Gedraag je eigen dan ook eens als een manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet wel wat een man lekker vindt ;$ :$
Ik juist niet. Wakker geworden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ben ik stiekem benieuwd? Brainwashed?
Sir yes sir!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gedraag je eigen dan ook eens als een man
Zo een kapsel heb jij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef Michhas het volgende:
Hoe krijg je het haar zo & Adidas.
Blijft mooi deze
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe the fuck weet jij dat nou, je hebt mij nog nooit gezienMensen met zo'n kapsel
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
Kees Kloost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Dat was hap slik weg ofnie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Eerder MauMau toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Happen doen we, dat slikken laten we wel aan jou over.
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.quote:
Hij verzint iig geen verhalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.quote:
Ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.
Goed dat je dat zegt pauperquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
[..]
Ik zal m'n best doen.
Moord en doodslag hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
en dit is nog niks, ik heb voor minder mensen belachelijk gemaaktquote:
hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Week kan niet beter beginnen kop staart botsing gehad
Kilometer of 70 heb nergens last van. Alleen links voor van mijn auto is fubar. Hopelijk kost het niet al te veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hard?
Wel balen man.
zelf nergens last van?
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kilometer of 70 heb nergens last van. Alleen links voor van mijn auto is fubar. Hopelijk kost het niet al te veel.
Precies! Want vandaag is het Tuesday Boozeday aaaawwwwyeeeaaaahhhhquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bodyshots doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
Een stoma zonder zakje, waar alles gewoon uit komt lopen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies! Want vandaag is het Tuesday Boozeday aaaawwwwyeeeaaaahhhh
quote:
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.quote:
Niet weten van Randy Marshquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.
Dat is Ari man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het meest hilarische en awesome karakter in TV historie.
Even m'n oude UI weer tevoorschijn halen.
Glaze the shit out of itquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
'I've got a wooden spoon right here... It's pretty hard...'
Geniaal ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Ken hem helemaal uit mijn hoofd, echt de beste aflevering tot nu toe.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Holy fuck, Nick heeft misters account gehacked
Computerwinkel he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Waar kan ik zsm een oplader van een laptop kopen? -_-
Haha joke matti.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste reactie van de dag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die van jou ook wel vaak danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oude topicsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb eens een halve fles advocaat lopen atten. Het mooie aan die avond is dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen, later op de avond kon ze wel de advocaat van de douchmuren afvegen.
Google leerde mij dit:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha ja
gr gr homosuele adelbert en een dikke poot van bobby & loesje
Medium Marcel is het hier mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Google leerde mij dit:
Homosueel: door Gerard Reve bedacht eufemisme
0.33quote:
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer wegquote:
Briljantquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Superdroog komt hij even met zijn hoofdje boven het buro, even rondkijken, en dan is hij weer weg
Ja. Inderdaad. Ik kom net thuis van uitgaan, ik heb weetikhet hoeveel euro uitgegeven aan allemaal shit, wat uiteindelijk allemaal nutteloos blijkt te zijn, maar toch typ ik samenhangerder dan jij. Verklaar dat maar eens, Ankyou! Dan kunnen we wel samen in een tank hebben gezeten, desondanks verklaart dat niet waarom jij nu dergelijke taal uitslaat! Dit is sowieso een In Before Michhas post, maar dat begrijp je wel denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:16 schreef Morgen- het volgende:
Seks! Ik met gaas in pot van het hont. Fijn als ik loop vanzelf door niet ga slepen met draagbare tmobiel die niet zwaar. Michhas likt olifanten. Goddenacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |