quote:Op maandag 30 april 2012 15:45 schreef Rami. het volgende:
Ik denk overigens dat Messi het record net niet gaat halen, helaas.
Ik zie het wel gebeuren want als hij er 2 kan maken tegen Rayo Vallecano dan ook nog wel 6 in de komende 4 wedstrijden.quote:Op maandag 30 april 2012 16:08 schreef TheFatLady het volgende:
On : denk inderdaad dat hij het net niet gaat halen. Helaas.
Wist niet dat hij met Argentinië nog 2 wedstrijden speelt, dan heeft hij nog 2 wedstrijden meer om die 76 incl. interlands te halen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:50 schreef Anatool het volgende:
Hij speelt waarschijnlijk ook nog twee wedstrijden met Argentinië in juni. Om het record van Pelé te verbreken moet hij 6 doelpunten scoren in 6 wedstrijden.
quote:
Op 6 juni spelen Argentinië en Brazilië een vriendschappelijke wedstrijd in New Jersey. De vraag is natuurlijk of Messi en andere bepalende spelers in de basis zullen staan.quote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat hij met Argentinië nog 2 wedstrijden speelt, dan heeft hij nog 2 wedstrijden meer om die 76 incl. interlands te halen.
Edit:
2 juni tegen Ecuador (World Cup 2014 qualifier)
quote:
Volgens de commentator op Sport1 staat het record van Müller op 69 en heeft Messi er al 67...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef Nober het volgende:
Eens kijken of Messi vanavond Gerd Müller kan evenaren tegen Málaga, Müller heeft namelijk het Europese record sinds 1972-73 (bij Bayern München) op 67 doelpunten staan.
Ik kijk http://en.wikipedia.org/w(...)s_in_a_single_season en daar staat 67 voor Müller en 66 voor Messi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens de commentator op Sport1 staat het record van Müller op 69 en heeft Messi er al 67...
Twee penalties inmiddels en Müller geëvenaard.quote:
5 voor Argentinië dit seizoen, een doelpunt tegen Chili en Columbia en die hattrick tegen Zwitserland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef TheGOAT het volgende:
Messi heeft er al 68 in alle competities gemaakt, 3 voor Argentinie in 2012 en in 2011 misschien nog? Heb geen lijst van wedstrijden die hij gespeeld heeft, iemand anders wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |