DHCPquote:Op maandag 30 april 2012 15:08 schreef Brabix het volgende:
Stomme opmerking misschien, maar staat TCP/IP op DHCP? of statisch ingesteld?
De belangrijkste informatie:quote:Op maandag 30 april 2012 15:11 schreef Brabix het volgende:
Kun je de output van ipconfig /all posten?
DHCP service heb ik gerestart.(was gewoon gestart).quote:Op maandag 30 april 2012 15:18 schreef Brabix het volgende:
Hij krijgt geen ip adres van de dhcp server. Het kan inderdaad zijn dat de netwerk kaart kapot is. Maar het zou ook nog kunnen zijn dat de service DHCP Client niet is gestart.
Kun je dat eens nakijken? (Start -> uitvoeren -> services.msc en dan kijken of DHCP Client is gestart)
Ja de UTP kabel die ik gebruikt daar zitten geen 8 aders in, slechts een stuk of 4.quote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef Brabix het volgende:
Altijd moelijk op afstand... Een verse installatie zou het gewoon moeten doen. Zeker als je de laatste drivers van Nvidea hebt gebruikt.
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen maar de kaart zou wel eens defect kunnen zijn. Het enige wat ik me nog kan bedenken is toch de bekabeling waarbij de Nvidea 1Gbit is en je laptop 100Mbit. Bij gigabit worden alle 8 de aders gebruikt. Bij 100Mbit niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |