Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef m.k het volgende:
Iemand in omgeving Leiden die morgen wil helpen met mensen uitschelden op het water? eventueel ook wat mensen het water (bootjes) in schelden
Ik was degene die hulp nodig had hequote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.
Ja, leren outfit en laarzen heb ik al. Ik werk niet voor niets op 't galgenwaterquote:
Vanochtend om 0610 de vlag en wimpel gehesen. Afgesloten met een toast met Oranjebitter.quote:
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.quote:Op maandag 30 april 2012 11:38 schreef Esses het volgende:
Gelukkig hebben ze het op de TV over het vormen van een republiek (Y) xD
hij trok me van me fiets :pquote:
Nederland 1?quote:Op maandag 30 april 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.
Daar keek ik inderdaad naar. En op het moment dat jij je bericht hebt gepost sprak men over een steun van meer dan 3/4 van de Nederlanders voor het Koningshuis.quote:
Eens. Zonder geluid is het wel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef Esses het volgende:
Overigens, dat commentaar weerDoet me denken aan 2009. Nog nooit zulk slecht commentaar gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |