quote:Op maandag 30 april 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
En nog doen alsof hij alles heeft geprobeerd om me te bereiken. Lul... mijn telefoon werkt prima als je belt....
* Merlijn is pissed off.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
En nog doen alsof hij alles heeft geprobeerd om me te bereiken. Lul... mijn telefoon werkt prima als je belt....
* Merlijn is pissed off.
* Rucky heeft de EHBO tas nog klaarstaan. Wat heb je.quote:
Pijn onder mijn voet (hak)quote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky heeft de EHBO tas nog klaarstaan. Wat heb je.
Nou ja zegquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Beentjes de lucht in, knijper op de neus en dan zachtjes de voeten masseren dan?
quote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
een kleine massage is wel op z'n plaats
quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou ja zegwat denk je wel niet van mijn poezelige voetjes
![]()
, maar die massage mag
Zeg, wat dacht je van die bowlingschoenen?quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou ja zegwat denk je wel niet van mijn poezelige voetjes
![]()
, maar die massage mag
Ja daar heb gelijk in haha sorry, die was ik ff vergetenquote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, wat dacht je van die bowlingschoenen?
Maar is goed hoor.. als je klaar bent met badderen, goed?
Moet ik je rug ook nog insoppen?quote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja daar heb gelijk in haha sorry, die was ik ff vergeten
Daarna mag het
Uiteraard.quote:Op maandag 30 april 2012 19:22 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach kijkt lief naar Merlijn, ik ook??
quote:Op maandag 30 april 2012 19:24 schreef Merlijn het volgende:
Maar wel moeilijk doen als er geen slot op de badkamerdeur zit
heus nietquote:Op maandag 30 april 2012 19:24 schreef Merlijn het volgende:
Maar wel moeilijk doen als er geen slot op de badkamerdeur zit
jullie kwamen elkaar tegen???quote:Op maandag 30 april 2012 19:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, bedankt voor het oprakelen van mijn trauma...
Neeh. ik houd er mee op.quote:
wat danquote:Op maandag 30 april 2012 19:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, bedankt voor het oprakelen van mijn trauma...
Ben ooit een keer in een sauna geweest in een hotel, maar het duurde even voor we daadwerkelijk naar binnen gingen, hahaha! Ik kan het trappenhuis nog bijna dromenquote:
hahaquote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben ooit een keer in een sauna geweest in een hotel, maar het duurde even voor we daadwerkelijk naar binnen gingen, hahaha! Ik kan het trappenhuis nog bijna dromen
Neuh, daar waren vooral oudere mannetjes en 2 dames van middelbare leeftijdquote:Op maandag 30 april 2012 19:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaha wie weet? toen kenden we elkaar nog niet
Never have, never will...quote:Op maandag 30 april 2012 19:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben ooit een keer in een sauna geweest in een hotel, maar het duurde even voor we daadwerkelijk naar binnen gingen, hahaha! Ik kan het trappenhuis nog bijna dromen
oo ben niet anders gewendquote:Op maandag 30 april 2012 19:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neuh, daar waren vooral oudere mannetjes en 2 dames van middelbare leeftijd
quote:
Dan moet je het niet doenquote:Op maandag 30 april 2012 19:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Althans, niet een waar je helemaal uit de kleren moet.
Vind het heerlijk hoor, maar ik voel me er niet prettig bij..
Ligt er aan met wie je bent.quote:Op maandag 30 april 2012 19:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Althans, niet een waar je helemaal uit de kleren moet.
Vind het heerlijk hoor, maar ik voel me er niet prettig bij..
Mwoah.. heb meer het idee dat iedereen je misschien zit aan te staren ofzo..quote:
Klopt, 1e x dat ik ging was ik 17 denk ik, dan ben je dus echt de jongste en dat is heel eng hahaquote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah.. heb meer het idee dat iedereen je misschien zit aan te staren ofzo..
Het gevoel bekeken te worden. Terwijl dat nergens op slaat, want als je ziet wat er rondloopt hebben de meesten lang geen geweldig lijf..
quote:Op maandag 30 april 2012 19:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Klopt, 1e x dat ik ging was ik 17 denk ik, dan ben je dus echt de jongste en dat is heel eng haha
en toen kwam ik mijn aardrijkskunde leraar tegen...
quote:Op maandag 30 april 2012 19:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Klopt, 1e x dat ik ging was ik 17 denk ik, dan ben je dus echt de jongste en dat is heel eng haha
en toen kwam ik mijn aardrijkskunde leraar tegen...
Genant....quote:
Blijf jij maar even na vanmiddag....quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijf jij maar even na vanmiddag....
Ik ga graag naar het elysium (bleiswijk) of thermen holiday (schiedam)quote:Op maandag 30 april 2012 19:41 schreef JK1982 het volgende:
Hier in de buurt zit bijvoorbeeld de Zwaluwhoeve, alleen ik weet dat heel wat collega's daar ook komen.. Nou, dan zul je mij daar dus niet zien. 't Zal je gebeuren..
Die keer dat ik in de sauna ben geweest was op Texel ofzo..
*van lijstje schrapt..quote:Op maandag 30 april 2012 19:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ga graag naar het elysium (bleiswijk) of thermen holiday (schiedam)
quote:
Ja JK hoe zit dat?quote:
hahaquote:Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting..
Maar we zouden kleren gaan kopen? Dit is het tegenovergestelde?
van mij mag je meequote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach woensdag maar vroeg op huis aan gaat
haha ja maar me dont wantquote:
We gaan ook shoppen, want JK z'n kast is bijna leeg!quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha ja maar me dont want![]()
shoppen vind ik een beter idee
quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We gaan ook shoppen, want JK z'n kast is bijna leeg!
Fixed..quote:Op maandag 30 april 2012 19:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We gaan ook shoppen, want JK z'n kast is bijna leeg! ligt vol met kleding die hij niet (meer) past.
Nee hoor. Moet hem alleen even streng toespreken dat hij met die onzin moet kappen...quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Moet heb alleen even streng toespreken dat hij met die onzin moet kappen...
quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]telefoon van Merlijn, ga nu eens stoppen met die onzin en doe wat je moet doen!
Tot later dan maar!quote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef belle1608 het volgende:
*gaat ff spullen inpakken en richting huis, schoonouders zijn weer terug*
Jeetjequote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kon ik thuis, is Deniz weer erg ziek..
Weer naar de dokter, blijkt dus dat ze vrijdag al wisten dat hij keelontsteking en bovenste luchtweg infectie heeft.. Ze heben er alleen niks over gezegd omdat ze dachten dat het vanzelf wel over ging. Nu heeft hij er inmiddels ook oorontsteking bij en nu geven ze EINDELIJK antibiotica.. Stelletje prutsers
Kun je daar fatsoenlijk tegenin gaan? Als in klacht indienen ?quote:
Belachelijk dat ze je daar niet over in hebben gelicht. Maar, bekijk het positief.. met antibiotica is het meestal weer met een dag of 3 over!quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kon ik thuis, is Deniz weer erg ziek..
Weer naar de dokter, blijkt dus dat ze vrijdag al wisten dat hij keelontsteking en bovenste luchtweg infectie heeft.. Ze heben er alleen niks over gezegd omdat ze dachten dat het vanzelf wel over ging. Nu heeft hij er inmiddels ook oorontsteking bij en nu geven ze EINDELIJK antibiotica.. Stelletje prutsers
Ja je vertelde vanmiddag dat het weer goed met hem ging.quote:
IJsseland ziekenhuis te Rotterdam/Capellequote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Hoe kunnen ze dat nou doen![]()
zeker nog bij 'zo'n hummeltje![]()
welk ziekenhuis was dat???
quote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
IJsseland ziekenhuis te Rotterdam/Capelle
Ja, die artsen hebben een inschattingsfout gemaakt en ja, daar hebben ze vast ook van geleerd. Waarom zou je dan in godesnaam een klacht moeten indienen. Het was minder netjes, true. Dat weet iedereen, zij ook.quote:
Had hij dus vandaag al opgeknapt kunnen zijn als ze vrijdg niet hadden zitten lumellen, maar nee.. Ze laten mn kind nog 3 dagen extra lijdenquote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze je daar niet over in hebben gelicht. Maar, bekijk het positief.. met antibiotica is het meestal weer met een dag of 3 over!
Da's waar.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Had hij dus vandaag al opgeknapt kunnen zijn als ze vrijdg niet hadden zitten lumellen, maar nee.. Ze laten mn kind nog 3 dagen extra lijden
Misschien dat ze idd de focus eerst op andere klachten hadden en niet meteen een hele lading medicijnen mee wilden geven? Eerst 1 ding aanpakken?quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ja, die artsen hebben een inschattingsfout gemaakt en ja, daar hebben ze vast ook van geleerd. Waarom zou je dan in godesnaam een klacht moeten indienen. Het was minder netjes, true. Dat weet iedereen, zij ook.
Dan nog, kinderen op die leeftijd zijn al zo kwetsbaar.. en ze wisten hoe ernstig de situaties was, dit hadden ze nooit mogen doenquote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien dat ze idd de focus eerst op andere klachten hadden en niet meteen een hele lading medicijnen mee wilden geven? Eerst 1 ding aanpakken?
Ik snap dat ze een kleintje eerst op eigen kracht willen laten proberen op te knappe .. Ben ik het zelfs mee eens, maar dat ze zegen dat ze niks kunnen vinden en uiteindelijk hoor je dat ze WEL wat hadden gevonden.. Dan maak je me pissigquote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien dat ze idd de focus eerst op andere klachten hadden en niet meteen een hele lading medicijnen mee wilden geven? Eerst 1 ding aanpakken?
Da's raar inderdaad. True..quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik snap dat ze een kleintje eerst op eigen kracht willen laten proberen op te knappe .. Ben ik het zelfs mee eens, maar dat ze zegen dat ze niks kunnen vinden en uiteindelijk hoor je dat ze WEL wat hadden gevonden.. Dan maak je me pissig
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik snap dat ze een kleintje eerst op eigen kracht willen laten proberen op te knappe .. Ben ik het zelfs mee eens, maar dat ze zegen dat ze niks kunnen vinden en uiteindelijk hoor je dat ze WEL wat hadden gevonden.. Dan maak je me pissig
Ok, dat is wel heel kut. Dat had ik ook anderhalve maand geleden.quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nu maar hopen dat de antibiotica helpt.. De eerste lading heeft hij al uitgekotst
Opnieuw geprobeerd door met zn drinkn te mengen maar hij wilt nog steeds amper drinken
Als het zo doorgaat word het een infuus na 48 uur
Welnee laat je niet gek maken.quote:
Probeer positief te blijven meisquote:
Waar heb ik dat eerder gehoord...quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef belle1608 het volgende:
![]()
Sterkte Jaleesa!! Arm jochie!
Zo, ik blijf vanavond lekker thuiszo lekker douchen en op tijd naar bed
ja leuk hequote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef vannelle het volgende:
Allereerst sterkte Jaleesa en hopelijk is het hummeltje weer snel de oude!
Over kindjes gesproken:
Wij zijn "even" wezen eten op het werk van dochterlief.
Was de enige op't dorp die open was, dus stervensdruk. Drukker dan ze verwacht hadden.
Ze hebben een baby van een paar maand oud en die had nogal een jankbui, een baby mag dat.
Na het eten zijn we op gaan passen tot het wat rustiger werd, en dat was leuk!!
Lang geleden dat ik een baby in m'n vingers had maar oe oe, wat zijn baby's toch lief!!!
Goed plan.. ik maak het ook niet al te laat, moet zo ook nog even douchen en spullen pakken voor morgen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef belle1608 het volgende:
![]()
Sterkte Jaleesa!! Arm jochie!
Zo, ik blijf vanavond lekker thuiszo lekker douchen en op tijd naar bed
Kindjes zijn ook liefquote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef vannelle het volgende:
Allereerst sterkte Jaleesa en hopelijk is het hummeltje weer snel de oude!
Over kindjes gesproken:
Wij zijn "even" wezen eten op het werk van dochterlief.
Was de enige op't dorp die open was, dus stervensdruk. Drukker dan ze verwacht hadden.
Ze hebben een baby van een paar maand oud en die had nogal een jankbui, een baby mag dat.
Na het eten zijn we op gaan passen tot het wat rustiger werd, en dat was leuk!!
Lang geleden dat ik een baby in m'n vingers had maar oe oe, wat zijn baby's toch lief!!!
quote:Op maandag 30 april 2012 20:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed plan.. ik maak het ook niet al te laat, moet zo ook nog even douchen en spullen pakken voor morgen.
Ik heb de auto trouwens, dus de motor blijft thuis
Gezellig samen douchenquote:Op maandag 30 april 2012 20:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed plan.. ik maak het ook niet al te laat, moet zo ook nog even douchen en spullen pakken voor morgen.
Ik heb de auto trouwens, dus de motor blijft thuis
Holle kiezen ?quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...![]()
Praatjes vullen geen...
quote:
Eg wel!quote:
't komt vast goed met je mannetje *knuf*quote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoop maar dat hij de antibiotica binnen gaat houden, anders word het dus via infuus
quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, heel begrijpelijk dat het je dwars zit en dat je even wilt spuien.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, heel begrijpelijk dat het je dwars zit en dat je even wilt spuien.
Thnx, vind het lief van jullie, maar wil de sfeer niet drukken met mn gemiepquote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Slaap lekker!!quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik. Vreemd genoeg ben ik behoorlijk moe!
Truste vriendjes en vriendinnetjes.
Is geen gemiep, is iets waar je je terecht druk om maakt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx, vind het lief van jullie, maar wil de sfeer niet drukken met mn gemiep
Tegen mij mag je dat.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx, vind het lief van jullie, maar wil de sfeer niet drukken met mn gemiep
en daar mag je best over spuien!!quote:Op maandag 30 april 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is geen gemiep, is iets waar je je terecht druk om maakt.
trustequote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik. Vreemd genoeg ben ik behoorlijk moe!
Truste vriendjes en vriendinnetjes.
Abnormaal is het zeker niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:04 schreef LaPeach het volgende:
zoals iedereen al zegt, je miept niet..
iedereen begrijpt dat je je zorgen maakt
Why so jealous??quote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef Martijntj het volgende:
Zeg Belle en JK, ga even in private douchen ofzo
genoeg gevist voor vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 21:08 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Haha! Inhoudelijk zal ik daar maar niet op ingaan.![]()
Maarrrr.... leuke reactie!
quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ga slapen gek, ik vind je irritant worden!
Wellicht vraag je te lang door....![]()
Hooo kom niet aan LaPeach!quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ga slapen gek, ik vind je irritant worden!
Wellicht vraag je te lang door....![]()
fixed.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Ja Martijntj, kom niet aan mijnonze meisjes hoor..
En hoezo, gevist.. wat heb ik gemist?
Pvd, ben even een wasje ophangen en meteen is het weer bal hiero..
Goed bezig JK, laatste was voor vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Ja Martijntj, kom niet aan mijn meisjes hoor..
En hoezo, gevist.. wat heb ik gemist?
Pvd, ben even een wasje ophangen en meteen is het weer bal hiero..
Dank jequote:
Yup.. Gelukkig wel..quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed bezig JK, laatste was voor vandaag?
En sorry
* Martijntj wacht even tot het onderwerp overwaait....quote:Op maandag 30 april 2012 21:18 schreef LaPeach het volgende:
Martijntj begrijpt het vissen anders aardig goed aangezien hij zich nog al erg aangesproken voelt
No hard feelings though![]()
Nou wil ik het weten ook..quote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
* Martijntj wacht even tot het onderwerp overwaait....
*Blaast het onderwerp ver wegquote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
* Martijntj wacht even tot het onderwerp overwaait....
* belle1608 hoort de uitkomst graagquote:Op maandag 30 april 2012 21:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
* JK1982 zelf maar eens even gaat DM-vissen bij deze en gene..
Zo terug..
Ik DM je wel..quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 hoort de uitkomst graag
En waar blijft de mijne?quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor jou altijd schatje..![]()
LaPeach, reageer jij ook even op je DM, thanks!
Kom maar ff op fbquote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor jou altijd schatje..![]()
LaPeach, reageer jij ook even op je DM, thanks!
quote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yo...
[..]
Ik heb al een aardig beeld geloof ik, ondertussen...
Zeg heu....quote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaan wel effe op FB verder anders, ok?![]()
is goedquote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaan wel effe op FB verder anders, ok?![]()
Geen geflikvlooi op fb.quote:
En je bent nog gezellig ook.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij doen niet aan digitaal geflikflooi...
Ok dan doe ik ook mee.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Rucky het volgende:
* Rucky gooit zweepje weer achter in de kast.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moeten een post-van-de-maand in het leven gaan roepen ofzo..
Reken eens even mee dit topic is krap 5 uur geleden begonnen en een topic bestaat uit 300 reacties en een week heeft 7 dagen. Lijkt je het zinvol?quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moeten een post-van-de-maand in het leven gaan roepen ofzo..
Ahh ik luister ook naar jou!quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn heeft Siri aan de praat op een telefoon waar het niet voor bedoeld is![]()
Het ding praat nu terug en tenminste iemand die naar me luistert.
Zeker.. dan ligt de lat tenminste een beetje hoog..quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Reken eens even mee dit topic is krap 5 uur geleden begonnen en een topic bestaat uit 300 reacties en een week heeft 7 dagen. Lijkt je het zinvol?![]()
![]()
Oh ja, dat is waarquote:
Jou vergeet ik nooit!quote:
Lekker!quote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef Rucky het volgende:
* Rucky naar de keuken loopt om een pilsje en een jillz voor belle te halen Wat wil de rest?
Dat is nog eens een mooie bank om filmpjes op te kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. leuke bank gezien op Marktplaats.
Even informeren wat die moet kosten..
[ afbeelding ]
doe mij maar weer een sapjequote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef Rucky het volgende:
* Rucky naar de keuken loopt om een pilsje en een jillz voor belle te halen Wat wil de rest?
Welke ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie foto in je fokprofiel
Dat is een lekkere slaapbank!quote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah die... nou euh... dank je..quote:
Als het bij jou niks wordt dan hoor ik graag ook prijs en linkje!quote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Als het bij jou niks wordt dan hoor ik graag ook prijs en linkje!
Waarschijnlijk vanaf a.s. vrijdag een nieuw huisje!
Zeker.. misschien alleen een beetje diep.quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is nog eens een mooie bank om filmpjes op te kijken
quote:
dat zou leuk zijn jaquote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 30 april 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Hoewel dat op deze ook best lukt hoor
Oh spannend, waar?quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Lekker, wel in Z'meer?quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn twijfels over een mooie bank maar het zitvlak is te diep en de rugleuning te laag. Ik denk dat ik het einde van de film op de grond zit.quote:Op maandag 30 april 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker.. misschien alleen een beetje diep.
Krijg ook een beetje een droge strot inderdaad..quote:Op maandag 30 april 2012 21:52 schreef Merlijn het volgende:
Zeg Rucky... moet dat bier nog gebrouwen worden ?
Jij? Jij bent hartstikke lang joh!quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn twijfels over een mooie bank maar het zitvlak is te diep en de rugleuning te laag. Ik denk dat ik het einde van de film op de grond zit.
Ik zag net een foto dat je hem al naast je hebt staan en anders pak je zelf maar want ik moet de bitterballen in de gaten houden.quote:Op maandag 30 april 2012 21:52 schreef Merlijn het volgende:
Zeg Rucky... moet dat bier nog gebrouwen worden ?
Tot morgenquote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje.. Tot morgen maar weer hè
quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zag net een foto dat je hem al naast je hebt staan en anders pak je zelf maar want ik moet de bitterballen in de gaten houden.
Nou dat zeg je ook niet lief!quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zag net een foto dat je hem al naast je hebt staan en anders pak je zelf maar want ik moet de bitterballen in de gaten houden.
Moet ik de rest laten wachten op de bitterballen? Als je kan vangen dan gooi ik er wel één vanuit de keuken.quote:
Nee, ik weet mijn plek....quote:Op maandag 30 april 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik de rest laten wachten op de bitterballen? Als je kan vangen dan gooi ik er wel één vanuit de keuken.
Slaap lekker.quote:
Zo is het Rucky.. ingrijpen met die handel!quote:Op maandag 30 april 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik de rest laten wachten op de bitterballen? Als je kan vangen dan gooi ik er wel één vanuit de keuken.
We hebben wel eens gesproken over een bbq/film meet bij mij te houden. En dat lijkt me wel leuk om te regelen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo is het Rucky.. ingrijpen met die handel!
Lekker snackies erbij! We moeten echt even een keer een datum prikken voor een nieuwe meet hoor..
Voordat je het weet is de zomer voorbij..
We kunnen ook een tuinklusmeet bij jou doen en aansluitend de BBQ?
Nouja, daar bedoelde ik onlangs ook op toen jij het had over een datum prikken.. We hebben het al maanden over een datum prikken voor filmavondje of BBQ, maar we moeten het eigenlijk gewoon doen. En als we het nuttige met het aangename kunnen combineren kun je op me rekenen!quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hebben wel eens gesproken over een bbq/film meet bij mij te houden. En dat lijkt me wel leuk om te regelen.
wat valt daar aan te regelen? prik een datum. ok ms een 3. en kijk wie er kan en pik dan 1 datum en dan is je meetquote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hebben wel eens gesproken over een bbq/film meet bij mij te houden. En dat lijkt me wel leuk om te regelen.
Der valt ook niet zoveel te regelen alleen een bbqstel de rest heb ik in huis. Ik heb me er even niet mee bezig gehouden omdat de bowling meeting voor ging.quote:Op maandag 30 april 2012 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
wat valt daar aan te regelen? prik een datum. ok ms een 3. en kijk wie er kan en pik dan 1 datum en dan is je meet
Nouja, maar toch.. de locatie is even belangrijk, en sommigen moeten van ver komen. Dus daar moet je eigenlijk ook een beetje rekening mee houden..quote:Op maandag 30 april 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der valt ook niet zoveel te regelen alleen een bbqstel de rest heb ik in huis. Ik heb me er even niet mee bezig gehouden omdat de bowling meeting voor ging.
en dan prik je dus een paar data imo, en dan zie je wel wanneer de meeste mensen kunnen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar toch.. de locatie is even belangrijk, en sommigen moeten van ver komen. Dus daar moet je eigenlijk ook een beetje rekening mee houden..
Je neemt je slaapzak maar mee maar ik ga niet al mijn apperatuur meenemen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar toch.. de locatie is even belangrijk, en sommigen moeten van ver komen. Dus daar moet je eigenlijk ook een beetje rekening mee houden..
Dus, locatie is bekend?quote:Op maandag 30 april 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je neemt je slaapzak maar mee maar ik ga niet al mijn apperatuur meenemen.
Heb trouwens vanmiddag een vriend gevraagd of hij me desnoods kan helpen met dat grind dat ik had laten zien hier. Alleen vreemd genoeg hoor ik niks van hem..quote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus, locatie is bekend?![]()
Ik heb hier ook wel een grote tv staan, alleen m'n tuin is niet BBQ-proof
Ik heb een beamer etc. en toen begonnen anderen met het idee. Maar ik kan ook geen 20 man kwijt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus, locatie is bekend?![]()
Ik heb hier ook wel een grote tv staan, alleen m'n tuin is niet BBQ-proof
ging jij niet slapen ?quote:
ja, maar het is wel een hele hoop werk vrees ik..quote:
O, ja * Rucky belle even terug naar bed brengt.quote:
4quote:
Ik wil het wel doen maar laat het maar even aan JK over.quote:
Liefquote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen maar laat het maar even aan JK over.
en die laat aan dr vriend over?quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen maar laat het maar even aan JK over.
En als ze er weer uitkomt dan help ik wel mee. Dan jonassen we haar wel het bed in.quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Nou, vooruit dan maar.. voor deze ene keer dan hè..
Slaap lekker belle.. hier heb je je knuffeltje, ga nu maar fijn over leuke dingen dromen..
Kom je me morgen niet instoppenquote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Nou, vooruit dan maar.. voor deze ene keer dan hè..
Slaap lekker belle.. hier heb je je knuffeltje, ga nu maar fijn over leuke dingen dromen..
Cool!quote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ze er weer uitkomt dan help ik wel mee. Dan jonassen we haar wel het bed in.
dan heeft hij 2 meisjes in te stoppenquote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kom je me morgen niet instoppen
Lieve knuffel en lekker dromen
Tot morgen
JK pak jij haar bij de benen en dan pak belle wel bij de armen. 1 2 3 slaap ze.quote:
Dubbel feestquote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan heeft hij 2 meisjes in te stoppen
Dan doe ik die ander wel. Wie eigenlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan heeft hij 2 meisjes in te stoppen
Peach herselfquote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan doe ik die ander wel. Wie eigenlijk.
Die mag rucky dan instoppenquote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Merlijn trouwens al in slaap gevallen??
lurk modus.quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Merlijn trouwens al in slaap gevallen??
* Rucky deur op een kiertje zet.quote:
Dat is goed die woont tenminste een beetje in de buurt.quote:
Ik slaap niet op het peron.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef belle1608 het volgende:
*gaat nu echt slapen* rotterdammers, buienradar al gecheckt?
Niet waar jij bent je verjaardag aan het vieren. Leuke dag gehad?quote:
nee, moet dat?quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef belle1608 het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat het slecht weer werd en dat maakt niet uit als je binnen ligt.quote:
Liegbeest!!!quote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wij doen niet aan digitaal geflikflooi...
Waarom zou ze die in godsnaam wakker moeten makenquote:
Dat heb ik gisteren al gedaan vanwege koninginnedag. Ik zit nu weer heerlijk in m'n uppie jarig te zijnquote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet waar jij bent je verjaardag aan het vieren. Leuke dag gehad?
Ik wil het ook niet meemaken dat jij met je vriend in bed ligt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarom zou ze die in godsnaam wakker moeten makenDat zouden ze bij mij niet moeten flikken iig
Leuk om te horen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan vanwege koninginnedag. Ik zit nu weer heerlijk in m'n uppie jarig te zijn
Maar wel supergezellig gehad, dat dan weer wel
Die hebben niks te vrezen. De N-O Groningers daarentegen:quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef belle1608 het volgende:
Steld dus niks voor.quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die hebben niks te vrezen. De N-O Groningers daarentegen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |