abonnement Unibet Coolblue
pi_111201116
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:35 schreef zibster het volgende:

[..]

Net alsof je nog met zulke mensen wil meeten. :') Ik had het wel geweten eigenlijk.
Iedereen die echt spijt heeft stuurt 10 euro naar Complex, heeft hij tenminste die 4 uur vergoed gekregen.
pi_111201157
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben erg coulant :)
Te goed voor deze wereld.
pi_111201169
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wel meer dan dat. En wat moet ik anders doen? Cfz en ik proberen het netjes op te lossen, maar nu wordt er net gedaan alsof wij tweeën de boosdoeners zijn die het ook nog eens expres deden.

Die andere 18 mensen waren er ook niet, het topic lag een week stil en via pm heb ik alleen wat van Cfz en Inkomen gehoord, dus ik kan er verder ook weinig anders van maken.

[..]

En ook de keuze voor de plaats ligt inderdaad bij Complex.

Ik ga geen week door het stof kruipen hoor :') Het is allemaal lullig, maar ik vind dat Cfz en ik nog netjes bezig zijn nu. Ga op die andere 18 kankeren.
Schuif de schuld niet op een ander. Schaam je maar dood. Het is logisch dat iedereen jullie (dus ook jou) triest vindt. Het is simpelweg te laag voor woorden en er zijn wel mensen die de schuld hebben. Jullie. Jij bent de persoon die constant antwoord geeft en die andere mensen houden zich (lekker schijnheilig) stil, dus wordt er op jou gekankerd nu. Die anderen komen nog wel.

En ga het slachtoffer niet uithangen, gaarne. Jij bent de persoon die iets organiseert en vervolgens niet komt opdagen.

Blijf het te triest voor woorden vinden.
pi_111201226
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef zibster het volgende:

[..]

Schuif de schuld niet op een ander. Schaam je maar dood. Het is logisch dat iedereen jullie (dus ook jou) triest vindt. Het is simpelweg te laag voor woorden en er zijn wel mensen die de schuld hebben. Jullie. Jij bent de persoon die constant antwoord geeft en die andere mensen houden zich (lekker schijnheilig) stil, dus wordt er op jou gekankerd nu. Die anderen komen nog wel.

Blijf het te triest voor woorden vinden.
Ook nog het feit dat zij een mod is en de OP van het eerste topic maakt het compleet belachelijk.
pi_111201229
Organiseer een nieuwe meet, en geef ts als nog een leuke avond!
(breng wel allemaal een cadeautje mee voor ts *O*)
  zondag 6 mei 2012 @ 13:43:30 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111201328
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef zibster het volgende:

[..]

Schuif de schuld niet op een ander. Schaam je maar dood. Het is logisch dat iedereen jullie (dus ook jou) triest vindt. Het is simpelweg te laag voor woorden en er zijn wel mensen die de schuld hebben. Jullie. Jij bent de persoon die constant antwoord geeft en die andere mensen houden zich (lekker schijnheilig) stil, dus wordt er op jou gekankerd nu. Die anderen komen nog wel.

En ga het slachtoffer niet uithangen, gaarne. Jij bent de persoon die iets organiseert en vervolgens niet komt opdagen.

Blijf het te triest voor woorden vinden.
Ik schuif de schuld niet op een ander, anders zou ik niet mijn excuses aanbieden. Maar ik ga me ook niet dagenlang hier voor van alles en nog wat laten uitmaken.

Ik wist het niet, het is lullig maar ik kan er niets anders van maken behalve dat wij het nu trachten goed te maken. Waar hij de locatie kiest en rondjes krijgt.

En als Complex ons nu ergens wil laten staan, moet ie dat vooral doen :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:43:36 #82
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_111201332
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef zibster het volgende:

[..]

Schuif de schuld niet op een ander. Schaam je maar dood. Het is logisch dat iedereen jullie (dus ook jou) triest vindt. Het is simpelweg te laag voor woorden en er zijn wel mensen die de schuld hebben. Jullie. Jij bent de persoon die constant antwoord geeft en die andere mensen houden zich (lekker schijnheilig) stil, dus wordt er op jou gekankerd nu. Die anderen komen nog wel.

Blijf het te triest voor woorden vinden.
Hoeveel aannames verwijt jij? Je zoekt een verantwoording. Krijg je niet van mij. Omdat? Is uiterst privé.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_111201339
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Organiseer een nieuwe meet, en geef ts als nog een leuke avond!
(breng wel allemaal een cadeautje mee voor ts *O*)
Dit. En dan wel in de stad waarin hij woont.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:44:21 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111201361
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ook nog het feit dat zij een mod is en de OP van het eerste topic maakt het compleet belachelijk.
Ach rot toch op! Complex heeft nooit op mijn pm gereageerd die ik naar de hele lijst stuurde. Van twee mensen heb ik een reactie gehad, en verder lag het topic minimaal een week stil.

Ik heb verdomme zijn hond niet verkracht, doe allemaal even normaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:44:31 #85
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_111201364
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ook nog het feit dat zij een mod is en de OP van het eerste topic maakt het compleet belachelijk.
Heeft er niks mee te maken. Wat jij nu doet is kleineren. Iets voor kleuters. :)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_111201378
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Dit. En dan wel in de stad waarin hij woont.
En hij krijgt drankjes van iedereen :(
pi_111201396
ik kom sowieso
pi_111201407
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Wat jij nu doet is kleineren. Iets voor kleuters. :)
Kleineren? Ik zeg gewoon de feiten. Maar ik lees de oplossing van Harajuku en ben blij dat jullie je verantwoord gedragen ^O^, ik hoop dat het niet alleen bij woorden blijft, want anders vind ik het echt een misselijke actie.
pi_111201414
Mensen overdrijven het wel een beetje :')

Het was gewoon slecht afgesproken en daardoor is het ontstaan. Echter bieden degenen die er niet waren hun verontschuldigingen aan en wordt er alsnog een meet gepland. Kan een keer gebeuren toch; volgende keer beter.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:46:03 #90
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_111201418
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben erg coulant :)
wanhopig zou ik eerder zeggen :{
pi_111201490
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ach rot toch op! Complex heeft nooit op mijn pm gereageerd die ik naar de hele lijst stuurde. Van twee mensen heb ik een reactie gehad, en verder lag het topic minimaal een week stil.

Ik heb verdomme zijn hond niet verkracht, doe allemaal even normaal.
Je bent in ieder geval heel erg volwassen. En weer kruip je gedeeltelijk in de slachtofferrol. Je hebt zijn hond niet verkracht maar je hebt 'm wel laten staan. Jij organiseert een meet maar komt zelf niet opdagen. Dat is triest. Hoef je geen excuusjes te gaan bedenken waarom niet 'jaaa was al 2 weken stil'. Dus? Jij was er niet. En één iemand was er wel. Dus hebben jullie hem keihard geflasht. Klaar.

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hoeveel aannames verwijt jij? Je zoekt een verantwoording. Krijg je niet van mij. Omdat? Is uiterst privé.
Ik hoef geen verantwoording. Het kan mij niks schelen wat de reden is. Het is een feit dat het te triest voor woorden is.

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

wanhopig zou ik eerder zeggen :{
En dit.

quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik schuif de schuld niet op een ander, anders zou ik niet mijn excuses aanbieden. Maar ik ga me ook niet dagenlang hier voor van alles en nog wat laten uitmaken.

Ik wist het niet, het is lullig maar ik kan er niets anders van maken behalve dat wij het nu trachten goed te maken. Waar hij de locatie kiest en rondjes krijgt.

En als Complex ons nu ergens wil laten staan, moet ie dat vooral doen :D
Als je niet wil dat je dagenlang voor alles wordt uitgemaakt moet je niet steeds happen en reageren. Het is FOK!, dit kan je verwachten. ^O^
  zondag 6 mei 2012 @ 13:49:21 #92
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_111201541
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef zibster het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval heel erg volwassen. Je hebt zijn hond niet verkracht maar je hebt 'm wel laten staan. Jij organiseert een meet maar komt zich niet opdagen.

[..]

Ik hoef geen verantwoording. Het kan mij niks schelen wat de reden is. Het is een feit dat het te triest voor woorden is.

[..]

En dit.

[..]

Als je niet wil dat je dagenlang voor alles wordt uitgemaakt moet je niet steeds happen en reageren. Het is FOK!, dit kan je verwachten. ^O^
Oh? Mijn conclusie komt op neer: Jij zoekt een verantwoording door middel van trollen. Duidelijk verhaal toch?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:49:59 #93
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_111201566
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef zibster het volgende:

Als je niet wil dat je dagenlang voor alles wordt uitgemaakt moet je niet steeds happen en reageren. Het is FOK!, dit kan je verwachten. ^O^
Dat zal het zijn ja.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_111201574
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ah, dat topic ken ik.

Ik kom daar tegen wat ik had verwacht. Mensen die er helemaal niets mee te maken hebben en mensen die niet weten wat er allemaal besproken is en wordt besproken (per DM/PM) bemoeien zich er nu mee. Zo voorspelbaar; maar goed, ook dat is FOK!.
pi_111201601
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ach rot toch op! Complex heeft nooit op mijn pm gereageerd die ik naar de hele lijst stuurde. Van twee mensen heb ik een reactie gehad, en verder lag het topic minimaal een week stil.

Ik heb verdomme zijn hond niet verkracht, doe allemaal even normaal.
Praat eens normaal, ik zeg gewoon wat het is en daar kun je niet omheen, ik ben echter blij met hetgene wat je wilt ondernemen, laat het niet bij woorden blijven.
pi_111201627
Wat een gebitch hier, zelfs ts zelf maakt er minder druk en een drama om dan jullie, damn :')
pi_111201632
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Oh? Mijn conclusie komt op neer: Jij zoekt een verantwoording door middel van trollen. Duidelijk verhaal toch?
Want iedereen die dit triest vindt is aan het trollen. ^O^ Juist ja. Duidelijk voor mij nu dat jij een zolderkamer autist bent, die roepen ook altijd troll omdat ze nooit wat meemaken en daarom alles afdoen als troll. Maar goed, ik ben hier weg. Verdedig jezelf alleen niet zo en wees gewoon eerlijk: jullie zijn fout en triest geweest in deze situatie.
pi_111201647
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja.
Dat is wel zo ja.
pi_111201683
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oké zG, de mensen van Fok! willen het opnemen voor Complex en jij probeert het af te schuiven op "Fok!-gedrag", moment dat er iets concreet wordt gezegd en gedaan is iedereen blij, wij doen dit niet om onszelf te plezieren ofzo, maar om Complex te helpen, jij bent echter ook geen toevoeging op deze wijze.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:54:37 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_111201756
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:51 schreef zibster het volgende:

[..]

Want iedereen die dit triest vindt is aan het trollen. ^O^ Juist ja. Duidelijk voor mij nu dat jij een zolderkamer autist bent, die roepen ook altijd troll omdat ze nooit wat meemaken en daarom alles afdoen als troll. Maar goed, ik ben hier weg. Verdedig jezelf alleen niet zo en wees gewoon eerlijk: jullie zijn fout en triest geweest in deze situatie.
Het was miscommunicatie, een kwestie van niet duidelijk afspreken. Niemand is fout. Stop eens met vinger wijzen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')