Was je vanuit Alice Springs met een tour gegaan? Zo ja, welke?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:28 schreef shaderon het volgende:
Weer terug van safari/kamp bij uluru enzo. Erg naar mijn zin gehad en het landschap was best wel anders dan ik had verwacht. Nadeel was dat er geen mobiel bereik is en dat je een groep mensen die je net 3 dagen kent moet loslaten en nooit meer terug zult zien![]()
Morgen naar Cairns.
Ja idd. Ik ging met "connections" oidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Was je vanuit Alice Springs met een tour gegaan? Zo ja, welke?
Flashpackerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ja idd. Ik ging met "connections" oid
Mag nog geen auto rijden dus het zal wel moeten, ergens vind ik het ook wel weer leuker in een groep dan in je eentjequote:
Meer dat je 630AUD betaalt, met als enige meerwaarde dat je in een tentje slaapt en op een bedje, ipv matrasje in een swag waar ik 330AUD voor betaald hebquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mag nog geen auto rijden dus het zal wel moeten, ergens vind ik het ook wel weer leuker in een groep dan in je eentje
Erhmm... Australie verkennen gaat je niet lukken in een weekendjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:01 schreef _Loki het volgende:
Ik wil, als ik eenmaal gesettled ben, echt een weekendje AU gaan verkennen. Tips voor leuke, goedkope en misschien een beetje warme bestemmingen voor het échte Australië?
Te bereiken vanuit Melbourne dus
Welkom in de tropenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
Hallo allemaal. Zit op een cruiseschip op het great barrier reef. In cairns zitten allemaal beestjes, laat je een pakje koekjes in je hotel kamer liggen, kom je terug zit er een heel leger aan insecten beesten bij de koekjes. Verder is het hier wel leuk, het lijkt een beetje op californie.
Helaas moet ik de great ocean road etc bewaren voor als mijn ouders hier zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Erhmm... Australie verkennen gaat je niet lukken in een weekendjeBen zelf een maand op reis geweest en heb nog een hoop te zien
Vanuit Melbourne zou je eens naar de Grampians kunnen gaan. Mooi natuurgebied en je kunt er via de great ocean road komen
Uluru en Alice Springs kun je wel combineren jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:28 schreef _Loki het volgende:
[..]
Helaas moet ik de great ocean road etc bewaren voor als mijn ouders hier zijn
En heel australië verkennen snap ik wel dat dat niet lukt, maar ik zie wel eens van die flyers van 3 dagen Red Center en zo, aan zoiets dacht ik meer
Ja hoor. Walkers heet het volgens mij, naturel is blauwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:46 schreef shaderon het volgende:
verkopen ze in australie ook lays chips of iets wat er op lijkt met normale smaken die wij hier ook kennen? Kon ze nergens vinden en pringles heeft daar ook allemaal vage smaken. nergens paprika of bolognese
naturel had ik al wel gevonden idd. Maar voorderest kon ik alleeb maar vieze kaas / kip / chili smaken vinden. Ik pakte dus blind een oranje pringles bus, maar dat was kaas smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja hoor. Walkers heet het volgens mij, naturel is blauw
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:01 schreef Luco het volgende:
Probeer de volgende keer maar eens de Vegemite chips
Is er een winkel die nederlandse chips verkoopt? Of anders, is het duur om het te bestellen en te bezorgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef OzBunyip het volgende:
Paprika chips bestaat hier niet.
Salt & Vinegar =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |