Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Grifte het volgende:
Die ene aanname van Schaken bij de zijlijn van de lange bal van Vlaar die op de stropdas terecht kwam, de hakjes/panna van Achahbar, grandioze tackles van BMI/Vlaar/Clasie, de intercepties van De Vrij, de reddingen van Mulder,
er was weer veel te genieten vandaag
En waren we begin maart al kampioenquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Bakkal was goed vandaag man.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Ik vond Bakkal en Mokotjo wel tegenvallen vandaag, nouja Bakkal vind ik al zowieso zwaar tegen vallen, veel meer van hem verwacht. Al rost hij wel telkens belangrijke goals erin tegen de topploegen, maargoed daarvoor staat hij ook op zo'n positie.
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt opquote:
Corners waren wel beter vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bakkal was goed vandaag man.Hij zoekt altijd de diepte.
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Misschien wel, maar hij heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Júist een van de weinige koppers van Feyenoord. Al met al een goede speler, al kan die in het volgende seizoen vervangen worden door Vilhena, die in potentie vele malen beter isquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Oke sorry, vandaag waren vrije trappen en corners inderdaad goed. Maar afgelopen weken leek het ook vaak nergens op, dus hopelijk is dit dan het begin van wat mooisquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaag
Dus niet zeiken daarop
Komt je bekend voor?quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef TC03 het volgende:
Achahbar Clasie is zó klein, dat gaat nergens over. Kan me niet voorstellen dat een spits middenvelder met zijn lengte ooit de top haalt. Kijk gewoon eens naar het fysieke verschil met spelers als SchakenEl Ahmadi, CisséBakkal en FernandezLeerdam...
Desalniettemin moeten we hem niet te vroeg afbranden. Maar een jaartje verhuren kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |