je hebt iig niets aan mij aangezien ik me wél aan de bijsluiter moest houden. uiteindelijk gewoon van m'n slaapproblemen af gekomen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef henkjedatzelf het volgende:
In de bijsluiter van alle benzo's staat inderdaad dat je het niet langer dan 2-3 weken moet gebruiken. Waarom ik dat wel mocht? Geen idee.. Maar je hoort het vaker. Misschien dat het te maken heeft met het feit dat problemen met slapen op lange termijn erger is dan een eventuele verslaving aan een benzo. Of dat, indien therapie o.i.d. niet werkt, een benzo dan toch de enige optie is.
Ik heb na de tijden van geen gebruik en weer beginnen twee a driemaal de 'aanbevolen' dosis nodig voor 'het gewenste effect'. Dat is overigens met tijden van stoppen en daarna weer beginnen wel redelijk stabiel al heb ik daar ook uitschieters inzitten. (Ja, ik heb op een avond met behoorlijk wat shit en stress een gehele strip oxa's weggetikt ipv netjes de 1 a 2 zoals op de bijsluiter)quote:Op zondag 29 april 2012 22:10 schreef henkjedatzelf het volgende:
Mag ik vragen wat volgens jou dan een beste dosis is (en welke benzo) en wat de dosis is bij welke je een gewenst effect hebt? Of bedoel je dat die twee doseringen hetzelfde zijn en dat je het gewenste effect bereikt na 1 a 2 weken stoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |