Mobiel ziet ie er beter uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja nu alles door elkaar, maar mobiel is het netjesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?
[ afbeelding ]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.quote:
Tja het zijn altijd dezelfde hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Godverdomme, mijn vriendin belt net dat ze beroofd is door twee buitenlandersGewoon in haar eigen zaak
Terwijl ze afgeleid werd één slecht nederlands sprekende kerel wilde die andere "even naar de WC" Dus ze liet hem gaan en hij snelde meteen de keuken in waar ze haar tas had liggen. Ondanks dat ze er achteraan snelde en hij nog geen 15 seconden in de keuken is geweest merkte ze een kwartier later dat haar tas weg was.
![]()
Enige geluk was dat ze toevallig haar autosleutel vlak daarvoor uit haar tas had gehaald...
Ze had nog geen tientje in haar portemonnee, dus ze hebben voor hun echt weinig boeiends te pakken. Haar iPhone was al eerder stukgegaan deze week en is ter reparatie opgestuurd (ook een gelukje), dus het enige wat ze hebben zijn pasjes die zijn geblokkeerd en mijn oude waardeloze wildfire die ze nu gebruikte.
Maargoed dat wordt weer heerlijk veel geregel om alles opnieuw aan te vragen etc.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja het zijn altijd dezelfde he. Was laatst hier boodschappen aan het doen, sigaretten rek was gewoon open, buitenlander aan de beurt, sigaretten rek dicht. Ik aan de beurt weer open
Wat precies?quote:
Ik was fucking wasted manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn negro, waarom was je al weg gisteren.
Dat towerbridge verhaal trouwens.![]()
Hoax.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was laatst hier boodschappen aan het doen
for real jaquote:
bitchslap poepiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |