abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110943811

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 29 april 2012 @ 21:09:09 #2
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110944441
Heb je de Smuggler al uit, Morthill?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110945164
Dit weekend met m'n trooper Act II uitgespeeld, nu de +5% Endurance buff voor alle chars. Chill ^O^

BTW, voor in de OP:
Luka Sene
VulpX: Mey'ra - Jedi Guardian
pi_110948314
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef Rahl het volgende:
Heb je de Smuggler al uit, Morthill?
Nope, druk bezig met Act II :) Nu op Hoth
pi_110960926
ben lv 37 en begin net pas als smokkelaar.
Zeker een leuke verhaal lijn .
Maar een moeilijke karakter
Het is een damager maar nergens blinkt het ergens in uit.
pi_110963922
Ik eindig in PvP anders standaard bovenaan met healen en in PvE denkt men dat ik godmode gebruik. Dus hoezo nergens in uitblinken :D
pi_110966540
Iemand die mij een free trial kan geven..? Blijkbaar heb je voor zo'n trial een andere subscriber nodig..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_110968249
Stuur me pm met naam en email, en ik geef je wel een trial :)
pi_110986823
Zo dat wordt de komende 1 a 2 weken geen SWTOR voor mij. Mijn SSD besloot zaterdag dat hij niet meer herkend wilde worden door mijn pc waardoor opstarten geen optie meer is. En met niet herkend willen worden bedoel ik dat ik in de bios die hele SSD niet terug vind... Vervolgens op google mijn SSD gegevens in getikt en dan zie je dat google zelf al aanvult "not detected in Bios". Dus ik ben in ieder geval niet de 1e met het probleem..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:57:06 #10
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_110986953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 08:44 schreef Questular het volgende:
Zo dat wordt de komende 1 a 2 weken geen SWTOR voor mij. Mijn SSD besloot zaterdag dat hij niet meer herkend wilde worden door mijn pc waardoor opstarten geen optie meer is. En met niet herkend willen worden bedoel ik dat ik in de bios die hele SSD niet terug vind... Vervolgens op google mijn SSD gegevens in getikt en dan zie je dat google zelf al aanvult "not detected in Bios". Dus ik ben in ieder geval niet de 1e met het probleem..
OCZ Vertex toevallig? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110987017
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

OCZ Vertex toevallig? :)
OCZ Vertex 2 inderdaad :)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:38:00 #12
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_110988624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:02 schreef Questular het volgende:

[..]

OCZ Vertex 2 inderdaad :)
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110990889
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf :)
Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:14:32 #14
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_110991392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...
Ik heb het via de verkoper gedaan, kreeg direct een nieuwe mee terwijl zij de oude opstuurden.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:23:38 #15
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_111010581
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dat was de reden dat ik een samsung heb gekocht
hub 5jaar garantie geen gezijk .
Trouwens ik heb altijd samsung gehad nog nooit een kapot gegaan
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:30:25 #16
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_111010903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

En dat was de reden dat ik een samsung heb gekocht
hub 5jaar garantie geen gezijk .
Trouwens ik heb altijd samsung gehad nog nooit een kapot gegaan
Ik heb met elke fabrikant gezeik gehad (al dan niet vanuit mijn werk). Alles gaat stuk, het gaat erom hoe de service is als er wat mee is en OCZ heeft het (in mijn geval iig) perfect afgehandeld.
pi_111013414
PvP gaat echt lekker de laatste tijd :) ik heal best aardig. Ga vaak op 10 medals of meer.

Inmiddels bijna op Valor 25.
  woensdag 2 mei 2012 @ 00:47:38 #18
126783 pjats
The Pjatser
pi_111024446
Woohoo! Vandaag eerste Ops gedaan. Mijn guild (waar ik net een half uur bij was) deed deze avond al een 8-man ops, maar een andere guild (waar ze een alliance mee hadden) zat te vragen om een 16-man ops. Daar hadden ze geen zin in, dus ben ik met die andere guild story mode SOA gaan doen. 1 keer gewiped op Gharj en 2 keer op SOA zelf vanwege bugs. Maar dat maakte niks uit. Meteen 2 columni gear kunnen krijgen, aangezien ik de enige trooper was. Daarnaast bracers, helm en relic. Dus ik had wel geluk :D
pi_111027727
Das een lekkere avond ^O^

Zal blij zjin als ik weer ops kan gaan lopen met mijn healer :)
pi_111027852
Ik voel me als healer (zowel sorc als nu die commando) vaak een 5de wiel aan een wagen, ik heal alles om me heen, maar hoor er niemand over en als ik niet heal dan gaan ze wat eerder dood, maar niemand waardeert het.
pi_111027954
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik voel me als healer (zowel sorc als nu die commando) vaak een 5de wiel aan een wagen, ik heal alles om me heen, maar hoor er niemand over en als ik niet heal dan gaan ze wat eerder dood, maar niemand waardeert het.
Heb je pech met groepen. Sowieso communiceren mensen slecht in PvP, maar daar moet je niet te veel op letten. Ik krijg regelmatig een hele lading MVP-votes voor mijn healwerk. Zelf geef ik vaak ook de persoon met meeste heal, als het tenminste echt veel is, mijn vote.

Een goede healer kan het verschil maken tussen winst en verlies. Ik merk dat als we bijvoorbeeld op Alderaan zitten en ik in de grote aanvalsgroep heal, de tegenstanders er echt vrijwel niet doorheen komen. Dat is wat lastiger op Voidstar omdat je als healer daar makkelijker aan te vallen bent, maar ook bij Huttball is een goede healer erg nuttig.
pi_111044515
Zit te denken , om weer eens terug te komen.
Had een 50 healing operative ,maar het was echt dood op de server..

Is het al wat drukker weer ?
Enneh zijn er nog genoeg tanks/healers te vinden?
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_111044676
Er zijn uitgestorven en vrij aardige servers
pi_111044806
Ook nog hele drukke toevallig ?
pi_111045049
Ja, er zijn er een paar die op heavy staan regelmatig.
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:48:10 #26
256666 leeell
I know you're lonely
pi_111045114
ik ga dit weer spelen met de volgende (grote)-patch

beetje servers moeten ze mergen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_111045195
Nog aanraders ? Morthill?

Denk dat ik met een nieuw mannetje maar eens de republic side ga pakken.
Een Tank denk ik.
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:52:04 #28
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_111045301
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef leeell het volgende:
ik ga dit weer spelen met de volgende (grote)-patch

beetje servers moeten ze mergen.
Het is vorige week toch ook nog uitgebracht in 25+ landen? Is daar nog wat van te merken geweest? (ben op vakantie geweest en zag op mijn server gisterochtend geen verschil)
pi_111046130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef Lange_Lex het volgende:
Nog aanraders ? Morthill?

Denk dat ik met een nieuw mannetje maar eens de republic side ga pakken.
Een Tank denk ik.
Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:53:10 #30
51794 Rahl
pi_111050166
Ik vind het verhaal van de Marauder trouwens wel echt heel vet. Ben nu aan het begin van Act III en ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat aflopen.
last.fm
pi_111052199
Zal ik het je verklappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111052933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.
Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde.. :(
Maar eens op LoL kijken dan :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:15:50 #33
51794 Rahl
pi_111057776
Als level 10 met 12 medals bovenaan eindigen in een Huttball. Ik luv LoL nu al.
last.fm
pi_111062430
Chuundar is hopeloos als server, voel me als een gungan in de dune sea. Heulmaal alleen. Hoop dat er snel een optie komt om met mijn hebben en houden te verhuizen naar een andere server. Geen zin om opnieuw te levelen, het verhaal is kicke maar die sidequests zijn minder boeiend. Helemaal bij het levelen van mijn derde republic. Van mij mogen ze in die legacy iets gooien dat je xp van class quests flink omhoog gaat zodat je een hoop sidequests kan skippen de tweede keer.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:36:33 #35
126783 pjats
The Pjatser
pi_111063294
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Sjiznit het volgende:
Chuundar is hopeloos als server, voel me als een gungan in de dune sea. Heulmaal alleen. Hoop dat er snel een optie komt om met mijn hebben en houden te verhuizen naar een andere server. Geen zin om opnieuw te levelen, het verhaal is kicke maar die sidequests zijn minder boeiend. Helemaal bij het levelen van mijn derde republic. Van mij mogen ze in die legacy iets gooien dat je xp van class quests flink omhoog gaat zodat je een hoop sidequests kan skippen de tweede keer.
Dat staat nog niet gepland. Wel:
quote:
Flashpoint Experience I – V: More experience from killing major enemies in Flashpoints
Space Experience I – V: More experience from completing space missions
Warzone Experience I – V: More experience from completing warzones
pi_111066167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Lange_Lex het volgende:

[..]

Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde.. :(
Maar eens op LoL kijken dan :D
Vanavond weer op Calypho gespeeld. Heb Boarding Party en Kaon op HM gerund :) Wel jammer, geen enkele drop voor tank, niet in Columi en ook niet bij andere drops.
pi_111092067
Wat zitten er belachelijk imba droids op Hoth trouwens :') ben 3 levels hoger en die krengen zijn maar strong en ik ben in 4 klappen dood. De elites die ernaast staan doen tig keer minder damage.
pi_111101333
Zou BioWare nog wat gaan doen op Star Wars Day morgen? XP-bonussen :P

edit: ah, korting op de game, dat kan ook

[ Bericht 14% gewijzigd door Morthill op 04-05-2012 22:16:11 ]
pi_111285797
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert :')

Is iedereen te druk of zo :?
pi_111286205
Vet hard gamen toch!
pi_111287072
SSD stuk dus helemaal geen gamen op dit moment.... :(
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:59:29 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111287801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert :')

Heb gewoon niet zoveel te melden... Ik speel nog steeds een paar uur per week. Bijna een tweede level 50, heb ook een redelijke guild gevonden waar ik wat ops mee doe.

Oftewel, ik geniet gewoon rustig van de game :).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111288026
Ja ik ook dus 2e lvl 50 sinds 2 weken ofzo :)
Ben nu bezig met laatste datacrons, alle planeten helemaal ontdekken (vind ik geinig) en alle companion bonussen unlocken. Vermaak me wel, alleen PVP is pijnlijk, heb pas paar BM items.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:16:19 #44
126783 pjats
The Pjatser
pi_111290826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:

Yep, druk. Zit net bij guild, dus probeer veel samen te doen. HM-FP's voor gear en dailies/weeklies doen. Soms zelf Naked Esseless runs voor social points. Vanavond weer Ops gepland, Karagga's Palace NM. Kijken of we deze keer er wel doorheen komen. Bij de vorige op zondag bleven we steken op de Fabricator aangezien we verlaat begonnen en zelfs een keer gewiped waren op trash.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:35:15 #45
368515 Rhalius
Verteller
pi_111291507
Best wel druk, heb 8 personages. 1 op level 50, en nog genoeg te doen voor de rest.

Ilum is alleen een erg irritante planeet, alle vijanden daar zijn nogal overpowered. Ik probeer alleen maar wat geld in te zamelen met mijn level 50 om ooit nog eens de snelle speeder te kunnen betalen en wat legacy spullen te unlocken.

Alles kost gewoon te duur in deze game.. vooral speeders zijn de moeite niet waard. Gruwelijk duur en vrijwel allemaal zien ze er nog lelijk uit ook.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_111291713
Gewoon wachten op een lvl 3 speeder drop of via de achievements unlocken. Alleen de skill is wel prijzig.
pi_111292510
Ah, ik ben dus niet de enige die zijn 2e naar lvl 50 brengt :) vandaag wil ik 48 halen. Af en toe met mijn tank nog HM's doen, maar groepen is zo lastig buiten guilds :{ geen zin om half uur niks te doen, dus ga ik maar weer verder met mijn alt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:01:06 #48
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_111292606
Rustig bezig na een inzinking in maart (Mede dankzij Mass Effect 3). Sinds legacy uit is een stuk meer interesse voor de game. Main char op lvl 50 gekregen en een prettige guild gevonden waar ik regelmatig (Hardmode) flashpoints mee doe. Ook een aantal alts, waarvan er eentje momenteel de meeste aandacht krijgt. Probeer met deze alt in een goed tempo te levellen, mede door 5 á 6 levels boven het level van de planeet te zitten. Startte bv. op Dromund Kaas met 16, en Balmorra 21. Ook de eerste stappen in PvP gezet met redelijke resultaten. Doe het niet voor de winst, maar voor wat het oplevert. Gewoon leuk meedoen en niet malen om winst/verlies.
Wil ook (nog steeds) best in de OP:
Server: Sluis Shipyards
Main: Jurbeso - lvl 50 Sith Juggernaut
Alt: Kassit - lvl 23 Sith Sorcerer
You know, I've learned something today
pi_111294873
Niet malen om winst of verlies? Ik vind het toch echt leuker om te winnen en snoeihard bovenaan te eindigen in het individuele klassement, dan te verliezen en halverwege te staan :D (levert ook meer op natuurlijk)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:23:13 #50
51794 Rahl
pi_111304538
http://www.swtor.com/blog/maintenance-may-9th-2012

serieus? twee dagen achter elkaar? :(
last.fm
pi_111304852
Zal wel weer een dikke exploit in zitten net als vorige keer.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:58:36 #52
126783 pjats
The Pjatser
pi_111316680
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef DaFan het volgende:
Zal wel weer een dikke exploit in zitten net als vorige keer.
Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.

Alweer SOA gedaan. Wel weer Normal Mode, maar kreeg wel 2 Columi items *O*

Gaat steeds beter. Gingen er ook in 1 keer doorheen. Wel even geholpen door beter gegearde personen, maar toch, geen enkele bug :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 00:25:38 #53
126783 pjats
The Pjatser
pi_111322517
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef pjats het volgende:

[..]

Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.

Alweer SOA gedaan. Wel weer Normal Mode, maar kreeg wel 2 Columi items *O*

Gaat steeds beter. Gingen er ook in 1 keer doorheen. Wel even geholpen door beter gegearde personen, maar toch, geen enkele bug :D
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk is :')
pi_111323567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.

Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier :')

EDIT: Nu begrijp ik het..

quote:
Hi everyone,

I just wanted to give you an update regarding what happened and to let you know what our next steps are regarding the Matrix Cubes.

After last night's patch, players reported that Matrix Cubes had disappeared from their inventories. This was an unintended consequence of a behind-the-scenes change to how mission items work. You may have also noticed some mission items missing if you were in the middle of certain missions as well.

The team has been working on a fix since this was first reported, and we hope to get it out to you as quickly as possible. In the meantime, we ask that you hold off on contacting Customer Service at this time. Our goal is to restore the items to you as part of a new patch, without needing any manual intervention from Customer Service.

We very much appreciate your patience today as we work to resolve this issue. Once we have more information regarding the timing of the patch, we'll let you know.
http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610
pi_111323700
Oh.. en de maintenance is uitgesteld.

quote:
Update: This maintenance period has been postponed and the servers will NOT be taken offline tonight. We’ll post more information about the rescheduled time in this thread as soon as it is available. Thank you for your patience.
http://www.swtor.com/comm(...)=4308126#edit4308126
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:26:16 #57
126783 pjats
The Pjatser
pi_111327033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ach, ja. Maar het is SOA. Die staat er bekend om dat hij vol bugs zit. Dus dat was wel fijn. Maar wat nu ook leuk is, dat het nu getimed wordt. Heeft geen enkele nut, maar wel geinig.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier :')
Een paar guildies zijn daar erg blij mee. Zondag had iemand een gemiddelde van 10 spelen en 1 winnen. Republic en level 50 zijn op een rustige server kan soms vervelend zijn :D
pi_111327494
Gisteren op LOL ook. 8-1 loss/win is geen feest hoor.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:40:28 #59
51794 Rahl
pi_111327629
Ik pvp regelmatig op m'n Commando op LoL trouwens. Jaemie is de naam.
last.fm
pi_111330278
Heb Mass Effect 2 gedownload, zeer mooi spel dus ben niet zo actief met SWTOR op dit moment :P
Probeer van het weekend weer online te komen, het probleem is dat er zo weinig te doen is bij Republic op LoL.
pi_111339543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.

EDIT: Nu begrijp ik het..

[..]

http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610
Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb Mass Effect 2 gedownload, zeer mooi spel dus ben niet zo actief met SWTOR op dit moment :P
Probeer van het weekend weer online te komen, het probleem is dat er zo weinig te doen is bij Republic op LoL.
Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 ben :P
pi_111355283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.

[..]

Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 ben :P
Wanneer denk je dat je dan 50 bent? Dan gaan we even wat HM's doen ;)
pi_111357086
Nu op iets van 55% van 48 naar 49. Morgen dus wel 49 en dan zaterdag/zondag op 50.
pi_111358777
SWTOR twitterde op woensdag 09-05-2012 om 22:45:35 We will be performing an unscheduled maintenance early tomorrow morning (CDT). More info: http://t.co/CALs6mtX reageer retweet
quote:
Date: Thursday, May 10th, 2012

Time: 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST).

All game servers will be offline during this period. This game maintenance is expected to take no more than four hours.

Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars: The Old Republic.
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:49:40 #65
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_111367616
Gisterenavond met een groep van 12 guildmembers een datacron gehaald met +10 voor alle stats. :)

Jammer dat de servers nu down zijn, net nu ik tijd heb om te spelen. :(
pi_111369187
Oh ja die moet ik ook nog. Die nog en 1 op Coruscant dan heb ik ze allemaal *O*
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:28:45 #67
126783 pjats
The Pjatser
pi_111372941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef DaFan het volgende:
Oh ja die moet ik ook nog. Die nog en 1 op Coruscant dan heb ik ze allemaal *O*
Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?

Gisteren heb ik een paar zitten zoeken op Alderaan. Eerst maar degene met die kabelbaan. Die had ik al eerder geprobeerd, maar meerdere misgesprongen. Nu ging het in 1 keer goed. Nu hoef ik alleen op Alderaan degene in het paleis nog, maar daar heb ik even hulp bij nodig, aangezien ik male body 3 heb.
pi_111373159
Hey,

is er een trail oid beschikbaar? Wil het namelijk even kort proberen voordat ik overweeg om het te kopen.

Op internet kon ik niet echt een demo vinden. Helaas..
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:41:28 #69
51794 Rahl
pi_111373320
PM je emailadres maar, dan stuur ik je een Friends Trial
last.fm
pi_111373400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Rahl het volgende:
PM je emailadres maar, dan stuur ik je een Friends Trial
Episch! Danku :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:45:47 #71
51794 Rahl
pi_111373496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Episch! Danku :)
Onderweg. ^O^
last.fm
pi_111377442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef pjats het volgende:

[..]

Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?

Gisteren heb ik een paar zitten zoeken op Alderaan. Eerst maar degene met die kabelbaan. Die had ik al eerder geprobeerd, maar meerdere misgesprongen. Nu ging het in 1 keer goed. Nu hoef ik alleen op Alderaan degene in het paleis nog, maar daar heb ik even hulp bij nodig, aangezien ik male body 3 heb.
Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.
Ik heb body type 4 (dat is de hele lange toch) en kon wel door de deur. Volgens mij is het aangepast.
pi_111381878
Heerlijk die trials :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:12:47 #74
126783 pjats
The Pjatser
pi_111400994
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.
Ik heb body type 4 (dat is de hele lange toch) en kon wel door de deur. Volgens mij is het aangepast.
Body type 4 is de dikke. Body type 3 is de spierbundel. Die konden beide niet door de deur. Maar ik lees nu ook dat het al is aangepast.
pi_111410986
Ik heb een paar maanden terug ook alle datacrons gehaald. Wat een werk was dat. Ik heb ook alle maps op de planeten volledig verkend. Was ook een rotwerk.
pi_111411395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef S1gnum het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook alle datacrons gehaald. Wat een werk was dat. Ik heb ook alle maps op de planeten volledig verkend. Was ook een rotwerk.
Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste wat :) weet ook alle worldbosses nu :P
pi_111413003
Nu nog alle bosses neerhalen :P
pi_111430317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:36 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste wat :) weet ook alle worldbosses nu :P
Behalve als je Republic gebied in moet.. erg leuk met all die champs :P
pi_111443819
Zojuist Mass Effect 2 uitgespeeld voor de eerste keer, heb er echt van genoten! :)
Nu heb ik denk ik wel meer tijd voor SWTOR
pi_111444445
Zo, na avondje flink PvP'en lvl 50 gehaald. 2 gewonnen of zo :') 2 waren heel erg close en de rest was vrij kansloos. Is Rep zo crap, of suck ik zo hard? En als dat laatste waar is, waarom sta ik dan regelmatig bovenaan qua medals enzo :?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:13:42 #81
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_111452819
Mijn hoogste lvl character bij de Republic is lvl 19... Empire spreekt op de een of andere manier toch meer aan. (Lvl 50 en 28 chars daar)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:17:54 #82
51794 Rahl
pi_111462030
Drie uur in queue en nog geen enkele -50 pvp game. Server. Transfers. Nu.
last.fm
pi_111462346
Dat is echt ruk :{ heb toch nooit echt lange rijen
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:30:13 #84
51794 Rahl
pi_111462435
Volgens mij is het eerder dat er niemand is om mee te pvpen.
last.fm
pi_111462723
Morthill vanavond anders een HM doen, nu je lv 50 bent? :)
pi_111464096
Sure, gewoon onderaan beginnen, Esseles of zo?
pi_111465042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
Sure, gewoon onderaan beginnen, Esseles of zo?
Taral V is de makkelijkste
pi_111465176
ja, maar moet ik die niet eerst op Normal doorgewerkt hebben?
pi_111465553
Ja Taral en Maelstorm moet je eerstnormal doen.
pi_111465596
Ja daarom, en ik heb nog vrijwel geen enkele FP gedaan :D
pi_111466997
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Morthill het volgende:
Ja daarom, en ik heb nog vrijwel geen enkele FP gedaan :D
Dan run je die twee ff solo :P
pi_111472315
Goed, gesoloed :) HM's morgenavond dan maar doen?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 23:35:14 #93
126783 pjats
The Pjatser
pi_111477111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ja Taral en Maelstorm moet je eerstnormal doen.
Nee, dat moet je niet. Eerst de quest aannemen en dan abandonen. Klaar, kan je HM doen :P

Geleerd van mijn guild :P

Net Karaga's Palace NM afgemaakt :D
pi_111483900
Ok, heb ik ze voor niets gesoloed. Maar kende het verhaal van Revan alleen van de kant van de Imps, dus ook wel prima zo.
pi_111484762
Hm sorry dan, maar ik heb het nooit voor elkaar gekregen.
Achja weert je tenminste hoe de FP eruit ziet :P
pi_111509469
Dark gaan met m'n jedi knight tank is leuk :D
pi_111517833
Explosive Conflict is wel tof, gave omgeving enzo :Y
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:51:05 #98
126783 pjats
The Pjatser
pi_111609977
Zucht, merkte vandaag wel even de nadelen van een rustige server. Twee man gaan even op vakantie en meteen geen ops kunnen doen. Aangezien ze de main-tank en main-healer voor ops zijn. Dus ben ik maar bezig een Vanguard te levellen. Zijn we minder afhankelijk van bepaalde personen. In een paar dagen level 25 bereikt.
pi_111614143
Tsja, er is altijd een tekort aan healers en tanks. Afhankelijk van je faction is het volgens mij ook erger. Healers vinden bij imps is een drama en tanks bij de reps is al even lastig.

Jammergenoeg heb ik een imp tank en een rep healer :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:46:14 #100
126783 pjats
The Pjatser
pi_111620549
Geen idee hoe dat zit met factions. Speel niet zoveel meer op de Imp kant. Moet wel zeggen dat ik zit na te denken om mijn commando te gaan respeccen naar healer. Zodat we in ieder geval vaker Ops of zelfs HM-FP's kunnen doen. Maar ik heb eigenlijk 0,0 ervaring met healers. Hmmm, twijfels :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:26 #101
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_111622573
Mijn Empire guild heeft ook een overvloed aan DPS en minder Tank en Heal, al zijn Tanks vaak lastiger te vinden. In de meeste gevallen gaat het echter prima. Maar ben toch een Healer aan het levellen zodat er meer keuze is bij lvl 50 content.
pi_111626081
Healer is goed te leren. Je moet even uitvogelen in welke volgorde je je skills moet inzetten en dan ben je vooral afhankelijk van slimme teamgenoten die je beschermen.

En natuurlijk is een skill als Disappearing Act gruwelijk fijn in PvP. Lekker ontsnappen als je wordt aangevallen. Jammer dat die al weken gebugd is en BioWare het nog steeds niet gefixt heeft :r
pi_111640711
PvP gaat wel lekker sinds ik 50 heb aangetikt. Haal mijn daily's vaak in 4 potjes en soms in 3. Schiet ook lekker op met 120 coms per potje :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:28:38 #104
126783 pjats
The Pjatser
pi_111647989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Morthill het volgende:
PvP gaat wel lekker sinds ik 50 heb aangetikt. Haal mijn daily's vaak in 4 potjes en soms in 3. Schiet ook lekker op met 120 coms per potje :)
Ik ben nog geen level 50 met mijn vanguard. Dan krijg je de daily van 2 spelen (of 1 winnen). Meestal is dat voor mij 2 potjes, waarbij ik 2de win 8)7
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:38:22 #105
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_111648541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef pjats het volgende:

[..]

Ik ben nog geen level 50 met mijn vanguard. Dan krijg je de daily van 2 spelen (of 1 winnen). Meestal is dat voor mij 2 potjes, waarbij ik 2de win 8)7
Same :')
Vermaak me wel in pvp, en doe ook m'n best. Zit meestal in de middenmoot. Wel prima eigenlijk.
pi_111657131
Het is zo jammer dat de weekly 9 wins is voor dezelfde beloning als een daily :{ waar doe je dan weekly's voor als ze niks extra's opleveren?
pi_111657280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:28 schreef Morthill het volgende:
Het is zo jammer dat de weekly 9 wins is voor dezelfde beloning als een daily :{ waar doe je dan weekly's voor als ze niks extra's opleveren?
Ik denk dat de coding geen grotere stacks dan 99 toelaat :')
pi_111657447
Dat zou me niet eens verbazen :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 00:28:11 #109
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_111691207
Aantal weken niet gespeeld; 242.200 rested points. :9

Jammer van een aantal veranderingen. Normaal had je bij de Imp. Agent als je snipe activeerde, en je drukte voordat de balk vol was op explosive probe, dan verscheen de probe op het moment dat je schoot. Dus hij ontplofte meteen. Hetzelfde gold voor de smuggler met charged burst/sabotage charge.

Wel een leuke act 1 van de Agent. En act 2 belooft veel goeds.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:02:36 #110
368515 Rhalius
Verteller
pi_111719496
In PvP Healen is echt geen ene fuck aan, DPS of tank gaat nog wel, maar als healer ben je gewoon erg een doelwit.

PvP is nog steeds niet mijn ding, maar het is wel eens handig als je bijna gaat levelen en bij de skill trainer in de buurt bent voor dat beetje extra xp.

Alleen zouden ze dat irritante Huttball optioneel mogen maken, daar is echt geen barst aan. Ook altijd dezelfde kaart.
pi_111719731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef Rhalius het volgende:
In PvP Healen is echt geen ene fuck aan, DPS of tank gaat nog wel, maar als healer ben je gewoon erg een doelwit.

PvP is nog steeds niet mijn ding, maar het is wel eens handig als je bijna gaat levelen en bij de skill trainer in de buurt bent voor dat beetje extra xp.

Alleen zouden ze dat irritante Huttball optioneel mogen maken, daar is echt geen barst aan. Ook altijd dezelfde kaart.
Meh, ga niet eens veel dood in PvP als team maar gewoon goed speelt. Gemiddeld 3 of 4 deaths, meer niet.

600-0 verloren in Alderaan :') heerlijk als je met twee man minder begint, verkeerd gokt en vanaf het begin daardoor geen turrets te pakken krijgt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Morthill op 18-05-2012 22:28:19 ]
pi_111725039
Het is te merken dat Diablo 3 gereleased is :P

Guild is met 66% uitgedund, beide servers ook zowat.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:09:31 #113
126783 pjats
The Pjatser
pi_111816298
Vandaag eerste HM-ops gedaan. EV ging zonder wipe. KP ging goed, zelfs bonetrasher met 6 man verslagen met maar 1 healer. De andere healer en een dps lagde out, zoals zij dat noemden. Maar met mij als enigste ranger werd de puzzle-droid opeens een stuk moeilijker. Met een healer die daarbij hielp wou het ook niet. Dus maar gestopt.
pi_111838165
Diablo III? Wat is dat? Het was Torchlight II-betaweekend *O*
pi_111845884
SERVER TRANSFERS & GROUP FINDERS *O*
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:45:26 #116
126783 pjats
The Pjatser
pi_111966414
Jeetje, gisteren voor het eerst een 16 man ops gedaan. Onze guild is wat groter geworden de laatste tijd, dus ze dachten dat gaan we even proberen. Aangezien we eergisteren al HM-EV met 8 man hadden gedaan, werd het dus HM-KP. (naderhand zou NM beter zijn geweest, maar gemiddeld gezien waren we goed gegeared voor HM)

Bonetrasher ging nog wel, hoewel dat ook chaos was. Jarg en Sorno waren wat moeilijker. 1 wipe en daarna eindigen met iets van 10 man, dankzij de chaos. Foreman Crusher was een groot probleem. In frenzy slaat hij zo hard dat de tank het niet red zonder defensive cooldowns te gebruiken. En dan nog moeten de healers goed opletten. Na 3 wipes was het al 12 uur, dus tijd om te stoppen. Misschien met wat betere taktieken zoals tank-swaps en zo, moeten we het kunenn halen, maar eerst kijken of we 16 man weer kunnen krijgen.

Maar 16 man is wel leuk om te doen. Vooral voor mij als commando, dan zie je van een afstandje hoe 9 melee-gastjes op een monster staan in te slaan in een kleine ruimte :D
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:30:47 #117
368515 Rhalius
Verteller
pi_111974811
Is al bekend wanneer de 1.3 patch uit gaat komen?
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:04:58 #118
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_111983191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Rhalius het volgende:
Coming soon

SPOILER
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_111985817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Rhalius het volgende:
Kortere ontwikkelingstijd dan 1.3, dus ik zeg juni
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:33:19 #120
368515 Rhalius
Verteller
pi_111989144
Ik hoop het, het zal allemaal toch wat sneller gaan met xp bonusen. Alleen erg flauw dat het per character is en niet de hele legacy.. zal wel belachelijk veel credits gaan kosten, net zoals andere dingen van legacy.
pi_112006750
Toch maar mn account geannuleerd, nauwelijk nog zin om te spelen en dan is een bepaald bedrag betalen voor de game het mij niet waard. Jammer zonder de monthly fee had ik graag nog af en toe gespeeld. Voor de mensen die blijven spelen veel plezier met de game :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:02:39 #122
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_112008279
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef Questular het volgende:
Toch maar mn account geannuleerd, nauwelijk nog zin om te spelen en dan is een bepaald bedrag betalen voor de game het mij niet waard. Jammer zonder de monthly fee had ik graag nog af en toe gespeeld. Voor de mensen die blijven spelen veel plezier met de game :)
Me 2.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_112008690
Ik log ook nauwelijks meer in, het spel is erg saai geworden en daar zit ik dan met mijn Republic main op een fleet waar hoogstens 80 mensen online zijn.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:57:29 #124
126783 pjats
The Pjatser
pi_112016615
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik log ook nauwelijks meer in, het spel is erg saai geworden en daar zit ik dan met mijn Republic main op een fleet waar hoogstens 80 mensen online zijn.
80? Dat is veel. We halen op zijn best de 40 op de fleet. Maar goed, ik ben wel behoorlijk veel actief.

Gisteren voor het eerst EC-NM gedaan. Meerdere malen gewiped op het eerste stel bazen, vanwege het wisselen. Maar toen we het haalden stonden er nog 3 man, gelukkig bestaande uit 1 healer, 1 tank en 1 dps. Die konden het minibaasje gelukkig nog aan.

De twee boss-tanks waren ook erg pittig vanwege niet goede taktieken. We hebben ze dus ook niet verslagen.

Maar goed, was leuk om te proberen. En later weer verder proberen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:50:16 #125
126783 pjats
The Pjatser
pi_112043558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef pjats het volgende:
De twee boss-tanks waren ook erg pittig vanwege niet goede taktieken. We hebben ze dus ook niet verslagen.

Maar goed, was leuk om te proberen. En later weer verder proberen.
Woohoo, tanks verslagen. Kosste ons veel wipes, maar toen hadden we de techniek door. Veel van die wipes werden veroorzaakt omdat we de healer op de grond zetten om de dots en zo te baiten. Dat werkte dus niet, aangezien de healer ook stil moet staan om te healen :S

Dus moest ik als commando op de grond. Ik hou al helemaal niet van bewegen als commando, maar de eerste keer dat we dat probeerden brachten we stormcaller al tot 2%, terwijl firebrand op iets van 14 zat. De tweede keer ging alles goed, weer ging stormcaller sneller, maar toen ik ook maar op firebrand ging schieten, waren ze binnen een paar seconden van elkaar dood.

Stomme alleen is, dat je dan weer wiped op trash...
pi_112045622
Hmm, de boss tanks heb ik 1 keer gedaan, gelijk juiste tactiek en dat was echt vrij makkelijk. Nooit in de problemen geweest. Maar goed, ervaren groep helpt :D
pi_112045987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:15 schreef Morthill het volgende:
Hmm, de boss tanks heb ik 1 keer gedaan, gelijk juiste tactiek en dat was echt vrij makkelijk. Nooit in de problemen geweest. Maar goed, ervaren groep helpt :D
Dat was Story mode Mort ;)
pi_112046091
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:36 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dat was Story mode Mort ;)
Ik las niet goed :D
pi_112049011
Ik kom vanavond ook weer online ^O^
pi_112051420
Kom ook nog wel langs, tis alweer even geleden

Curse you, Torchlight (II)
pi_112180272
Ik begin weer te verlangen naar mijn evil jedi guardian ipv m'n main in diablo 3 en ik ben niet de enige.
Gisteren alweer 3 levels up en nu weer verder!
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:26:50 #132
126783 pjats
The Pjatser
pi_112247884
Gisteren en vandaag Denova weer geprobeert. Iets van 10 keer doodgegaan op het eerste stel bazen. Elke keer ging er net wat mis: beeldscherm van een tank zwart net voor de switch, mass taunt ipv single taunt, terwijl de andere tank al single taunt had gebruikt en ga maar door. Maar na lang proberen hadden we hem weer. Daarna de tanks weer geprobeerd. Na 2 of 3 wipes was het al weer laat en stopten we. Vandaag meteen in 1 keer de tanks gedaan en in 2 keer het mijnenveld. De tweede keer was omdat de turrets enrageden (en meteen 2 DPS afknalden) omdat we iets teveel plekken moesten ontmijnen. Een paar seconden later en ze waren uit geweest.

Maar goed, druk bezig geweest een vanguard te levellen. Nu op level 46. Ik heb er wel zin in om te kijken hoe de ops voor mij gaan als tank.
pi_112385653
Ze laten weer SWTOR zien morgen bij de E3, ben benieuwd wat ze voor plannen hebben :)
pi_112398779
Log weer es in op mn evil jedi :p
pi_112402191
100 WZ & Ranked WZ comms voor de daily, 300 van beide voor de weekly. Eindelijk.
pi_112413793
Gratz! ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:49:15 #137
126783 pjats
The Pjatser
pi_112457438

Preview voor dit jaar.

SPOILER
pi_112457935
Ziet er vet uit, die planeet Makeb, is dat al eerder voorbij gekomen in expanded universe of is dit verzonnen voor TOR?
  maandag 4 juni 2012 @ 23:56:11 #139
368515 Rhalius
Verteller
pi_112457978
stelt jammer genoeg ook weer niets voor.

Die niewe space mission lijkt nog wel aardig, maar een hogere level cap zit ik absoluut nog niet op te wachten.

Cathar speelbaar is ook nogal simpel, aangezien ze zo menselijk zijn is het gekker dat ze nog niet speelbaar waren. Zowiezo al geen populair ras. Laat ze liever werken aan Torguta, Nautolan of Kel Dor speelbaar te maken.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:56:17 #140
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_112457988
Huh, in het live fimlpje dat getoond werd op E3 werd ook een nieuwe playable species announced. Namelijk de Cathar. Dat stukje is blijkbaar uit dit filmpje eruit geknipt ofzo. :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:08:57 #141
126783 pjats
The Pjatser
pi_112458660
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ziet er vet uit, die planeet Makeb, is dat al eerder voorbij gekomen in expanded universe of is dit verzonnen voor TOR?
Geheel nieuw. Net zoals Voss verzonnen door Bioware.
pi_112458744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef pjats het volgende:

[..]

Geheel nieuw. Net zoals Voss verzonnen door Bioware.
Jammer, ik hoop dat manaan nog es komt en Kassshyk
pi_112466254
Tot level 15 gratis dat is nogal vrij kort.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:13:15 #144
368515 Rhalius
Verteller
pi_112467415
Valt wel mee, en je kan dan zowiezo constant PvPen, space missions doen en van alles. Compleet gratis.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:51:12 #145
126783 pjats
The Pjatser
pi_112473748
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja, klopt. Maar voor een demo is het lang genoeg. Je kan namelijk van alles een beetje meekrijgen.
pi_112475677
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Dik 10 uur, dat is een lange demo
  woensdag 6 juni 2012 @ 01:26:06 #147
126783 pjats
The Pjatser
pi_112506111
1.3 komt naar de PTS. Zie: http://www.swtor.com/comm(...)=4547643#edit4547643

Morgen zou ook de patch notes te lezen zijn.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:19:39 #148
126783 pjats
The Pjatser
pi_112526679
Prima lijst wat mij betreft.
Alleen wijzigingen aan Biochem en de WZ Adrenals vind ik een beetje vaag, maar dat zal wel weer blijken.
pi_112527481
Betere graphics *O*
pi_112531750
Is de patch nu uitgebracht?
Edit: Oh nee wacht...
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:49:24 #152
126783 pjats
The Pjatser
pi_112550269
Informatie over server transfers: http://www.swtor.com/blog(...)-populations-and-you

Plus datum: 12 juni.

Nadeel hiervan is dat je elke server die wordt uitgekozen om van te transferen, maar 1 server heeft om naar te gaan.
quote:
Therefore, we made the decision to strictly limit the initial phase of the Character Transfer Service to only allow transfers from selected groups of origin servers (where you're moving a character from) to selected individual destination servers (where you choose to move a character to) based on the player populations of the origin and destination servers. In some cases, a large number of origin servers will be eligible to move to a single destination server. In others, very few origin servers will be transferring to existing high population destination servers. Remember, the goal here is to push almost every destination server to an active population that's higher.
pi_112555335
Ja dat maakt toch niet zo heel veel uit. Ik snap dat je wellicht op een bepaalde server wilt eindigen, maar dit gaat echt om populaion, en als 5 servers de keuze krijgen om naar 1 server te gaan, en die hebben allemaal 20 man op de fleet, dan tikt dat wel aan.
pi_112556252
zal blij zijn als het weer drukker is op de servers, zelfs al komen er geen bekenden bij
pi_112557839
Op de NWS site wordt nu ook gekeken hoeveel mensen nog van plan zijn terug te komen. HooP wel weer te kunnen gaan raiden...
pi_112557876
Inderdaad, ze hadden gewoon niet zo enorm veel servers erbij moeten maken bij de launch.
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:27:07 #157
126783 pjats
The Pjatser
pi_112558540
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:27 schreef DaFan het volgende:
Ja dat maakt toch niet zo heel veel uit. Ik snap dat je wellicht op een bepaalde server wilt eindigen, maar dit gaat echt om populaion, en als 5 servers de keuze krijgen om naar 1 server te gaan, en die hebben allemaal 20 man op de fleet, dan tikt dat wel aan.
Dat snap ik, ja. Maar ik had verwacht dat je de keuze had voor een paar servers. Ik zit op twee servers en nu kan het dus voorkomen dat ik de keuze heb om van 1 van mijn servers naar de andere toe te gaan. Dan heb ik dus de keuze om chars te verwijderen of om ze achter te laten op een nog legere server.

Maar goed, ik kan begrijpen dat ze daar geen rekening mee houden. Na wat nadenken is dit wel logisch wat ze doen. Nu kunnen ze beter sturen waar de mensen heen gaan.

Nu alleen hopen dat ze mijn beide servers niet aan elkaar koppelen.
pi_112558923
Ik heb op dit moment even niks te doen, dus ik maak wel even een Powertech op Tomb :)
Wie van jullie zitten er nog meer op Tomb of Freedon Nadd bij Empire?
pi_112561884
Ik heb een PT lvl 32 - Malf
pi_112562536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef DaFan het volgende:
Ik heb een PT lvl 32 - Malf
Ik voeg je wel even toe :P
pi_112562886
ik heb hier nog een ongeopende collectors edition liggen geen tijd gehad om te gaan spelen en hij ligt nu stof te vergaren. iemand interesse?
pi_112567757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef DaFan het volgende:
Op de NWS site wordt nu ook gekeken hoeveel mensen nog van plan zijn terug te komen. HooP wel weer te kunnen gaan raiden...
Mjah, ik ben de laatste tijd echt overspoeld met werk. Mijn scriptie moest af, baantjes kosten tijd, presentatie maken voor congres, artikelen lezen, etc.

Na deze week eindelijk weer echt wat tijd.
pi_112602156
Gisteren in een dag van het begin naar het einde van Dromund Kaas + level 15 gehaald met Powertech :)
Volgens mij heeft het ook voor een groot deel geholpen dat ik de Sprint skill gelijk bij level 1 kreeg :P
pi_112689312
Ben erachter gekomen dat de Bounty Hunter gewoon de leukste class uit het spel is! Vooral Powertech! ^O^
pi_112689551
Kan niet, Smuggler is het tofst
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:19:07 #166
126783 pjats
The Pjatser
pi_112788876
De eerste servers voor de transfers zijn bekend gemaakt.

US
East - PVE - Keller's Void -> Jedi Covenant
East - PVP - Hedarr Soongh -> The Fatman
West - PVE - Soresu ->The Harbinger
West - PVP - Rakata Mind Prison -> The Bastion

EUROPE
PVE - Stereb Cities ->The Jedi Tower
PVE - Eye of Ashlanae -> The Red Eclipse
PVE - Phateem Halls of Knowledge -> Mantle of the Force
PVP - The Restoration Zone -> Jar'Kai Sword
PVP - The Shadow Runner -> Tomb of Freedon Nadd
PVP - Mecrosa Order -> Darth Nihilus

En meteen TORchan gloeiend rood van woede _O- Er zijn zelfs mensen bij die hebben vrijgenomen voor een transfer 8)7

Voor de duidelijkheid, er komen nog meer servers geleidelijk bij. Zie ook: http://www.swtor.com/transfer en http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=477706
pi_112788996
Welke josti neemt dan ook vrji voor een server transfer :')

maar goed, zijn natuurlijk ook maar weinig servers, dat hadden ze beter op voorhand bekend kunnen maken
pi_112789687
Ik Zit te twijfelen of ik weer terug kom.
Heb een 60 imperial Agent op een server staan , maar die was zo dood. (de server dan he)
Is er nog wat meer volk tegenwoordig ?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:47:12 #169
126783 pjats
The Pjatser
pi_112790117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik Zit te twijfelen of ik weer terug kom.
Heb een 60 imperial Agent op een server staan , maar die was zo dood. (de server dan he)
Is er nog wat meer volk tegenwoordig ?
Uhm, ze beginnen vandaag net met server transfers om de servers wat drukker te maken. Als dat goed gaat, dan zullen de servers wel druk zijn. Hou het wel even in de gaten, want dan kan je zien waar je character heen kan gaan. Daarvoor moet je namelijk wel een formulier invullen. Het gaat niet automatisch.
pi_112791472
Waar gaat Legions of Lettow heen?
pi_112791997
Lezen.
pi_112792392
Ja ik zie het nu
pi_112792654
Yeaah Tomb of Freedon Nadd stroomt vol ^O^
pi_112792851
Die was al vol. Heb liever LOL.
pi_112797385
NA Server
The Courageous --> Canderous Ordo
Kath Hound --> The Ebon Hawk
Ven Zallow --> Jung Ma
Fa'athra --> Drooga's Pleasure Barge
Lord Ieldis --> Begeren Colony

European Server (German)
Zayne Carrick --> Vanjervalis Chain

European Server (English)
Shaltin Tunnels --> The Progenitor

European Server (French)
Kessel Run --> Battle Meditation
pi_112798731
Imperial Fleet op Tomb of Freedon Nadd heeft weer boven de 200 mensen! ^O^
pi_112808770
Ik hoop dat Frostclaw binnenkort op de lijst komt.. kan wel wat nieuwe prooi gebruiken in WZ's.
pi_112846121
NA Server
The Defenestrator --> Jedi Covenant
Krayiss Obelisk --> Canderous Ordo
Shien --> The Ebon Hawk
Rwookrrorro --> The Fatman
Ajunta Pall --> Jung Ma
Krath --> The Harbinger
Darth Xedrix --> Drooga's Pleasure Barge
Vrook Lamar --> Begeren Colony
Nadd's Sarcophagus --> The Bastion
Sedyn Kyne --> Jedi Covenant
Whitebeam Run --> Canderous Ordo
Sanctum of the Exalted --> The Ebon Hawk
Cho Mai --> The Fatman
Empress Teta --> The Harbinger
Perlemian Trade Route --> Drooga's Pleasure Barge
The Crucible Pits --> The Bastion

European Server (German)
Handmaidens of Atris --> The Jedi Tower
Cassus Fett --> Vanjervalis Chain
Gnawer's Roost --> Jar'Kai Sword
Dreypa's Oubliette --> The Jedi Tower
The Krath Enchanter --> Jar'Kai Sword

Ludo Kressh --> The Red Eclipse
Trask Ulgo --> The Progenitor
Senator Contispex --> Tomb of Freedon Nadd
Goluud Corridor --> The Red Eclipse
The Kumumgah --> Tomb of Freedon Nadd

European Server (French)
Kissai Caste --> Mantle of the Force
Dol Grenn --> Darth Nihilus
Vodo-Siosk Baas --> Mantle of the Force
Princess Galia --> Darth Nihilus
pi_112846134
Paar servers worden heel druk, maar genoeg servers die op deze manier leeg blijven :{
pi_112848004
Zijn ze al klaar dan?
pi_112872307
Gaat het niet om, waarom de half lege servers niet verdelen over meer half volle servers
  donderdag 14 juni 2012 @ 02:03:28 #182
126783 pjats
The Pjatser
pi_112872847
UPDATE 12:00PM CDT June 13th, 2012

Origin Server --> Destination Server

NA Server
Khoonda Militia --> Jedi Covenant
Keetael --> Jedi Covenant
Zez-Kai Ell --> Canderous Ordo
Master Dorak --> Canderous Ordo
The Corsair --> Canderous Ordo
Kathol Rift --> Canderous Ordo
Lord Adraas --> The Ebon Hawk
Rubat Crystal --> The Ebon Hawk
The Deadweight --> The Fatman
Firkrann Crystal --> The Fatman
Kinrath Spider --> The Fatman
Thendys Noori --> The Fatman
Namadii Corridor --> The Harbinger
Gauntlet of Kressh --> The Harbinger
Mask of Nihilus --> Drooga's Pleasure Barge
Master Zhar Lestin --> Drooga's Pleasure Barge
Black Vulkars --> The Bastion
Daragon Trail --> The Bastion

European Server (German)
The Cinzia --> The Jedi Tower
Murakami Orchid --> The Jedi Tower
Pius Dea --> Jar'Kai Sword
Loramarr --> Jar'Kai Sword

Rogue Moon --> The Red Eclipse
Sluis Shipyards --> The Red Eclipse
Uthar Wynn --> Tomb of Freedon Nadd
Ula Vii --> Tomb of Freedon Nadd
Tassaa Bareesh --> Tomb of Freedon Nadd
The Exile's Crystal --> Tomb of Freedon Nadd
Kai-kan --> Tomb of Freedon Nadd

European Server (French)
Hssiss --> Mantle of the Force
Baron Deathmark --> Darth Nihilus
Atris --> Darth Nihilus

UPDATE 3:00PM CDT June 13th, 2012

NA Server
Ki-Ta Kren --> Jedi Covenant
Telos Restoration Project --> Jedi Covenant
Axial Park --> Jedi Covenant
Hanharr --> Jedi Covenant
Fort Garnik --> Jedi Covenant
Kaas City --> Canderous Ordo
Assassins of Sion --> Canderous Ordo
The Constant --> Canderous Ordo
Wall of Light --> The Harbinger
Zaalbar --> The Harbinger
Kaiburr Crystal --> The Harbinger
Master Gnost-Dural --> Drooga's Pleasure Barge
Lord Praven --> Drooga's Pleasure Barge
Dark Reaper --> The Bastion
The Swiftsure --> The Bastion
Wound in the Force --> The Bastion
Warriors of the Shadow --> The Bastion
Shadowtown --> The Bastion
Mandalore the Indomitable --> The Bastion
Infinite Empire --> The Bastion
The Maw --> The Bastion

European Server (German)
Opila Crystal --> The Jedi Tower
Darth Revan's Mask --> Jar'Kai Sword
Darth Traya --> Jar'Kai Sword
Exis Station --> Jar'Kai Sword
Brianna --> Jar'Kai Sword
Blotus the Hutt --> Jar'Kai Sword

Dxun Battle Circle --> The Red Eclipse
Kellian Jarro --> The Red Eclipse
Flames of the Crucible --> The Red Eclipse
The Arkanian Legacy --> The Red Eclipse
Starstorm One --> Tomb of Freedon Nadd
Ahto City --> Tomb of Freedon Nadd
The Ravager --> Tomb of Freedon Nadd
Niman --> Tomb of Freedon Nadd
Hex Droid --> Tomb of Freedon Nadd
Scepter of Ragnos --> Tomb of Freedon Nadd
Chuundar --> Tomb of Freedon Nadd
Trayus Academy --> Tomb of Freedon Nadd
Tott Doneeta --> Tomb of Freedon Nadd

European Server (French)
Hrakert Rift --> Darth Nihilus
Star Map --> Darth Nihilus

En wat ik verwachtte is gebeurt: Kellian Jarro --> The Red Eclipse
Dus van 11 chars naar 9. Waarvan 1 is achtergebleven op Kellian Jarro. Gelukkig had ik nog een paar lage levels. Maar goed, mijn guild is voor een groot gedeelte al over. En de voordelen waren meteen zichtbaar. Waar ze op Kellian Jarro met moeite 16 man kunnen vinden voor PVP, waren er op The Red Eclipse meer dan 5 tegelijkertijd bezig. Fleet was ook meteen een stuk trager :D

Maar transfers gingen wel snel. Tijdens een ops kregen we het door van guild members en sommige gingen meteen al. Wij hebben ops afgemaakt en toen getransferd. Via de website doorgegeven welke chars ik wou transferren en binnen een paar minuten kon ik al bezig op de nieuwe server. Dat hadden ze wel goed geregeld.
pi_112874137
Lol nog nergens?
Tomb wordt wel zieke server zo.
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:08:44 #184
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_112874323
Misschien dat ik weer eens keer ga inloggen nu.
Laatste keer was het erg stil en was ik uit mn guild gekicked wegen 'inactivity' :') ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_112874535
pi_112875250
Mijn servers blijven leeg :') dank BioWare
pi_112875305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:12 schreef Morthill het volgende:
Mijn servers blijven leeg :') dank BioWare
LoL en LC komen vast aan de beurt binnenkort. ;)
Ik vermaak me wel prima met mijn Bounty Hunter op ToFN! Ben blij dat ik vorige week gererolled heb! :)
pi_112875896
LC is natuurlijk de enige RP-PVP, dus moet dat nog zien

Heb even geen zin om weer te rerollen, dus daar ga ik niet aan beginnen. Heb al twee lvl 50's rondlopen.
pi_112878999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:40 schreef Morthill het volgende:
LC is natuurlijk de enige RP-PVP, dus moet dat nog zien

Heb even geen zin om weer te rerollen, dus daar ga ik niet aan beginnen. Heb al twee lvl 50's rondlopen.
Dan zul je even moeten wachten en hopen dat Lettow een transfer krijgt naar Tomb
pi_112879099
Gelukkig heb ik sinds gister Krater om me zoet te houden (en anders Pokemon Red)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 01:15:01 #191
126783 pjats
The Pjatser
pi_112912992
UPDATE 4:30PM CDT June 14th, 2012

NA Server
Helm of Graush --> Prophecy of the Five
Anchorhead --> Prophecy of the Five
Vulkar Highway --> Prophecy of the Five
Port Nowhere --> Prophecy of the Five
Krayt Dragon --> The Shadowlands
Grand Master Zym --> The Shadowlands
Dreshdae Cantina --> The Shadowlands
Giradda the Hutt --> The Shadowlands
Sith Meditation Sphere --> The Shadowlands
Elysium --> The Shadowlands
The Razor --> The Shadowlands

Basilisk Droid --> Tomb of Freedon Nadd
Bloodworthy --> Tomb of Freedon Nadd
Legions of Lettow --> Tomb of Freedon Nadd

En daar gaat LoL.
pi_112913199
Ik heb al een char op Tomb die Roel heet, en mijn Jedi Sentinel op Tomb heet ook Roel :') Wat moet ik nu
pi_112915071
Wel Empire <> Republic...
Ga vanmiddag allemaal overzetten.
pi_112915361
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb al een char op Tomb die Roel heet, en mijn Jedi Sentinel op Tomb heet ook Roel :') Wat moet ik nu
De naam wordt automagisch aangepast en daarna mag je dat zelf doen
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
pi_112917151
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

De naam wordt automagisch aangepast en daarna mag je dat zelf doen
Ah oke bedankt voor de info :)

En DaFan, gaat onze hele guild nu naar Tomb verhuizen?
pi_112918307
Iedereen die wil gaat moven
pi_112919259
Ja, zie forum
pi_112920452
Ik kom eraan ToFN! :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:31 #199
368515 Rhalius
Verteller
pi_112922810
Brengt wel wat meer leven in TOR. Na de verhuizing zag ik 63 mensen op Tython gisteren, in plaats van hooguit 20.

Gelijk ook een groep goeie RPers gevonden op Proginator, dus dit gaat nog interessant worden.
pi_112935460
Deze week nieuwe monitor binnen gekregen, in full HD ziet en speelt de game nog beter :D _O_
pi_112938467
Mensen die dit nog niet op 1920x1240 speelden :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:16:14 #202
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_112938554
Wat is deze

Tomb of Freedon Nadd wordt een super server ofzo? :D
pi_112938820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef DaFan het volgende:
Lastig als je monitor dat niet aankan
pi_112940886
Het spel is eindelijk weer leuk geworden, nu ga ik zeker weten mijn subscription weer verlengen! :)
pi_112958944
quote:
1680x1050 hier ^O^
pi_112961420
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:07 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

1680x1050 hier ^O^
^O^
pi_113004958
Ik zit nog in Turkije( 2 weken vakantie) maar als ik dinsdag weer in Nederland ben, dan is het slechte weer daar een welkome afwisseling, zeker aangezien ik met m'n tank verder kan spelen op een volle server!
pi_113006866
servers zijn nu te vol, alles zit in 1 server dus we hebben weer queues
pi_113016670
Net in de queue gestaan voor Tomb :{ Lekker is dat.

Weer beetje pvp gedaan vandaag...top de dmg chart elke keer weer, PT voelt wel een beetje OP. Doe op lvl 38 al met gemak 3000+ hits.
Net in Civil War had ik 2,5x zoveel dmg als de nummer 2, met 15 medailles :')
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 juni 2012 @ 20:20:30 #210
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_113017324
na ruim een maand afwezig heb ik weer eens ingelogd, en er was gewoon niemand meer online in m'n guild. En dat terwijl het in m'n wow-guild weer drukker is de laatste tijd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_113018390
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Tokus het volgende:
na ruim een maand afwezig heb ik weer eens ingelogd, en er was gewoon niemand meer online in m'n guild. En dat terwijl het in m'n wow-guild weer drukker is de laatste tijd.
Waarschijnlijk transfer gedaan naar andere server?
pi_113039588
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:05 schreef DaFan het volgende:
Net in de queue gestaan voor Tomb :{ Lekker is dat.

Weer beetje pvp gedaan vandaag...top de dmg chart elke keer weer, PT voelt wel een beetje OP. Doe op lvl 38 al met gemak 3000+ hits.
Net in Civil War had ik 2,5x zoveel dmg als de nummer 2, met 15 medailles :')
Hmm, ik moet wel weer ff wennen. Healen ging al snel beter. In D7 healde ik als een malloot, toen ik die runde als tank ging dat zo veel slechter, nu niet eens in de buurt van een whipe gekomen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2012 @ 08:57:18 #213
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_113039635
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef DaFan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk transfer gedaan naar andere server?
nee de characters zijn er nog, er was gewoon niemand meer online.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_113051743
Hopelijk vandaag eindelijk transfers voor de overgebleven EU PVE servers, anders toch wel een faal van BW. Moet al die verhalen aanhoren van de anderen die lekker met 300 man op de vloot rondlopen, terwijl we hier op Luka Sene gezellig met 20 zijn. Kom door met die transfer! :X
pi_113058788
nadeel van 300 man is dat mijn pc het niet trekt :D game wordt er echt traag van
pi_113059900
YES, we (Luka Sene) mogen eindelijk. Naar Red Eclipse, heerlijk. Ben alleen wel m'n Legacy kwijtgeraakt. Ach ja.
pi_113060007
Lord Calypho nog steeds niet :(
pi_113060059
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef VulpX het volgende:
YES, we (Luka Sene) mogen eindelijk. Naar Red Eclipse, heerlijk. Ben alleen wel m'n Legacy kwijtgeraakt. Ach ja.
Raar, mijn legacy ging gewoon mee.
pi_113073814
Hmm die queue is te belachelijk... Estimated 25 min
pi_113077351
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef DaFan het volgende:

[..]

moest alleen even geactiveerd worden
pi_113079261
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik bedoelde mijn Legacy naam. M'n legacy lvl, perks etc zijn wel mee gekomen uiteraard.
pi_113082400
Dit is echt awesome, eindelijk wat mensen om wat te doen

zat in een Lost Island HM group binnen 10min waar ik het op m'n oude server nooit voor elkaar heb gekregen een groep te maken
pi_113085989
Kan ook niet wachten op Groupfinder, daar ben ik toch nog iets te lui voor om zelf te regelen :P
pi_113088141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 07:59 schreef DaFan het volgende:
Kan ook niet wachten op Groupfinder, daar ben ik toch nog iets te lui voor om zelf te regelen :P
Je hoeft maar een scheet te laten in general chat en je hebt een groep hoor :)
pi_113088194
quote:
mensen die beweren op een niet bestaande resolutie te spelen :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:35:23 #226
368515 Rhalius
Verteller
pi_113088897
Kan niet wachten op een hood toggle optie, die hoort toch te zitten in de volgende update?

Mischien dat Jedi Guardians er dan eindelijk een beetje normaal kunnen uitzien.
pi_113089301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Rhalius het volgende:
Kan niet wachten op een hood toggle optie, die hoort toch te zitten in de volgende update?

Mischien dat Jedi Guardians er dan eindelijk een beetje normaal kunnen uitzien.
Weet niet zeker of die optie daarin zit. Het staat in ieder geval niet in de patch notes voor 1.3 zoals die nu op de PTS staan. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Ik speel met een Twi'lek Guardian btw, heb dus geen last van hoods :P
pi_113089621
Wat ik graag wil zien is een color to chest piece en hide head slot optie voor companions :)
pi_113089949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef VulpX het volgende:

[..]

Weet niet zeker of die optie daarin zit. Het staat in ieder geval niet in de patch notes voor 1.3 zoals die nu op de PTS staan. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Ik speel met een Twi'lek Guardian btw, heb dus geen last van hoods :P
Vind het wel jammer dat Twi'leks geen headgear dragen
pi_113090381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Vind het wel jammer dat Twi'leks geen headgear dragen
Ja, een beetje. Maar ik kan het ergens wel begrijpen, het kost wel veel tijd en resources om voor 1 ras aparte helmen te gaan ontwerpen die wat beter met die lekku kunnen omgaan. Ach ja, ik heb bijna altijd Hide Headslot aanstaan op al m'n chars.

BTW: m'n female Twi'lek Guardian ziet er wel echt ontzettend tof uit in die Exalted Legacy armor.

En heb ook maar wat impjes aangemaakt om die verhaallijnen te kunnen volgen, een sniper, mercenary en een juggernaut.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:07:21 #231
368515 Rhalius
Verteller
pi_113099024
Mischien is het alleen bij mannen, maar een van de lekku ziet er altijd misvormd uit als ze een lightsaber of zwaard beet houden. Dat is ook erg storend.

Hopelijk gaan ze dat nog eens fixen.

Betreffende headgear voor twi'leks: simpel op te lossen door een paar specifieke moddeable helmen te maken. Dan is er weinig voor nodig. Lijkt mij wel gaaf om een twi'lek helm te zien met flexibele bescherming voor de lekku.

Mensen zullen toch niet het alleen recht hebben op de productie van armor en kleding?
pi_113101942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

mensen die beweren op een niet bestaande resolutie te spelen :')
Ongeveer! :P
pi_113102466
Dat gevoel dat je nog 1k xp van het volgende level afzit en je daarvoor even een hele warzone voor moet doen :')
pi_113134621
Heerlijk, eerst 20 minuten wachtrij en toen lekker gamen met veel mensen, echt veel leuker nu!
pi_113134764
120618_344020_oorlikkend%20goeie%20star%20wars%20foto_450_566.jpg
pi_113146437
Toen wist ie nog niet dat het z'n zus is.
pi_113162201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heerlijk, eerst 20 minuten wachtrij en toen lekker gamen met veel mensen, echt veel leuker nu!
Helemaal waar ^O^
pi_113176100
Na die transfer is het aantal slechte spelers in Warzones behoorlijk toegenomen :')
pi_113176710
Mjah, lijkt me nogal wiedes
pi_113177873
Het aantal goede spelers ook. Statistiek ftw.
pi_113178417
Maar goede spelers zijn vaak wel blijven spelen denk ik, slechte spelers komen nu terug omdat er weer wat te doen is. Dus ik denk dat er meer slechte spelers zijn bijgekomen dan goede.
pi_113196747
Lord Calypho --> Tomb of Freedon Nadd, eindelijk _O_
pi_113199106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Lord Calypho --> Tomb of Freedon Nadd, eindelijk _O_
Ah, dus daar zit mijn hele legacy :D
pi_113199486
Net een HC gedaan met 4 man.
Was een advised level 28 HC
M'n tank is level 28, 2 keer level 31 dps en een level 32 dps/tank.
Healer "was niet nodig" wipe na wipe na wipe, dat heb ik idd allang niet meer meegemaakt.
Stuns werden niet gebruikt, cooldowns vergeten etc. daarna met een paar oude bekenden, toen zonder problemen gecleared
pi_113202616
Lord Dragus is niet meer ;( hij is nu Driagus
pi_113208098
Ik was gedwongen de naam van mijn sniper genaamd Sheldon te veranderen in Kai-leng :'(
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:35:56 #247
51794 Rahl
pi_113208957
Wie zitten er nu allemaal op Freedon Nadd?

Ik heb daar nu:
Jaymae - 50 marauder
El-alraihrah - 50 scoundrel
Hendrikus - 34 guardian

en nog wat lager grut.
last.fm
pi_113209597
Ja dnek wel dat de OP aangepast moet worden :P

Waarom hebben jullie niet gewoon een leesteken op je naam gezet?
Ik heb op ToFN:
- Málf lvl 50 sentinel
- Málfunction 50 commando
- Malf 41 powertech
- En nog 2 chars ~lvl 30.
pi_113210576
ToFN:
- Ellessar - Jedi Sentinel 50
- Kai-leng - Sniper 50
- Roel - Powertech 40
En nog wat low lvls
pi_113210960
Oh nice had jij een lvl 50 sniper op LC? Hoe is dat?
pi_113213311
Ik heb op FN:
- Driagus: Sith Warrior 50
- Kel'Noral: Scoundrel 50

En dan nog wat low lvls
pi_113217245
Voor mij op Red Eclipse:

- Mey'ra: Guardian lvl 50
- Aureax: Commando lvl 50
- Mitth'awn'yon: Shadow lvl 25

En nog wat Imp altjes, allemaal sub-20.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:02:23 #253
126783 pjats
The Pjatser
pi_113218368
Voor mij op The Red Eclipse

X'ia - Vanguard lvl 50
Xigenth - Commando lvl 50
Zagonth - Mercenary lvl 46
Ashling - Sith Juggernaut lvl 34
Lyshanti - Vanguard lvl 34
Xagonth - Jedi Guardian lvl 25
Xigonth - Gunslinger lvl 20
Xi'a - Jedi Sentinel lvl 20
pi_113218908
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef DaFan het volgende:
Oh nice had jij een lvl 50 sniper op LC? Hoe is dat?
Sniper is een topclass! Vooral de Marksmanship tree is aan te bevelen! Het Agent verhaal is ook de beste uit het hele spel! ^O^
pi_113222748
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Sniper is een topclass! Vooral de Marksmanship tree is aan te bevelen! Het Agent verhaal is ook de beste uit het hele spel! ^O^
Smuggler > Agent >>> Warrior >>> Sentinel
pi_113225045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Smuggler > Agent >>> Warrior >>> Sentinel
Storylines
Agent > Bounty Hunter > Sith Warrior > Jedi Knight > Smuggler > Trooper > Sith Inquisitor >>> Jedi Consular

Maar dat is mijn mening he
pi_113236734
Hebben we een guild op de impkant van ToFN?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:01:44 #258
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_113236885
Iemand een trial? Ik wil graag het spel uitproberen, ben fan van star wars en zoek een nieuwe game. :)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_113240237
pm je mailadres maar
  zaterdag 23 juni 2012 @ 02:34:46 #260
126783 pjats
The Pjatser
pi_113265814
Zonet Nightmare KP, afgerond binnen de twee uur en dus titel gekregen. Was makkelijker dan gedacht. HM EC daarentegen is een stuk moeilijker. Dat eerste stel komen we maar niet langs. 5 pogingen gedaan, waarvan 6 en 7 procent het beste was, maar toen enrageden ze al. Maar goed, andere dag weer proberen.

En nu wat goed nieuws: Dinsdag 1.3 op de live servers

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=488918

Ik hoop dat de ranked warzones goed zijn getest, want daar lijkt het niet op. Maar we zullen zien.
pi_113269130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef Morthill het volgende:
Hebben we een guild op de impkant van ToFN?
Ik zit daar bij de Ronde Tafel, een nederlandstalige guild
pi_113269190
ok, zal je wel een keer pmen als ik met Driagus online ben
pi_113368953
Hallo iedereen, ik ben een groot fan van de Star Wars KOTOR series, en ben van plan dit spel te kopen. Maar voordat ik de duik wil nemen wil ik het graag nog eerst even proberen. Dus ik vroeg mij af of iemand een trial key voor mij heeft. Hartstikke bedankt! :)
  maandag 25 juni 2012 @ 16:22:11 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113369561
Halol, leeft dit spel nog?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_113369668
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Halol, leeft dit spel nog?
ah, daar hebben we onze troll weer O+
  maandag 25 juni 2012 @ 16:27:06 #266
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113369825
Ik trol nooit.
pi_113369953
En ik ben geen verzuurde ex-crew
  maandag 25 juni 2012 @ 16:30:44 #268
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113370032
quote:
Daarom zeker niet meer.
pi_113370069
Anyhowz, ik stond vorige week in de queue om te gamen en er zijn continu 200+ man op de fleet. Het is kortom, gezellig.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:37:31 #270
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113370414
Hoop iig dat het f2p gaat, met de huidige spelers gaan ze t niet trekken.
pi_113370615
Loopt het spel al leeg dan?
pi_113370671
Je moet gewoon geen lege server kiezen, want dan ben je zo weer weg. Maar verder is dit oude koeien uit de sloot halen.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:42:33 #273
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113370709
4 volle servers van wat ik heb gehoord. Rest is compleet leeg.
pi_113370903
En ik begrijp dat er 20 drukke servers zijn. Agh, wat is het verschil.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:46:12 #275
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113370958
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Morthill het volgende:
En ik begrijp dat er 20 drukke servers zijn. Agh, wat is het verschil.
http://www.torstatus.net/shards/eu/stats

die voor je babby
pi_113371099
Oh, we tellen alleen Europa?

En ik maar denken dat BioWare ook in de VS en Azië geld kan verdienen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:49:58 #277
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371190
dan zijn het er alsnog maar 8
daarnaast neem ik aan dat hij alleen op Europa servers wilt spelen
  maandag 25 juni 2012 @ 16:51:21 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113371265
1.3 is toch eigenlijk alleen maar die group finder? Kwam sneller dan ik verwacht had.
pi_113371380
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
dan zijn het er alsnog maar 8
daarnaast neem ik aan dat hij alleen op Europa servers wilt spelen
Je zegt dat BioWare het niet redt met de huidige servers :/ BioWare is meer dan Europa.

En grappig om te zien hoe je je telmethode aanpast, jij trolletje, jij. De VS heeft gewoon 12 actieve servers en Azië 3. Dus totaal 19. Of tellen de groene en gele servers alleen in Europa :D

quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
1.3 is toch eigenlijk alleen maar die group finder? Kwam sneller dan ik verwacht had.
Wat uitbreiding van het Legacy-systeem ook, zodat je wat sneller met alts door de game kan
  maandag 25 juni 2012 @ 16:54:21 #280
256666 leeell
I know you're lonely
pi_113371420
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je zegt dat BioWare het niet redt met de huidige servers :/ BioWare is meer dan Europa.

En grappig om te zien hoe je je telmethode aanpast, jij trolletje, jij. De VS heeft gewoon 12 actieve servers en Azië 3. Dus totaal 19. Of tellen de groene en gele servers alleen in Europa :D

[..]

Wat uitbreiding van het Legacy-systeem ook, zodat je wat sneller met alts door de game kan
een spel kan uitsterven op 1 continent, maar doorgaan op een anders, het is niet allemaal gelijk.
pi_113371509
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef leeell het volgende:

[..]

een spel kan uitsterven op 1 continent, maar doorgaan op een anders, het is niet allemaal gelijk.
Agh, als het uitsterft in Europa ga je verder op Amerikaanse servers. BioWare en EA gaan niet binnen een jaar de game opgeven.

Zodra het F2P wordt haak ik ook direct af en met mij velen. Dat gaat de game tot op het bot verkrachten.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:56:40 #282
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371537
quote:

[..]

Ik heb het over volle/grote servers. Trouwens heeft TOR maar iets van 80.000 subscribers
  maandag 25 juni 2012 @ 16:57:08 #283
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371559
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:56 schreef Morthill het volgende:

[..]
Zodra het F2P wordt haak ik ook direct af en met mij velen. Dat gaat de game tot op het bot verkrachten.
Slechter kan het spel echt niet worden.
pi_113371623
Waar haal je in godsnaam die cijfers vandaan?
pi_113371711
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Slechter kan het spel echt niet worden.
Als je moet gaan betalen om FP's te spelen wel :P
  maandag 25 juni 2012 @ 17:00:03 #286
256666 leeell
I know you're lonely
pi_113371722
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoop iig dat het f2p gaat, met de huidige spelers gaan ze t niet trekken.
F2P zou een doodsteek zijn voor deze game.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:00:26 #287
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371744
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef VulpX het volgende:
Waar haal je in godsnaam die cijfers vandaan?
Light = 500
Standard = 1500
Heavy = 2375
Very Heavy = 3000

Vervolgens alles bij elkaar optellen et voila.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als je moet gaan betalen om FP's te spelen wel :P
Hoezo zou je daarvoor moeten betalen?
  maandag 25 juni 2012 @ 17:00:51 #288
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371763
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef leeell het volgende:

[..]

F2P zou een doodsteek zijn voor deze game.
hoezo?
pi_113371785
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Light = 500
Standard = 1500
Heavy = 2375
Very Heavy = 3000

[..]

Omdat free to play niet betekent dat de game gratis is. Dan wordt het geld gewoon op veel irritantere manieren opgehaald.
pi_113371787
quote:

[..]

Light = 500
Standard = 1500
Heavy = 2375
Very Heavy = 3000

[..]

Nogmaals, hoe kom je aan die cijfers?
  maandag 25 juni 2012 @ 17:01:22 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113371792
quote:

[..]

Valt me nogal tegen, die updates duren lang en zijn niet bepaald groot. Onzin als ranked warzones zit ik ook niet op te wachten.
pi_113371838
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Valt me nogal tegen, die updates duren lang en zijn niet bepaald groot. Onzin als ranked warzones zit ik ook niet op te wachten.
1.2 was verdomd groot
quote:

[..]

hoezo?
Geld kwijt op irritante manieren, nadeel als je dat niet doet, massaal irritante spelers die het spel niet snappen, maar er alleen zijn omdat het gratis is.

F2P, ik heb er een grafhekel aan.
pi_113371846
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan stop je toch met spelen? Ik had ook nieuwe content verwacht, maar ik ben er toch nog niet aan toe, ik loop nog niet eens in vol Rakata, dus ik kan nog wel even wachten. Tot nu toe vind ik de hoeveelheid nieuwe content zeker redelijk.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:03:06 #294
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371865
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

Omdat free to play niet betekent dat de game gratis is. Dan wordt het geld gewoon op veel irritantere manieren opgehaald.
EA kennende wel ja.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef VulpX het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe kom je aan die cijfers?
TORstatus
pi_113371938
Zucht, toch weer verzand in die onzindiscussie :O waarom moet toch eens in de zoveel topics het weer gaan over hoe de game dood moet gaan.

Ik ga mijn tijd er niet meer mee verdoen.
pi_113371947
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

EA kennende wel ja.

[..]

TORstatus
Is dus geen antwoord, want torstatus houd alleen de server status bij, en heeft geen cijfers over de aantallen spelers. Bovendien zijn de populatiecaps omhoog gegooid vorige week.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:05:51 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113371990
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Morthill het volgende:
Zucht, toch weer verzand in die onzindiscussie :O waarom moet toch eens in de zoveel topics het weer gaan over hoe de game dood moet gaan.

Ik ga mijn tijd er niet meer mee verdoen.
Het spel
SPOILER
pi_113372038
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het spel
SPOILER
En dat wordt al een half jaar geroepen, en toch helaas, we zitten er nog steeds, en met mij minimaal 600.000 andere gebruikers.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:10:15 #299
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113372198
  maandag 25 juni 2012 @ 17:17:50 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113372578
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:02 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dan stop je toch met spelen?
Dat heb ik niet gezegd. Ik speel nog steeds met veel plezier. Ik had alleen gehoopt op iets meer nieuwe content in plaats van legacy gezeur.
pi_113372631
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Ik speel nog steeds met veel plezier. Ik had alleen gehoopt op iets meer nieuwe content in plaats van legacy gezeur.
Ik ben juist erg blij met Legacy :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')