jij hebt je udowu stakkersquote:
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je verhalen zijn net zo fake bedoel je?
[ afbeelding ]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
Ze is niet eens hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ah vriendje en vriendinnetje zijn weer samen aan het fokken.
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.quote:
Gelukkig maak jij je eigen er druk overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jullie missen elkaar zo dat je toch samen in hetzelfde topic zit te posten, how cute.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk uit, daar raak je een gevoelige snaar
Bij jou is ie ook geraakt hequote:
Daar lig ik niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij je eigen er druk overOf wil je nu dat ik net als Maurice kut opmerkingen tegen je ga maken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon bewust te trollen alleen maar zodat je die smiley kunt sturen he?
Hahahaha, mwa het gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, Erwin zei net al dat het een geweldige dag was geweest, en dat je voorlopig wel niet wakker zou zijn.
Maar je gaat toch niet vertellen dat die kerel ook kan hosselen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar lig ik niet wakker van hoor.En maak mezelf er niet druk over, vind het gewoon sad om te zien dat ze het voor je op komt nemen, gast krijg ballen.
Of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
mwa grapjes worden toch ook gewoon beantwoord? Het is maar net hoe je het oppaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
Laat nou maar titty, je kunt hier niet eens meer een grapje maken zonder een rel te ontketenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |