Nee, sorry jochie.quote:
Ouwe bok.quote:
Hou op met flirten met mij de hele tijd.quote:
Godver.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hou op met flirten met mij de hele tijd.
Ja ze kunnen het allemaal maar niet goed handelen, valt mij op.quote:
Zo blijkt inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het allemaal maar niet goed handelen, valt mij op.
Jeetje, nou, kantje boord ja, poepoe, nounou.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Vriendin binnekort jarig
Kijk hier had ie zich al bijna verraden.
(Gevonden naar enig stalkwerk in zijn postgeschiedenis)
Jonge, bijna was de FBI achter hem aangekomen omdat ie pedo is.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, nou, kantje boord ja, poepoe, nounou.
Ohnoes, droplul.quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jonge, bijna was de FBI achter hem aangekomen omdat ie pedo is.
Tevens Martijn
Tevens droplul ben jij zeg
Ik kijk dagelijks naar jouw postgeschiedenis. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Garisson72 het volgende:
Postgeschiedenis van andere users gaan doorspitten..
dat je dan nog steeds niet op me afgeknapt bent zeg. Dit moet wel echte liefde zijn!quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kijk dagelijks naar jouw postgeschiedenis. Wat is daar mis mee?
Ja, liefde maakt blind toch.quote:Op zondag 29 april 2012 23:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je dan nog steeds niet op me afgeknapt bent zeg. Dit moet wel echte liefde zijn!
En je geld.quote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is waar ik het van moet hebben ja.
Dat is ook zo. Die zaken zijn zo gewoon voor mij dat ik ze wel eens vergeet. Wat breng jij mee eigenlijk in deze, we mogen nu toch wel zeggen, onafwendbare relatie?quote:
Ik houd oprecht van je, is dat niet genoeg?quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Die zaken zijn zo gewoon voor mij dat ik ze wel eens vergeet. Wat breng jij mee eigenlijk in deze, we mogen nu toch wel zeggen, onafwendbare relatie?
Meer zou ik nooit van je vragen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik houd oprecht van je, is dat niet genoeg?
Leugenaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |