Ik jou ook niet, toch zijn we allebei ajaxcied.quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Dalando ik mocht je nooit, er verandert niks, sterker nog ik zou je verkrachten
Ook dronken?quote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, toch zijn we allebei ajaxcied.
Had ik het dus toch goed.quote:
Ajaciedquote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, toch zijn we allebei ajaxcied.
Tuurlijk niet, ik denk serieus na in een opleiding webdevelopment/design, en daar heb je me wel in geholpen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nu alleen wel het idee dat ik negatief heb bijgedragen aan je opvoeding Dalando, ik heb je toch op behoorlijk slechte ideeën gebracht in de loop der jaren, en niet alleen ik.
Soortvan.quote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef Maringo het volgende:
Dus je hebt gelogen over je leeftijd, dat doen er wel meerdere op Internet. Voor de rest ben je toch nog steeds dezelfde persoon?
Een echte FOKker, ik heb een penis van 28cm en verdien 10k per maandquote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef Maringo het volgende:
Dus je hebt gelogen over je leeftijd, dat doen er wel meerdere op Internet. Voor de rest ben je toch nog steeds dezelfde persoon?
Oh da's wel nice, ik zeg: doen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik denk serieus na in een opleiding webdevelopment/design, en daar heb je me wel in geholpen.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef rareziekte het volgende:
Oh ik dacht dat je homo was, wat jammer anders konden we misschien afspreken xxxx
quote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef rareziekte het volgende:
Oh ik dacht dat je homo was, wat jammer anders konden we misschien afspreken xxxx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |