Ja, zou het eigenlijk wel willen studeren. Het is alleen een studie waar je niet veel mee kan.quote:
Wie dan?quote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat spreekwoord komt oorspronkelijk van een Perzische poet. Wel tof om te zien dat de Turken het ook nog steeds gebruiken.
Het is een studie waar je juist ontzettend veel mee kan. Het ligt er maar net aan op welk vlak je dat benadert.quote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, zou het eigenlijk wel willen studeren. Het is alleen een studie waar je niet veel mee kan.
is het een letterlijke vertaling?quote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat spreekwoord komt oorspronkelijk van een Perzische poet. Wel tof om te zien dat de Turken het ook nog steeds gebruiken.
Werk vinden hè, doe eens een paar suggesties dan?quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een studie waar je juist ontzettend veel mee kan. Het ligt er maar net aan op welk vlak je dat benadert.
Zou je willen toelichten waarom je dat vindt?quote:Op maandag 30 april 2012 19:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat niet iedereen dat doet is een juiste constatering, maar ik vind het belachelijk.
[..]
Filosofisch hoor.
Hahaha. Nee.quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een studie waar je juist ontzettend veel mee kan. Het ligt er maar net aan op welk vlak je dat benadert.
Ik ben serieus waar vergeten. Dan zou ik even de boeken moeten induiken, maar dat stuk werd voor en tijdens de revolutie gebruikt om de Iraniërs een spiegel voor te houden. Men zou zich in snelle mate verwesteren en daarbij hun eigen cultuur zijn vergeten.quote:
Kan je je hierin vinden btw: Ik vind Perzisch poezie echt hoedawandigarquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben serieus waar vergeten. Dan zou ik even de boeken moeten induiken, maar dat stuk werd voor en tijdens de revolutie gebruikt om de Iraniërs een spiegel voor te houden. Men zou zich in snelle mate verwesteren en daarbij hun eigen cultuur zijn vergeten.
Op persoonlijke vlak he. Dat jullie dat niet begrijpen toont w.m.b al aan dat geen enkel van jullie geschikt zijn voor die studie. Of zoals Schopenhauer het beschreef:quote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef Arcadia het volgende:
Werk vinden hè, doe eens een paar suggesties dan?
quote:''De filosofie is een hoge alpenweg. Daarheen voert slechts een steil pad over scherpe steen en stekelige doornen. Het is eenzaam en wordt steeds woester hoe hoger men komt, en wie het bewandelt mag niet bang zijn, maar moet alles achter zich laten en zich rustig door de koude sneeuw zelf een weg banen. Vaak staat hij plotseling aan de afgrond en ziet beneden zich het groene dal. Duizeligheid trekt hem met geweld naar beneden, maar hij moet zich staande houden, al zou hij met zijn eigen bloed zijn voetzolen aan de rots moeten vastkleven. Als tegenprestatie ziet hij spoedig de wereld met haar zandwoestijnen en moerassen onder zich verdwijnen, haar oneffenheden heffen elkaar op, haar wanklanken dringen niet tot boven door, haar ronding manifesteert zich. Hijzelf staat steeds in de zuivere koele alpenlucht en ziet reeds de zon, wanneer het beneden nog donker is.''
Jij weer met je irritante en nergens op gebaseerde conclusies.quote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op persoonlijke vlak he. Dat jullie dat niet begrijpen toont w.m.b al aan dat geen enkel van jullie geschikt zijn voor die studie. Of zoals Schopenhauer het beschreef:
[..]
Je bent te oppervlakkig voor een dergelijk studie. Wel jammer meisie.quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
Jij weer met je irritante en nergens op gebaseerde conclusies.
Jij bent wel heel goed in mensen in hokjes duwen he.Grappig wel. Dat je mensen gelijk kent op basis van een paar posts.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent te oppervlakkig voor een dergelijk studie. Wel jammer meisie.
Te naïef en idealistisch had ik al een paar keer voorbij zien komen van jou. Oppervlakkig nog niet. Vanwaar nou weer die conclusie eigenlijk? Ik ben allesbehalve oppervlakkig.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent te oppervlakkig voor een dergelijk studie. Wel jammer meisie.
Ja, ik kan me er wel in vinden. Jij ook? Ik vind de uitspraak juist wel erg mooi. Vooral tijdens het lezen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef Triggershot het volgende:
Kan je je hierin vinden btw: Ik vind Perzisch poezie echt hoedawandigar, alleen uitspraak van de taal niet zo
quote:
Ja een dochter van 23. (ik was tienermoeder, iets wat mijn vader niet echt kon waarderenquote:Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je nog contact met je vader gehad na de scheiding? Als ik dat vragen mag.![]()
Ik kan snappen dat je moeder boos was op je vader en dat afreageerde op de Turkse cultuur. Maar het zit toch in je bloed. Dat kan je niet ontkennen. Ik ben zelf in Roemenië geboren en ben hier gekomen toen ik 6 was. Maar door mijn stief-vader die Roemenen niet mag en slechte ervaringen met familie heb ik een tijdje het Roemeen zijn ook gehaat. Maar voel ik toch weer de behoefte om de taal weer te spreken. Ik vind het heel goed van je dat je bent blijven volhouden. Het maakt deel uit van je identiteit. Trots zijn op je afkomst is ook echt typisch Turks.Ik vind de Turkse cultuur ook heel mooi. En Turken zijn over het algemeen hele vriendelijke mensen. Kan je een beetje Turks?
En 40 is helemaal niet oud hoor!
Heb je trouwens kinderen?
Waar is Puyol wanneer je hem nodig hebt?quote:
Een leuk liedje als je een liefhebber bent van Braziliaanse muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |