het cijfer 7.4 is zo een nietszeggende cijfer. Een cpu van 4 jaar oud kan op zich al een 7.4 scoren terwijl deze gloednieuwe i7 een 7.9 scoort. Als alle componenten een 7.9 scoort, maar je hebt een normale harddisk in je systeem hebben dan scoor je ineens een 5.9 terwijl het toch een up to date systeem hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Smoef het volgende:
Ik heb een vraagje over de PC. Ik heb TOTAAL geen verstand van computers. Geen idee of deze goed is of niet, maar het cijfer van een 7.4 bevalt mij wel.
Ik wil hem wel van je overnemen maar heb de volgende vragen:
- Wat schat je dat de looptijd is van deze PC? Oftewel: als echte gamer dat je bent, wanneer denk je dat je de graphs niet meer op ULTRA MEGA UBER HIGH kan zetten?
- Zelf speel ik MMORPG's en als voorbeeld neem ik AION. Is een graphisch zware game en deze wil ik eigenlijk op de hoogste grafische eisen spelen. Kan dit?
- Ik ben aan het twijfelen voor de aanschaf van nieuwe Game- PC (mijn oog is gevallen op een Alienware Destkop), waarom zou die van jou ook voldoen?
- Zit er nog ergens garantie op?
Beetje rare vragen, ik weet het. Maar wilde ze wel even stellen.
Indien de antwoorden bevallen zal ik een serieus bod uitbrengen
Ik heb op de pc de meeste bonnetjes niet meer van de onderdelen heb veel via webshops heb alleen de bon van de videokaart hier volgens mij nog liggen de rest ben ik kwijt of heb ik niet helaas is wel stom inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Smoef het volgende:
Ik heb een vraagje over de PC. Ik heb TOTAAL geen verstand van computers. Geen idee of deze goed is of niet, maar het cijfer van een 7.4 bevalt mij wel.
Ik wil hem wel van je overnemen maar heb de volgende vragen:
- Wat schat je dat de looptijd is van deze PC? Oftewel: als echte gamer dat je bent, wanneer denk je dat je de graphs niet meer op ULTRA MEGA UBER HIGH kan zetten?
- Zelf speel ik MMORPG's en als voorbeeld neem ik AION. Is een graphisch zware game en deze wil ik eigenlijk op de hoogste grafische eisen spelen. Kan dit?
- Ik ben aan het twijfelen voor de aanschaf van nieuwe Game- PC (mijn oog is gevallen op een Alienware Destkop), waarom zou die van jou ook voldoen?
- Zit er nog ergens garantie op?
Beetje rare vragen, ik weet het. Maar wilde ze wel even stellen.
Indien de antwoorden bevallen zal ik een serieus bod uitbrengen
En jou bod maakt me ook geen ruk uit ga lekker een goudvis kopen..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Met de nieuwe informate ( Missen van vrijwel alle bonnetjes) een nieuw bod
350 euro. Of eventueel iets met een Galaxy S2 te regelen ( van mijn kant uiteraard)
Zonder bonnetjes--> geen garantie, dus maakt het geen ruk uit of het 2 jaar of een half jaar oud is.
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Met de nieuwe informate ( Missen van vrijwel alle bonnetjes) een nieuw bod
350 euro. Of eventueel iets met een Galaxy S2 te regelen ( van mijn kant uiteraard)
Zonder bonnetjes--> geen garantie, dus maakt het geen ruk uit of het 2 jaar of een half jaar oud is.
Bedankt voor het vertrouwen hoor het is geen gejatte PC en alleen, omdat ik geen bonnetjes meer heb is ie gejat kan de aankopen nog laten zien via mijn 4launch mail mochten mensen het niet geloven..quote:
Ja eigenlijk wel hé best triest dat mensen hier echt alles moeten gaan afkraken ja dit kan beter dit is gejat en... Kansloos eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef FerryNL het volgende:
Verkopen via FOK!![]()
Verkoop het dan via Tweakers, daar zitten nog enigszins serieuze mensen.
Quotes niet snappenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
"I got this reputation for being drunk all the time"
Ik heb al een goudvisquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef xatlad het volgende:
[..]
En jou bod maakt me ook geen ruk uit ga lekker een goudvis kopen..
op bijna alle pc spullen kan je gewoon garantie claimen via serial.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb al een goudvis![]()
Maar mister genius.. hoe zou ik garantie moeten claimen als ik niet kan aantonen wanneer ik iets gekocht heb?
Jammer had wel zin een gegrilde goudvis heb honger namelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb al een goudvis![]()
Maar mister genius.. hoe zou ik garantie moeten claimen als ik niet kan aantonen wanneer ik iets gekocht heb?
Leer lezen klootviool.quote:
Mensen kunnen niet lezen ze lezen alleen de laatste berichten ik heb al een bod van 615,- euro dus, waarom zou ik je bod serieus nemen ga lekker vissen s*kkelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Leer lezen klootviool.
Hij verkoopt hem niet voor 400 euro.
TS ik zou deze dicht gooien en lekker op Tweakers zetten.
Inderdaad helemaal mee eens het is onderhand er off topic aan het gaan, vanaf nu graag alleen reageren als je echt geïnteresseerd in de pc bent a.u.b.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:48 schreef Housekeeper het volgende:
Kunnen we allemaal even stoppen met DIG talk en prijsgezeur. TS graag uitsluitend inhoudelijk ingaan op (serieuze) biedingen. En niets anders. Laatste discussie verwijderd.
Ik zou zeggen doe een bod of een leuk ruil voorstel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef dude1960 het volgende:
Wat is je ultieme laagste bod voor de PC, voor 700E zie ik het namelijk niet zitten...
okee leuk bod 550quote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe een bod of een leuk ruil voorstel.
Gelukkig, ik trek mn bod nl. ook weer in....quote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef xatlad het volgende:
@ Dude1960 heb eerder al een bod van 615,- ontvangen dus dit bod wordt uiteraard niet genoteerd.
Licht eraan wat je er voor over hebt kost nieuw nog 89,- euro dus.quote:
Ex toebehoren of met toebehoren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
600 euro geboden en dan ook dit weekeind ophalen anders trek ik mijn bod weer in.
Dat denk ik ook of op marktplaats/ tweakers proberen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:57 schreef FerryNL het volgende:
Ik denk dat je de pc toch beter zelf kan houden.
Dat had ik hem ook al gezegd. Hier ga je hem echt niet verkopen zie ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of op marktplaats/ tweakers proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |