druifje?hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent echt een druifje volgens mij
Dan nog kan je een schattig meisje zijn hoorquote:Op maandag 30 april 2012 02:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
uhm ok.. ik ben 23 dus zowiezo vrouw
kom ik goedgelovig over? een beetje dommigquote:Op maandag 30 april 2012 02:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan nog kan je een schattig meisje zijn hoor
Ik niksquote:
Ja een beetje welquote:Op maandag 30 april 2012 02:29 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kom ik goedgelovig over? een beetje dommig
hoe komt het dat ik dommig op je overkom?quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik niks
[..]
Ja een beetje wel![]()
Maar ja ik ken je niet in echt dus dit is alleen van wat ik zie wat je schrijft misschien ben je wel heel anders in echt.
Hoe je reageertquote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe komt het dat ik dommig op je overkom?
Je wijze van schrijven foutjes maken met quoten dat soort dingetjes.quote:Op maandag 30 april 2012 02:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dan weet ik nog niks details!
oh ja bedanktquote:Op maandag 30 april 2012 02:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je wijze van schrijven foutjes maken met quoten dat soort dingetjes.
dacht ik al dat schattig denigrerend was bedoeldquote:Op maandag 30 april 2012 02:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geeft niks hoor daarom vind ik jou juist zo schattig ^^
Nou niet dusquote:Op maandag 30 april 2012 02:44 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dacht ik al dat schattig denigrerend was bedoeld
Omdat iedere ligt te pitten... Ik ben nog even woonwagens aan het bekijkenquote:Op maandag 30 april 2012 02:48 schreef strawberry_hill het volgende:
have it your way wel doods topic nu
Dan is het goed...quote:Op maandag 30 april 2012 02:57 schreef strawberry_hill het volgende:
tabbert?geen problemen mee,niet zo defensief
Niet echt heb gewoon paar caravans en wil nu een Tinker wagonquote:Op maandag 30 april 2012 02:59 schreef strawberry_hill het volgende:
aha beetje rondreizen in de zomer?
Hoort gewoon zo woon dan in een huis maar als ik het kan verruilen voor wielen maar al te graag alleen mag niet van de kut overheidquote:
Heeej jij was slapenquote:Op maandag 30 april 2012 03:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde altijd in een stacaravan gaan wonen later, maar ja.
hehe ik nog wel, met s_h.quote:Op maandag 30 april 2012 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja ik zit niet meer op tc want ik lig in bed.
Nee.quote:Op maandag 30 april 2012 03:12 schreef kingtoppie het volgende:
Vinden jullie mijn gedicht niet mooi ofzo?
Romantisch. Ik was 3 uur ofzo op tc, je kwam niet kijken hoorquote:Op maandag 30 april 2012 03:10 schreef kingtoppie het volgende:
Lokasenna is haar naam, ik slinger nu met mijn banaan.
Soms zit ze op tiny chat, maar nu ligt ze weer in bed.
Dat vind ik erg jammer want nu kan ik haar niet zien... Dat verpest mijn humeur en de sfeer misschien.
Maar dit is het einde van mijn gedicht, geef je over en zwicht.
Ik ben net thuis lieverdquote:Op maandag 30 april 2012 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Romantisch. Ik was 3 uur ofzo op tc, je kwam niet kijken hoor
Baro moyquote:Op maandag 30 april 2012 03:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker omdat het niet over jou gaat he
Haha, krijgen we nog een verslag als ie binnen en getest is?quote:Op maandag 30 april 2012 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
Deze ziet er wel tof uit.
[ afbeelding ]
ziet er meer uit als een wapen 0.oquote:Op maandag 30 april 2012 03:17 schreef Lokasenna het volgende:
Deze ziet er wel tof uit.
[ afbeelding ]
Ik mag niet met woorden dreigen op FOK! anders word ik geband, dit korte flimpje legt uit wat mijn reactie zal zijn als je dat flikt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 03:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik mag niet met woorden dreigen op FOK! anders word ik geband, dit korte flimpje legt uit wat mijn reactie zal zijn als je dat flikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige film.Rustig aan.
quote:
Neh, ik niet.quote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef benzin het volgende:
Iedereen is koninginnedag aan het vieren?
ja dit is nr 321 ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Staat dit topic niet in een reeks? Of kijk ik gewoon niet goed
ik niet hoor *knuffel*quote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef benzin het volgende:
Ik ga strakjes pas.quote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef benzin het volgende:
ja heh waarom ging je net weg?quote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef kree het volgende:
Kut man het was weer veels te laat vannacht.
Maar we gezellig opich op de tc
mooi verhaal manquote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga het vieren door mijn huis schoon te maken. Iemand zin om mee te vieren?
En nog waar ookquote:
Nou eerst begon myr over dildos en daarna moest ik jou en KT een beetje in de gaten houden natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2012 12:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja heh waarom ging je net weg?
5.30 uur we matchen niet volgens hemquote:Op maandag 30 april 2012 12:08 schreef kree het volgende:
Hoe laat hebben jullie het trouwens wel niet gemaakt straw_h?
hehequote:Op maandag 30 april 2012 12:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
5.30 uur we matchen niet volgens hem
Ja dat is waarquote:Op maandag 30 april 2012 12:09 schreef Myraela het volgende:
Loka begon over dildo's ik gaf alleen mijn advies.
Vaker op TC zitten danquote:Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Dildo's, tieten, ik heb wat gemist weer
ik doe NIET aan picsquote:Op maandag 30 april 2012 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
hehe
Nou 4 uur stopte ik volgens mij.
Hebben jullie nog aardig lang doorgepraat.
En waar blijft die pic van je nou?
Dan kunnen we je ook niet keurenquote:
Jammerquote:
Had je maar naar de meet moeten komenquote:Op maandag 30 april 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer
Ben wel een beetje benieuwd hoe je eruit ziet eigenlijk.
Maargoed zal er niet over doorzeuren dan.
Nou het was wel grappig, myr was heel stil.quote:Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Dildo's, tieten, ik heb wat gemist weer
Weet ikquote:
wil ik dat dan?quote:Op maandag 30 april 2012 12:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan kunnen we je ook niet keuren![]()
![]()
jajajaquote:Op maandag 30 april 2012 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen
Met Wantijpop 30 juni wil ik wel een met organiserenquote:
In de AVNZMG keuring zijn er maar 2 opties. Namelijk goedgekeurd en goedgekeurd. De foto is slechts een noodzakelijke formaliteitquote:Op maandag 30 april 2012 12:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wil ik dat dan?
ik ben geen vee ofzo
mannen...quote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de AVNZMG keuring zijn er maar 2 opties. Namelijk goedgekeurd en goedgekeurd. De foto is slechts een noodzakelijke formaliteit
hahahaquote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de AVNZMG keuring zijn er maar 2 opties. Namelijk goedgekeurd en goedgekeurd. De foto is slechts een noodzakelijke formaliteit
Mogen wij dan een pic van je buurmeisje?quote:
Van mij wel, maar heb er geen foto van en facebook heeft ze ook niet.quote:Op maandag 30 april 2012 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen wij dan een pic van je buurmeisje?
quote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Fuck foto's. Mensen hadden maar op de meet moeten zijn.
WORDquote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Maar ze ziet er wel leuk uit myr?quote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Hahaquote:Op maandag 30 april 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
Van mij wel, maar heb er geen foto van en facebook heeft ze ook niet.
Ik heb een jonge marrokaanse buurman met een gouden tand..quote:Op maandag 30 april 2012 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen wij dan een pic van je buurmeisje?
Wellicht kom ik haar vanmiddag nog tegen.quote:
oh shitquote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik heb een jonge marrokaanse buurman met een gouden tand..
Ik hoef geen pic van Ali B.quote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik heb een jonge marrokaanse buurman met een gouden tand..
Als je dat maar niet doet als je een keer een date hebtquote:Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef kree het volgende:
krijg een sms of ik verdwaald ben.
Oeps hehe tijden en afspraken.
Uurtje later maar dan.
Nee uiteraard niet.quote:Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat maar niet doet als je een keer een date hebt
Vrouwenquote:
Heel slechtquote:Op maandag 30 april 2012 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet.
Maar heb niet echt heel veel haast nu.
Maar had 12 uur gezegd maar toen werd ik net wakker.
Hahaha
WORDquote:
Ja ik weet het.quote:Op maandag 30 april 2012 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel slechtvroeger gaan slapen voortaan
Make mequote:
Snel dan ben je nog om 1 uur in de stadquote:Op maandag 30 april 2012 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maargoed, ben af en toe een beetje makkelijk met afspraken die gemaakt zijn.
Vooral als het tijdstip naar mijn mening niet zoveel uit maakt.
Slechte eigenschap maar weet het in ieder geval van mezelf.
ghehe als ik hier de deur uit loop dan ben ik midden in het dorpquote:Op maandag 30 april 2012 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snel dan ben je nog om 1 uur in de stad
Have funquote:Op maandag 30 april 2012 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe als ik hier de deur uit loop dan ben ik midden in het dorp
Maar de bandjes zijn nog niet begonnen ook.
Wat er verder nu is, vismarkt maritieme markt (rommelmarkt is al afgelopen denk)
Vanmiddag komen de bandjes hierzo voor de deur.
Gaat wel lukken, hoop dat ik nog een beetje bekenden tegen kom.quote:
Anja is heet of niet?quote:Op maandag 30 april 2012 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, hoop dat ik nog een beetje bekenden tegen kom.
Zal vast wel trouwens (want katwijk)
Mss kom ik Anja nog wel tegen ooooei.
je hebt het verhaal gelezen toch gister?quote:
Gezelligquote:Op maandag 30 april 2012 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, hoop dat ik nog een beetje bekenden tegen kom.
Zal vast wel trouwens (want katwijk)
Mss kom ik Anja nog wel tegen ooooei.
haha ik weet het nu al.quote:
Ook lam worden wie weet waar je dan belandquote:Op maandag 30 april 2012 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik weet het nu al.
Loop ik naar die maat zo meteen midden door het dorp heen.
Heeeej kree blabla. 'tis een klein wereldje hier.
Soms eigenlijk ook wel eens niet leuk.
Maargoed 50% is al lam hier onderhand
Ik lust ze wel.quote:Op maandag 30 april 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook lam worden wie weet waar je dan beland
Nu heb ik honger.quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Ik had bijna één foto gemaakt op de meet, maar toen bedacht ik me en vond ik het lullig voor Watertornado dat zijn stapel McKrokets en hamburgers zo duidelijk te zien zou zijn.
Ik had maar één McKroket!quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Ik had bijna één foto gemaakt op de meet, maar toen bedacht ik me en vond ik het lullig voor Watertornado dat zijn stapel McKrokets en hamburgers zo duidelijk te zien zou zijn.
ik wil ook wel een mac kroketquote:
kom me ophalen rijden we langs de mac drive.quote:Op maandag 30 april 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil ook wel een mac kroket
ik heb een beetje een kater en dan wil ik altijd bitterballen en zo
ik heb heul geen rijbewijsquote:Op maandag 30 april 2012 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom me ophalen rijden we langs de mac drive.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb heul geen rijbewijs
nee ik ga zo lekker naa de vrijmarkt of what ever het is en ijsjes eten en zo
Niet zuipen?quote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb heul geen rijbewijs
nee ik ga zo lekker naa de vrijmarkt of what ever het is en ijsjes eten en zo
ik geloof niet zo in je kater weg drinkenquote:Op maandag 30 april 2012 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zuipen?
Is het iets katwijks dat iedereen hier lam wordt of gaat het overal zo?
Dat was geen antwoord op wat ik vroeg.quote:Op maandag 30 april 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in je kater weg drinken
volgens mij eindigt dat boven de wc
en ik zou zeggen kruip je dorp eens uit he!
ik zag toch echt een vraagteken achter 'niet zuipen'quote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op wat ik vroeg.
Oh buurmeisje gaat weg nu hoor ik
jurkjes dagquote:
Hey aardbeiheuvel!quote:
Maar je kunt wel met je zonnebril strutten.quote:
Het was vanochtend warm terwijl ik om half 12 kei hard mijn best deed om niet uit bed te glijden van de warmte.quote:
Dan moet je dus de ramen openzetten.quote:Op maandag 30 april 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet zeggen dat ik nog niet buiten geweest ben maar hier binnen is het maar koud hoor...
jajaquote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zag toch echt een vraagteken achter 'niet zuipen'
Zo ongezellig daar dat iedereen gaat zuipenquote:Op maandag 30 april 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
jaja
Maar doelde op vraagteken 2.
Maar iedereen zuipt dus.
je bent nog nooit je dorp uit geweest?quote:Op maandag 30 april 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
jaja
Maar doelde op vraagteken 2.
Maar iedereen zuipt dus.
Best een goede vraag.quote:Op maandag 30 april 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ongezellig daar dat iedereen gaat zuipen
Jawel, maar niet met koninginnedag.quote:Op maandag 30 april 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent nog nooit je dorp uit geweest?
en katwijk is echt niet zo'n uitzonderings dorp hoor
wat jullie doen doet de rest ook
misschien wat minder christelijk maar dat lijkt me alleen maar een positieve ontwikkeling
Iets nuttigs doen is meestal buiten het forum. En niet eerst een half uur verspillen aan vertellen wat je gaat doen, zodat je het vervolgens alsnog niet doet.quote:
strijkenquote:
Daar zal het bij mij ook wel op neerkomenquote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets nuttigs doen is meestal buiten het forum. En niet eerst een half uur verspillen aan vertellen wat je gaat doen, zodat je het vervolgens alsnog niet doet.
Al doe ik het meestal wel zo.
Hmm ik ook, moet nog steeds gaan douchen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets nuttigs doen is meestal buiten het forum. En niet eerst een half uur verspillen aan vertellen wat je gaat doen, zodat je het vervolgens alsnog niet doet.
De enige nuttige dingen die ik doe zijn achter de computer, en een tabblaadje is snel aangeklikt verdomme.quote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je huis uit joh twi.quote:Op maandag 30 april 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
De enige nuttige dingen die ik doe zijn achter de computer, en een tabblaadje is snel aangeklikt verdomme.
Ik voel je pijn. Jaloers op mensen die een opleiding doen met boeken.quote:Op maandag 30 april 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
De enige nuttige dingen die ik doe zijn achter de computer, en een tabblaadje is snel aangeklikt verdomme.
Dat lijkt me echt het minst leuke van alles, nakijken.quote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit proefwerken na te kijken.
Ik heb wel kei honger, dus ik ga maar even kijken of de snackbar open is denk ik.
Zou kunnen, maar dan moet je ze wel vertrouwen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt het minst leuke van alles, nakijken.
Ken je niet zoals ze bij ons wel eens deden, blaadjes uitdelen zodat iedereen het blaadje van een ander nakeek. Dan hoefde je het alleen maar even snel door te lezen een en cijfer te geven.
Gewoon daarna nakijken of ze het eerlijk gedaan hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan moet je ze wel vertrouwen.
Deden ze bij ons ook wel eens, wij zaten toen ook gewoon te cheaten bij het leven natuurlijk.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
Kom je huis uit joh twi.
Bandje kijken straks voor de blauwe bok?
dat heb ik ook net gedaan!quote:Op maandag 30 april 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit proefwerken na te kijken.
Ik heb wel kei honger, dus ik ga maar even kijken of de snackbar open is denk ik.
Je komt maarquote:
ik vind het best oke want ze schrijven soms de stomste dingenquote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt het minst leuke van alles, nakijken.
Ken je niet zoals ze bij ons wel eens deden, blaadjes uitdelen zodat iedereen het blaadje van een ander nakeek. Dan hoefde je het alleen maar even snel door te lezen een en cijfer te geven.
Moet ik het alsnog nakijken...quote:Op maandag 30 april 2012 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon daarna nakijken of ze het eerlijk gedaan hebben.
1 klas maar. 30 dus.quote:Op maandag 30 april 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook net gedaan!
hoeveel moet je er?
Zouden ze daarom docent zijn gewordenquote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
en vergaderen
docenten kunnen niet vergaderen
ze horen zichzelf te graag praten
oh valt mee! succesquote:Op maandag 30 april 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik het alsnog nakijken...
[..]
1 klas maar. 30 dus.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Myraela het volgende:
Beter komen jullie gewoon allemaal naar Rotterdam. Ik weet niet wat er te doen is, maar ik ben der.
quote:
Meestal geen reet aan.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Myraela het volgende:
Beter komen jullie gewoon allemaal naar Rotterdam. Ik weet niet wat er te doen is, maar ik ben der.
Niet haten op de politiequote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Meestal geen reet aan.
Ik ga altijd naar Delft. Veel gezelliger en je bent wat minder omringd door de politie
Ik ga het onthouden voor als het erg blauw ziet, want dat is wel een behoorlijk mood-killer.quote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Meestal geen reet aan.
Ik ga altijd naar Delft. Veel gezelliger en je bent wat minder omringd door de politie
Alina beseft niet dat wij voor eeuwig gelukkig samen zouden zijn.quote:
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alina beseft niet dat wij voor eeuwig gelukkig samen zouden zijn.
heb je die n00bs nog laten huilen om hun mammie?quote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alina beseft niet dat wij voor eeuwig gelukkig samen zouden zijn.
Mijn ervaringen met koninginnedag:quote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden voor als het erg blauw ziet, want dat is wel een behoorlijk mood-killer.
Tuurlijk... heb mijn alfa status weer even kenbaar gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb je die n00bs nog laten huilen om hun mammie?
Filmpje? Ben benieuwd naar je skills.quote:Op maandag 30 april 2012 13:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk... heb mijn alfa status weer even kenbaar gemaakt.
Hier ook. Jammer dat het alleen vandaag zo mooi is. Later deze week wordt het weer kouder en natter -_-quote:
Ik hoor muziek onderhand.quote:Op maandag 30 april 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ook. Jammer dat het alleen vandaag zo mooi is. Later deze week wordt het weer kouder en natter -_-
Wat ga je zo doen? Vrijmarkt of kroegen?quote:Op maandag 30 april 2012 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoor muziek onderhand.
Beetje tijd om toch maar te gaan,
Effe peukie roken nog
Nou er zijn bandjes hier voor de deur, maar loop eerst nog even langs die maat van me.quote:Op maandag 30 april 2012 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ga je zo doen? Vrijmarkt of kroegen?
Als vrouwen het over "de meeste van mijn vriendinnen" hebben, is dat dan het vrouwelijk equivalent van "een vriend die problemen heeft om 'm overeind te krijgen, wat kan ik er tegen doen"?quote:Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
ik hoorde gister van een lekkere chick dat ik in pak de natte droom zou zijn van de meeste van haar vriendinnen![]()
Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
ik hoorde gister van een lekkere chick dat ik in pak de natte droom zou zijn van de meeste van haar vriendinnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. en wat heeft dat met mijn vraag te maken?quote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik een beetje verlegen ben toch?
Ik heb bijna iedereen naakt gezien van hier.quote:Op maandag 30 april 2012 13:44 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb je mur naakt gezien dan?
Ik stuur twi wel even langs.quote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. en wat heeft dat met mijn vraag te maken?
SRSLY?quote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedereen naakt gezien van hier.
Ik weet wel wat jij wil.quote:Op maandag 30 april 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen grapje?Oh gosh myr, dat vind ik tof
Oh, dat deed ze bij mij niet hoorquote:Op maandag 30 april 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze laat haar tieten zien, daar valt je broek spontaan van naar beneden.
kinky hoorquote:Op maandag 30 april 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik eerder hopen dat iets je broek omhoog houd als ik me tieten laat zien. Maar toch.
Ik wilde de andere mannen geen minderwaardigheidscomplex geven.quote:Op maandag 30 april 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw broek viel dan ook niet naar beneden.
hihi, ik doe net alsof ik een broek aan heb op onze privé meets, en ze geloofden het bijna.quote:Op maandag 30 april 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik eerder hopen dat iets je broek omhoog houd als ik me tieten laat zien. Maar toch.
Je had me best even apart kunnen nemen hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde de andere mannen geen minderwaardigheidscomplex geven.
Onwetende.quote:Op maandag 30 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihi, ik doe net alsof ik een broek aan heb op onze privé meets, en ze geloofden het bijna.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
what todo forever alone plus hekel aan zonlicht =eenzaam fokken
Ik vind alleen zijn niet zo erg hoor. Tis alleen vervelend als ik me verveel. Maar goed, ik ben dan ook nog maar net wakkerquote:
Ik zag de WC als de enige mogelijkheid, en je weet dat ik daar wat tegen heb.quote:Op maandag 30 april 2012 13:53 schreef Myraela het volgende:
Je had me best even apart kunnen nemen hoor.
Maar mur was er niet om ons te betrappen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag de WC als de enige mogelijkheid, en je weet dat ik daar wat tegen heb.
Mur was er niet eens.quote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag de WC als de enige mogelijkheid, en je weet dat ik daar wat tegen heb.
oh ja?quote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben je goed in, heb ik begrepen.
ik hou van de warmte,niet van het licht zelfquote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens geen hekel aan zonlicht. Alleen in het voorjaar verbrand ik vrij snel. Ik heb een hekel aan verbranden
De warmte is lekker jaquote:Op maandag 30 april 2012 13:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik hou van de warmte,niet van het licht zelf
Ik weet nog niet of ik wat ga doen vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 14:02 schreef strawberry_hill het volgende:
niet allemaal tegelijk reageren...
zo donker als de winter zo warm als de zomer zou ideaal zijnquote:Op maandag 30 april 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De warmte is lekker ja![]()
Maar ik houd sowieso wel van warm weer
Ik was even in de tuinquote:Op maandag 30 april 2012 14:05 schreef strawberry_hill het volgende:
so it has come to this.. gesprekken over het weer..
Wel opletten dat heb ik net al gezegd.quote:
Hallo, ff iets positiever he?quote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
toepasselijk
john mayer-perfectly lonely
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |