel je, broeder.
chill waarom ging je hun niet hosselen? de hossel was al gezet je hoefde alleen nog die prooi testrikkenquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, alleen jammer.
Egoboost all the way.
Type je nu braille?quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb te veel geonaneerd vroeger dus kan niet meer zo goed zien maaar fappen kan ik als de beste
Zij gingen net naar binnen en ik wou gewoon naar buiten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
chill waarom ging je hun niet hosselen? de hossel was al gezet je hoefde alleen nog die prooi testrikken
quote:
Ik was nog even goede foto's aan het zoeken om te bepalen of je gevoelens terecht waren.quote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom stuur ik jou als enige ook het hele verhaal. Met namen, foto's, achtergrondverhalen, ooggetuigenverklaringen en chronologische feiten opsomming.
Nee ik zei gewoon bedankt. Zo ben ik.quote:
ga je hard to get doenquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij gingen net naar binnen en ik wou gewoon naar buiten.
Hoe werkt dat dan? En hoe kan ik een van die mensen worden?quote:
Ik weet nou niet of ik er om moet lachen of huilen, doe ik eens iets is ze bezet en lesbo.quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het zo brengt wel ja [ afbeelding ]
Doe bak er dan voor hier ook een paarquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef kree het volgende:
hmm ja hamburgers bakken of toch maar niet.
Keuzes keuzes
Het stond niet op haar voorhoofd geschreven hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef beschouwt mij als zijn lichtend voorbeeld. Op zich is dat goed en tof.
Maar je moet niet alles letterlijk overnemen, jeweet.
Zou wel makkelijk zijn net zo of ze single is of nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het stond niet op haar voorhoofd geschreven hoor.
Ik heb voor vandaag gewoon een slaatje op. Lekker makkelijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef kree het volgende:
hmm ja hamburgers bakken of toch maar niet.
Keuzes keuzes
Ik zeg dan altijd dat is heel mooi maar heb je mijn kuiten al goed bekeken?quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zei gewoon bedankt. Zo ben ik.
Tell me about it.quote:Op maandag 30 april 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het stond niet op haar voorhoofd geschreven hoor.
...the answer lies beneath the soul of the damned an above the wild flowersquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? En hoe kan ik een van die mensen worden?
Duidelijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
...the answer lies beneath the soul of the damned an above the wild flowers
Dat altijd. Hij is alleen in de grootste val van deze tijd getrapt.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselen is gewoon kei lastig. Ik ben toch wel trots op loefje.
We moeten gewoon allemaal stoppen met hosselen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Hij is alleen in de grootste val van deze tijd getrapt.
ja en negeerde hij 2 geefbare.. die ZICHZELF aaanbodenquote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vond heloef iemand leuk maar ze is pot of zo?
ze liggen in de panquote:Op maandag 30 april 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe bak er dan voor hier ook een paar
Bingo, je gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vond heloef iemand leuk maar ze is pot of zo?
Dan moet ik eerst beginnen voordat ik kan stoppen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
We moeten gewoon allemaal stoppen met hosselen.
Ook dat nog. Maar dat kan dan toch alsnog?quote:Op maandag 30 april 2012 20:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja en negeerde hij 2 geefbare.. die ZICHZELF aaanboden
jij bent die met de bril toch?quote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bingo, je gaat door voor de koelkast.
[..]
Dan moet ik eerst beginnen voordat ik kan stoppen.
Hosselen is wel leuk hoor. Het is alleen zo moeilijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
We moeten gewoon allemaal stoppen met hosselen.
Hoe is het jou gelukt dan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hosselen is wel leuk hoor. Het is alleen zo moeilijk
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bent die met de bril toch?
Hoho, ik zei ook dat je er leuk uitzag. Dat is niet gelijk aan aanbieden.quote:Op maandag 30 april 2012 20:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja en negeerde hij 2 geefbare.. die ZICHZELF aaanboden
Tell me about it.quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zei jij dat tegen mij?quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho, ik zei ook dat je er leuk uitzag. Dat is niet gelijk aan aanbieden.
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
okay jij mag me niet zo heh?
Niet echt hoor. Ik zeg het ook wel zonder bijbedoelingen als ik vind dat iemand er goed uitziet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zei jij dat tegen mij?
nja als een meisje dat zegt flirt ze meestal. zeker 2
quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hosselen is gewoon kei lastig. Ik ben toch wel trots op loefje.
Die trots doet me goed, gelukkig heb ik de droom hoe mooi het had kunnen zijn nog.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Hij is alleen in de grootste val van deze tijd getrapt.
Voor de verandering gaat het niet over jouquote:
okay laat maar danquote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik zeg het ook wel zonder bijbedoelingen als ik vind dat iemand er goed uitziet.
Mehquote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik was lief vandaag en heb zelfs mijn cam nog aangezet,quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de verandering gaat het niet over jou
Ik was al even bang dat je me ging hosselen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik zeg het ook wel zonder bijbedoelingen als ik vind dat iemand er goed uitziet.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die trots doet me goed, gelukkig heb ik de droom hoe mooi het had kunnen zijn nog.
Ik vond je alleen erg wispelturig. Ene moment snel weglopen, ander moment me beetpakken. Say wut?quote:
Moet ik nu vragen wie?quote:Op maandag 30 april 2012 20:20 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik word ook genegeerd door iemand in dit topic en dat vind ik zo niet tof
Zitten er nu mensen in de tc dan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik was lief vandaag en heb zelfs mijn cam nog aangezet,
Maar volg het wel even.
Een paar...quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zitten er nu mensen in de tc dan?
Ja het "kliekje"quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zitten er nu mensen in de tc dan?
Wie is het niet?quote:
god jou beetpakken? jij bent die gozer met dat bruine haar en die rode sweater die d8 dat ikeen troll was en heel erg mezelf was?quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je me ging hosselen.
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[..]
Ik vond je alleen erg wispelturig. Ene moment snel weglopen, ander moment me beetpakken. Say wut?
Nee, dat was magnetronkoffie.quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
god jou beetpakken? jij bent die gozer met dat bruine haar en die rode sweater die d8 dat ikeen troll was en heel erg mezelf was?
srry heb ik je onzedelijk betast?
wie is het?quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval![]()
Ze wil me niet denk ik![]()
Cant blame her.
Nee hij is die met die bril en dat colbertje.quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
god jou beetpakken? jij bent die gozer met dat bruine haar en die rode sweater die d8 dat ikeen troll was en heel erg mezelf was?
Nee hij is die gozer met de bril die je in het laatste cafe tegen de muur aan gooidequote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Nee, dat was ik geloof ikquote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
InB4 homersimpson.gifquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zei gewoon bedankt. Zo ben ik.
Ik wel, maar ik was er niet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat was ik geloof ik
En ik dacht niet dat je een troll was!
Ik had honger, je moet prioriteiten stellen.quote:
nee een jongen met bruin haar en een rode sweater zat in de rookruimte diequote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat was ik geloof ik
En ik dacht niet dat je een troll was!
welke kleren?quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij had kort zwart haar en was ongeveer even lang als ik
Had die jongen een bril op?quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee een jongen met bruin haar en een rode sweater zat in de rookruimte die
Das hij ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee een jongen met bruin haar en een rode sweater zat in de rookruimte die
Dat weet ik niet meer. Maar hij nam een beetje de leiding over ons en kon ons van alles uitleggen over Leidenquote:
Eten kan je altijd nog. En anders reserves zat voor een dag of twee uitgaand van een normaal mens. Dit was one shot, and you blew itquote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had honger, je moet prioriteiten stellen.
dus je dacht wel dat ik een troll was en erg mezelfquote:
Topicpappa kaneel. Jeweet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Maar hij nam een beetje de leiding over ons en kon ons van alles uitleggen over Leiden
quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef twi het volgende:
Volgende meet maar weer naambordjes op plakken?
Een complimentje is niet meteen een uitnodiging tot hosselen. Zeker niet op Koninginnedag.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eten kan je altijd nog. En anders reserves zat voor een dag of twee uitgaand van een normaal mens. Dit was one shot, and you blew it
Nee meid, je hebt het over Koffie. Ik had geen rode sweater. En ik rook niet. En je kon niet zien dat ik bruin haar heb.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dus je dacht wel dat ik een troll was en erg mezelf
bot lomp etc
jij was de heetste boii ja dan word je aangeraakt kan me dat alleen niet herrineren
Godverdomme wie was dat?quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dus je dacht wel dat ik een troll was en erg mezelf
bot lomp etc
jij was de heetste boii ja dan word je aangeraakt kan me dat alleen niet herrineren
Neequote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef twi het volgende:
nee dat was koffiequote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Topicpappa kaneel. Jeweet.
Ik had een blauw wit gestreept colbert. En blauw wit overhemd. Blauwe bril.
Nee koffie is die gast met die sweater, die rode sweater.quote:
niet eens een slecht ideequote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf wel weet wie ik ben.
JIJ?quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik was die gast die je een sjekkie aanbood toen jij jouw pakje kwijt was, jeweet in dat piepkleine rokershokje in die kroeg waar we niet zo lang blevenquote:
oh ok nja dan zei iemand anders het w /e maar ik pakte je beet..wanneer inhemesnaamquote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
ah die met het colbert? de BAARDquote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was die gast die je een sjekkie aanbood toen jij jouw pakje kwijt was, jeweet in dat piepkleine rokershokje in die kroeg waar we niet zo lang bleven
Jou moeten ze ook niet loslaten zo te horenquote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh ok nja dan zei iemand anders hete maar ik pakte je beet..wanneer inhemesnaam
damn had wat moeten eten voordat ik ging drinken
Wat boeit dat, jij komt toch niet naar meets.quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens een slecht idee
Ik onthoud moeilijk namen wel.
Neeheequote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ah die met het colbert? de BAARD
wacht maar twiquote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wat boeit dat, jij komt toch niet naar meets.
nee ik ben een ongeleid knuffelprojectielquote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jou moeten ze ook niet loslaten zo te horen
Ik was die hete boi ja.quote:
Kwart voor 1 tot kwart voor 3 redelijk vaak.quote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh ok nja dan zei iemand anders het w /e maar ik pakte je beet..wanneer inhemesnaam
damn had wat moeten eten voordat ik ging drinken
Dreigen -> TR gemacht.quote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
wacht maar twi
Je ziet me nog wel eens verschijnen denk.
Ik ben de draad ook al kwijtquote:
Hoe lulligquote:
Dat mag je best wel eens bij mij doen hoorquote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee ik ben een ongeleid knuffelprojectiel
en waarom dan wel ?waar pakte ik je beet?hoe regeerde je?quote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was die hete boi ja.
[..]
Kwart voor 1 tot kwart voor 3 redelijk vaak.
Goede melding welquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef kree het volgende:
De hamburgers waren lekker jammie
/einde zinloze melding
hahaha SH, volgens mij ben je wel lekker bezig geweest eergisterquote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en waarom dan wel ?waar pakte ik je beet?hoe regeerde je?
did i violate you?
Ik haal die diepgevroren nu.quote:
het kutte is dat ik niet zoveel meer weet ben ik nu de topicslet?ik bedoel er niks mee ik hou gwn van knuffels enzo hihiquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha SH, volgens mij ben je wel lekker bezig geweest eergister
Denken dat ik serieus ben.quote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe lullig
Denk niet dat er ook maar iets is waar jullie bang voor moeten zijn.:')
Had je maar moeten komen, vuilakje van me.quote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat mag je best wel eens bij mij doen hoor![]()
Vieze kaneel nu ben ik jaloers
Geen idee, misschien had je ineens behoefte daaraan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en waarom dan wel ?waar pakte ik je beet?hoe regeerde je?
did i violate you?
Niet je hamburgers bij de AH uit de koeling halenquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik haal die diepgevroren nu.
Laatste keer met in de aanbieding uit de koeling was niet zo'n succes.
Voor mij nog nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het kutte is dat ik niet zoveel meer weet ben ik nu de topicslet?
En toch heeft ze niet gehosseld.quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha SH, volgens mij ben je wel lekker bezig geweest eergister
Denk je zelf dat je er eentje bent?quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het kutte is dat ik niet zoveel meer weet ben ik nu de topicslet?
aaach ik vind het zielig ze is best wel leuk denk.quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk je zelf dat je er eentje bent?
dat bedoel ik dus wat is er mis met mij?quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
En toch heeft ze niet gehosseld.
In een topic met mensen waarvan sommigen al hun hele leven niet binnen een straal van 50 meter van een vrouw zijn gekomen,
Best knap.
Als ik was gekomen had ik straw helemaal afgelebberdquote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je maar moeten komen, vuilakje van me.
Ach eisen en te hogen standaarden is het misschien.quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
En toch heeft ze niet gehosseld.
In een topic met mensen waarvan sommigen al hun hele leven niet binnen een straal van 50 meter van een vrouw zijn gekomen,
Best knap.
Ik vond dat wel meevallen met jou en dat knuffelen. Alleen met je weet wel was je druk in de weer tot hij weg moestquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het kutte is dat ik niet zoveel meer weet ben ik nu de topicslet?ik bedoel er niks mee ik hou gwn van knuffels enzo hihi
Wie? Namen willen wequote:Op maandag 30 april 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen met jou en dat knuffelen. Alleen met je weet wel was je druk in de weer tot hij weg moest
ghehe KT?quote:Op maandag 30 april 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen met jou en dat knuffelen. Alleen met je weet wel was je druk in de weer tot hij weg moest
Ik had wel de neiging haar haar te proeven.quote:Op maandag 30 april 2012 20:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik was gekomen had ik straw helemaal afgelebberd
Denk het niet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ach eisen en te hogen standaarden is het misschien.
nee ik wissel geen sappen uit als ik iemand mag ben ik super aanhankelijk komt ook door alcohol natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk je zelf dat je er eentje bent?
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel de neiging haar haar te proeven.
niet?quote:
Niets mis mee toch. Gewoon fijn tochquote:Op maandag 30 april 2012 20:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee ik wissel geen sappen uit als ik iemand mag ben ik super aanhankelijk komt ook door alcohol natuurlijk
Ik geef je even alvast een schep...quote:Op maandag 30 april 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel de neiging haar haar te proeven.
Omdat ik normaal ben.quote:Op maandag 30 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Verstandig ergens welquote:
Zou je dat eng vinden, ja?quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je me ging hosselen.
kan verkeerd opgevat wordenquote:Op maandag 30 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Gewoon fijn toch
Haters zullen haten Sneez. Waarom was je er eigenlijk niet?quote:Op maandag 30 april 2012 20:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik geef je even alvast een schep...
quote:
Ja, je bent zo groot.quote:
Dat is waar.quote:
Durfde ik niet omdat ik bang voor jou benquote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten Sneez. Waarom was je er eigenlijk niet?
[..]
Groot is eng?quote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten Sneez. Waarom was je er eigenlijk niet?
[..]
[..]
Ja, je bent zo groot.
oh oh oh wat ben je toch een geil dingquote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel eens eng hoor. Size does matter.
Nee onhandig trapje nodig enzoquote:
Ik moet zeggen dat ik hem een beetje zat aan het raken ben. Alleen lekker als die echt net klaar is, en nu hadden mn ouders gehaald en naar huis gereden. Dat is wel minder.quote:
Hmm, dat klinkt wel lief.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Durfde ik niet omdat ik bang voor jou ben
Nee, maar zo vreemd en onwennig.quote:
Daarom ook stevige vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |