Stuur Gwen weg uit het topic dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppakt
rel. Alleen dat mens die er eigen druk maakt, en alleen de opmerkingen van gwen ziet
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturenquote:
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens over wat er gezegd word tussen jou en KK, ik reageer gewoon op jou en Gwen. Leer lezen.
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, als jij van die opmerkingen maakt, hoef ik haar toch niet weg te sturen
[..]
Dan moet je geen onzin verkopen, en zelf eens leren lezen
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, kun je zulke kettingen in de bouwmarkt halen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Ja en 10 keer zo duurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet in de dierenwinkel een hondenketting kopen? Zien er hetzelfde uit.
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei dat het vriendje en vriendinnetje weer samen aan het fokken waren, waar staat ergens dat ik op jou en KK reageer? Juist nergens. Het gaat er mij om dat het irritant is dat ze hier komt posten als ze alleen maar commentaar op andere heeft. En jou moet gaan verdedigen als iemand een opmerking tegen je maakt. Kom op zeg.
Oh boohoo, ik ben dom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals, volgens mij reageer ik zelf op KK hoor, dat jij dat niet inziet zegt meer over jou en je hersenloze capaciteit..
Dat KK daar geen reactie op geeft, en alleen op gwen in gaat is zijn eigen keuze
Goed zoquote:
10tje bij H&M.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets nou? Paar euro, tientje?
Mobiel ziet ie er beter uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja nu alles door elkaar, maar mobiel is het netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |