Oh da's wel nice, ik zeg: doen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik denk serieus na in een opleiding webdevelopment/design, en daar heb je me wel in geholpen.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef rareziekte het volgende:
Oh ik dacht dat je homo was, wat jammer anders konden we misschien afspreken xxxx
Oh ik dacht dat je homo was, wat jammer anders konden we misschien afspreken xxxx
Voordoen als iemand anders ?quote:Op zondag 29 april 2012 22:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat schokkend allemaal. Best wel knap eigenlijk dat je je 3 jaar lang voor kan doen als iemand anders![]()
![]()
Verder wel leuk geschreven
Gruwelijk toch, aan onbekenden op internet een andere geboortedatum opgeven, oei oei.quote:Op zondag 29 april 2012 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voordoen als iemand anders ?
hij heeft gewoon een andere leeftijd
Nouja, schokkend. Ik zou het gewoon niet volhouden om je zo lang anders te gedragen dan je bentquote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gruwelijk toch, aan onbekenden op internet een andere geboortedatum opgeven, oei oei.
28cm maarquote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een echte FOKker, ik heb een penis van 28cm en verdien 10k per maand
KELquote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef rareziekte het volgende:
Ik heb je rug tochquote:
Paar centimeter lagerquote:
Ik ben toch lamquote:
Dan mag het bro, dan mag het.quote:Op zondag 29 april 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch lam
Dus lekker boeiend
Bitch please, Dalando is legend.quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
Dit alles boeit mij maar matig, kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand anders hier wel door geraakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |