SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nope, druk bezig met Act IIquote:
OCZ Vertex toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:44 schreef Questular het volgende:
Zo dat wordt de komende 1 a 2 weken geen SWTOR voor mij. Mijn SSD besloot zaterdag dat hij niet meer herkend wilde worden door mijn pc waardoor opstarten geen optie meer is. En met niet herkend willen worden bedoel ik dat ik in de bios die hele SSD niet terug vind... Vervolgens op google mijn SSD gegevens in getikt en dan zie je dat google zelf al aanvult "not detected in Bios". Dus ik ben in ieder geval niet de 1e met het probleem..
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijfquote:
Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf
Ik heb het via de verkoper gedaan, kreeg direct een nieuwe mee terwijl zij de oude opstuurden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...
En dat was de reden dat ik een samsung heb gekochtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf
Ik heb met elke fabrikant gezeik gehad (al dan niet vanuit mijn werk). Alles gaat stuk, het gaat erom hoe de service is als er wat mee is en OCZ heeft het (in mijn geval iig) perfect afgehandeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
En dat was de reden dat ik een samsung heb gekocht
hub 5jaar garantie geen gezijk .
Trouwens ik heb altijd samsung gehad nog nooit een kapot gegaan
Heb je pech met groepen. Sowieso communiceren mensen slecht in PvP, maar daar moet je niet te veel op letten. Ik krijg regelmatig een hele lading MVP-votes voor mijn healwerk. Zelf geef ik vaak ook de persoon met meeste heal, als het tenminste echt veel is, mijn vote.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik voel me als healer (zowel sorc als nu die commando) vaak een 5de wiel aan een wagen, ik heal alles om me heen, maar hoor er niemand over en als ik niet heal dan gaan ze wat eerder dood, maar niemand waardeert het.
Het is vorige week toch ook nog uitgebracht in 25+ landen? Is daar nog wat van te merken geweest? (ben op vakantie geweest en zag op mijn server gisterochtend geen verschil)quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef leeell het volgende:
ik ga dit weer spelen met de volgende (grote)-patch
beetje servers moeten ze mergen.
Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef Lange_Lex het volgende:
Nog aanraders ? Morthill?
Denk dat ik met een nieuw mannetje maar eens de republic side ga pakken.
Een Tank denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.
Dat staat nog niet gepland. Wel:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Sjiznit het volgende:
Chuundar is hopeloos als server, voel me als een gungan in de dune sea. Heulmaal alleen. Hoop dat er snel een optie komt om met mijn hebben en houden te verhuizen naar een andere server. Geen zin om opnieuw te levelen, het verhaal is kicke maar die sidequests zijn minder boeiend. Helemaal bij het levelen van mijn derde republic. Van mij mogen ze in die legacy iets gooien dat je xp van class quests flink omhoog gaat zodat je een hoop sidequests kan skippen de tweede keer.
quote:Flashpoint Experience I – V: More experience from killing major enemies in Flashpoints
Space Experience I – V: More experience from completing space missions
Warzone Experience I – V: More experience from completing warzones
Vanavond weer op Calypho gespeeld. Heb Boarding Party en Kaon op HM gerundquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde..
Maar eens op LoL kijken dan
Heb gewoon niet zoveel te melden... Ik speel nog steeds een paar uur per week. Bijna een tweede level 50, heb ook een redelijke guild gevonden waar ik wat ops mee doe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert
Is iedereen te druk of zo
Yep, druk. Zit net bij guild, dus probeer veel samen te doen. HM-FP's voor gear en dailies/weeklies doen. Soms zelf Naked Esseless runs voor social points. Vanavond weer Ops gepland, Karagga's Palace NM. Kijken of we deze keer er wel doorheen komen. Bij de vorige op zondag bleven we steken op de Fabricator aangezien we verlaat begonnen en zelfs een keer gewiped waren op trash.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert
Is iedereen te druk of zo
Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef DaFan het volgende:
Zal wel weer een dikke exploit in zitten net als vorige keer.
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef pjats het volgende:
[..]
Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.
Alweer SOA gedaan. Wel weer Normal Mode, maar kreeg wel 2 Columi items![]()
Gaat steeds beter. Gingen er ook in 1 keer doorheen. Wel even geholpen door beter gegearde personen, maar toch, geen enkele bug
Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk is
http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610quote:Hi everyone,
I just wanted to give you an update regarding what happened and to let you know what our next steps are regarding the Matrix Cubes.
After last night's patch, players reported that Matrix Cubes had disappeared from their inventories. This was an unintended consequence of a behind-the-scenes change to how mission items work. You may have also noticed some mission items missing if you were in the middle of certain missions as well.
The team has been working on a fix since this was first reported, and we hope to get it out to you as quickly as possible. In the meantime, we ask that you hold off on contacting Customer Service at this time. Our goal is to restore the items to you as part of a new patch, without needing any manual intervention from Customer Service.
We very much appreciate your patience today as we work to resolve this issue. Once we have more information regarding the timing of the patch, we'll let you know.
http://www.swtor.com/comm(...)=4308126#edit4308126quote:Update: This maintenance period has been postponed and the servers will NOT be taken offline tonight. We’ll post more information about the rescheduled time in this thread as soon as it is available. Thank you for your patience.
Ach, ja. Maar het is SOA. Die staat er bekend om dat hij vol bugs zit. Dus dat was wel fijn. Maar wat nu ook leuk is, dat het nu getimed wordt. Heeft geen enkele nut, maar wel geinig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk is
Een paar guildies zijn daar erg blij mee. Zondag had iemand een gemiddelde van 10 spelen en 1 winnen. Republic en level 50 zijn op een rustige server kan soms vervelend zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier
Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.
Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier
EDIT: Nu begrijp ik het..
[..]
http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610
Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 benquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb Mass Effect 2 gedownload, zeer mooi spel dus ben niet zo actief met SWTOR op dit moment
Probeer van het weekend weer online te komen, het probleem is dat er zo weinig te doen is bij Republic op LoL.
Wanneer denk je dat je dan 50 bent? Dan gaan we even wat HM's doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.
[..]
Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 ben
twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-05-2012 om 22:45:35We will be performing an unscheduled maintenance early tomorrow morning (CDT). More info: http://t.co/CALs6mtX reageer retweet
quote:Date: Thursday, May 10th, 2012
Time: 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST).
All game servers will be offline during this period. This game maintenance is expected to take no more than four hours.
Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars: The Old Republic.
Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef DaFan het volgende:
Oh ja die moet ik ook nog. Die nog en 1 op Coruscant dan heb ik ze allemaal
Episch! Dankuquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Rahl het volgende:
PM je emailadres maar, dan stuur ik je een Friends Trial
Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef pjats het volgende:
[..]
Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?
Gisteren heb ik een paar zitten zoeken op Alderaan. Eerst maar degene met die kabelbaan. Die had ik al eerder geprobeerd, maar meerdere misgesprongen. Nu ging het in 1 keer goed. Nu hoef ik alleen op Alderaan degene in het paleis nog, maar daar heb ik even hulp bij nodig, aangezien ik male body 3 heb.
Body type 4 is de dikke. Body type 3 is de spierbundel. Die konden beide niet door de deur. Maar ik lees nu ook dat het al is aangepast.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.
Ik heb body type 4 (dat is de hele lange toch) en kon wel door de deur. Volgens mij is het aangepast.
Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef S1gnum het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook alle datacrons gehaald. Wat een werk was dat. Ik heb ook alle maps op de planeten volledig verkend. Was ook een rotwerk.
Behalve als je Republic gebied in moet.. erg leuk met all die champsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste watweet ook alle worldbosses nu
Taral V is de makkelijkstequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
Sure, gewoon onderaan beginnen, Esseles of zo?
Dan run je die twee ff soloquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Morthill het volgende:
Ja daarom, en ik heb nog vrijwel geen enkele FP gedaan
Nee, dat moet je niet. Eerst de quest aannemen en dan abandonen. Klaar, kan je HM doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ja Taral en Maelstorm moet je eerstnormal doen.
Ik ben nog geen level 50 met mijn vanguard. Dan krijg je de daily van 2 spelen (of 1 winnen). Meestal is dat voor mij 2 potjes, waarbij ik 2de winquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef Morthill het volgende:
PvP gaat wel lekker sinds ik 50 heb aangetikt. Haal mijn daily's vaak in 4 potjes en soms in 3. Schiet ook lekker op met 120 coms per potje
Samequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik ben nog geen level 50 met mijn vanguard. Dan krijg je de daily van 2 spelen (of 1 winnen). Meestal is dat voor mij 2 potjes, waarbij ik 2de win
Ik denk dat de coding geen grotere stacks dan 99 toelaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:28 schreef Morthill het volgende:
Het is zo jammer dat de weekly 9 wins is voor dezelfde beloning als een dailywaar doe je dan weekly's voor als ze niks extra's opleveren?
Meh, ga niet eens veel dood in PvP als team maar gewoon goed speelt. Gemiddeld 3 of 4 deaths, meer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef Rhalius het volgende:
In PvP Healen is echt geen ene fuck aan, DPS of tank gaat nog wel, maar als healer ben je gewoon erg een doelwit.
PvP is nog steeds niet mijn ding, maar het is wel eens handig als je bijna gaat levelen en bij de skill trainer in de buurt bent voor dat beetje extra xp.
Alleen zouden ze dat irritante Huttball optioneel mogen maken, daar is echt geen barst aan. Ook altijd dezelfde kaart.
Coming soonquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Rhalius het volgende:
Is al bekend wanneer de 1.3 patch uit gaat komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kortere ontwikkelingstijd dan 1.3, dus ik zeg juniquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Rhalius het volgende:
Is al bekend wanneer de 1.3 patch uit gaat komen?
Me 2.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef Questular het volgende:
Toch maar mn account geannuleerd, nauwelijk nog zin om te spelen en dan is een bepaald bedrag betalen voor de game het mij niet waard. Jammer zonder de monthly fee had ik graag nog af en toe gespeeld. Voor de mensen die blijven spelen veel plezier met de game
80? Dat is veel. We halen op zijn best de 40 op de fleet. Maar goed, ik ben wel behoorlijk veel actief.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik log ook nauwelijks meer in, het spel is erg saai geworden en daar zit ik dan met mijn Republic main op een fleet waar hoogstens 80 mensen online zijn.
Woohoo, tanks verslagen. Kosste ons veel wipes, maar toen hadden we de techniek door. Veel van die wipes werden veroorzaakt omdat we de healer op de grond zetten om de dots en zo te baiten. Dat werkte dus niet, aangezien de healer ook stil moet staan om te healen :Squote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef pjats het volgende:
De twee boss-tanks waren ook erg pittig vanwege niet goede taktieken. We hebben ze dus ook niet verslagen.
Maar goed, was leuk om te proberen. En later weer verder proberen.
Dat was Story mode Mortquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:15 schreef Morthill het volgende:
Hmm, de boss tanks heb ik 1 keer gedaan, gelijk juiste tactiek en dat was echt vrij makkelijk. Nooit in de problemen geweest. Maar goed, ervaren groep helpt
Ik las niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheel nieuw. Net zoals Voss verzonnen door Bioware.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ziet er vet uit, die planeet Makeb, is dat al eerder voorbij gekomen in expanded universe of is dit verzonnen voor TOR?
Jammer, ik hoop dat manaan nog es komt en Kassshykquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef pjats het volgende:
[..]
Geheel nieuw. Net zoals Voss verzonnen door Bioware.
Ja, klopt. Maar voor een demo is het lang genoeg. Je kan namelijk van alles een beetje meekrijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Tot level 15 gratis dat is nogal vrij kort.
Dik 10 uur, dat is een lange demoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Tot level 15 gratis dat is nogal vrij kort.
quote:Therefore, we made the decision to strictly limit the initial phase of the Character Transfer Service to only allow transfers from selected groups of origin servers (where you're moving a character from) to selected individual destination servers (where you choose to move a character to) based on the player populations of the origin and destination servers. In some cases, a large number of origin servers will be eligible to move to a single destination server. In others, very few origin servers will be transferring to existing high population destination servers. Remember, the goal here is to push almost every destination server to an active population that's higher.
Dat snap ik, ja. Maar ik had verwacht dat je de keuze had voor een paar servers. Ik zit op twee servers en nu kan het dus voorkomen dat ik de keuze heb om van 1 van mijn servers naar de andere toe te gaan. Dan heb ik dus de keuze om chars te verwijderen of om ze achter te laten op een nog legere server.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:27 schreef DaFan het volgende:
Ja dat maakt toch niet zo heel veel uit. Ik snap dat je wellicht op een bepaalde server wilt eindigen, maar dit gaat echt om populaion, en als 5 servers de keuze krijgen om naar 1 server te gaan, en die hebben allemaal 20 man op de fleet, dan tikt dat wel aan.
Mjah, ik ben de laatste tijd echt overspoeld met werk. Mijn scriptie moest af, baantjes kosten tijd, presentatie maken voor congres, artikelen lezen, etc.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef DaFan het volgende:
Op de NWS site wordt nu ook gekeken hoeveel mensen nog van plan zijn terug te komen. HooP wel weer te kunnen gaan raiden...
Uhm, ze beginnen vandaag net met server transfers om de servers wat drukker te maken. Als dat goed gaat, dan zullen de servers wel druk zijn. Hou het wel even in de gaten, want dan kan je zien waar je character heen kan gaan. Daarvoor moet je namelijk wel een formulier invullen. Het gaat niet automatisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik Zit te twijfelen of ik weer terug kom.
Heb een 60 imperial Agent op een server staan , maar die was zo dood. (de server dan he)
Is er nog wat meer volk tegenwoordig ?
LoL en LC komen vast aan de beurt binnenkort.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:12 schreef Morthill het volgende:
Mijn servers blijven leegdank BioWare
Dan zul je even moeten wachten en hopen dat Lettow een transfer krijgt naar Tombquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:40 schreef Morthill het volgende:
LC is natuurlijk de enige RP-PVP, dus moet dat nog zien
Heb even geen zin om weer te rerollen, dus daar ga ik niet aan beginnen. Heb al twee lvl 50's rondlopen.
De naam wordt automagisch aangepast en daarna mag je dat zelf doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb al een char op Tomb die Roel heet, en mijn Jedi Sentinel op Tomb heet ook RoelWat moet ik nu
Ah oke bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
De naam wordt automagisch aangepast en daarna mag je dat zelf doen
Lastig als je monitor dat niet aankanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef DaFan het volgende:
Mensen die dit nog niet op 1920x1240 speelden
1680x1050 hierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef DaFan het volgende:
quote:
Waarschijnlijk transfer gedaan naar andere server?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Tokus het volgende:
na ruim een maand afwezig heb ik weer eens ingelogd, en er was gewoon niemand meer online in m'n guild. En dat terwijl het in m'n wow-guild weer drukker is de laatste tijd.
Hmm, ik moet wel weer ff wennen. Healen ging al snel beter. In D7 healde ik als een malloot, toen ik die runde als tank ging dat zo veel slechter, nu niet eens in de buurt van een whipe gekomen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:05 schreef DaFan het volgende:
Net in de queue gestaan voor TombLekker is dat.
Weer beetje pvp gedaan vandaag...top de dmg chart elke keer weer, PT voelt wel een beetje OP. Doe op lvl 38 al met gemak 3000+ hits.
Net in Civil War had ik 2,5x zoveel dmg als de nummer 2, met 15 medailles
nee de characters zijn er nog, er was gewoon niemand meer online.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk transfer gedaan naar andere server?
Raar, mijn legacy ging gewoon mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef VulpX het volgende:
YES, we (Luka Sene) mogen eindelijk. Naar Red Eclipse, heerlijk. Ben alleen wel m'n Legacy kwijtgeraakt. Ach ja.
moest alleen even geactiveerd wordenquote:
Je hoeft maar een scheet te laten in general chat en je hebt een groep hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:59 schreef DaFan het volgende:
Kan ook niet wachten op Groupfinder, daar ben ik toch nog iets te lui voor om zelf te regelen
mensen die beweren op een niet bestaande resolutie te spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef DaFan het volgende:
Weet niet zeker of die optie daarin zit. Het staat in ieder geval niet in de patch notes voor 1.3 zoals die nu op de PTS staan. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Rhalius het volgende:
Kan niet wachten op een hood toggle optie, die hoort toch te zitten in de volgende update?
Mischien dat Jedi Guardians er dan eindelijk een beetje normaal kunnen uitzien.
Vind het wel jammer dat Twi'leks geen headgear dragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef VulpX het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die optie daarin zit. Het staat in ieder geval niet in de patch notes voor 1.3 zoals die nu op de PTS staan. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Ik speel met een Twi'lek Guardian btw, heb dus geen last van hoods
Ja, een beetje. Maar ik kan het ergens wel begrijpen, het kost wel veel tijd en resources om voor 1 ras aparte helmen te gaan ontwerpen die wat beter met die lekku kunnen omgaan. Ach ja, ik heb bijna altijd Hide Headslot aanstaan op al m'n chars.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat Twi'leks geen headgear dragen
Ongeveer!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
mensen die beweren op een niet bestaande resolutie te spelen
Helemaal waarquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heerlijk, eerst 20 minuten wachtrij en toen lekker gamen met veel mensen, echt veel leuker nu!
Ah, dus daar zit mijn hele legacyquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Lord Calypho --> Tomb of Freedon Nadd, eindelijk
Sniper is een topclass! Vooral de Marksmanship tree is aan te bevelen! Het Agent verhaal is ook de beste uit het hele spel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef DaFan het volgende:
Oh nice had jij een lvl 50 sniper op LC? Hoe is dat?
Smuggler > Agent >>> Warrior >>> Sentinelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Sniper is een topclass! Vooral de Marksmanship tree is aan te bevelen! Het Agent verhaal is ook de beste uit het hele spel!
Storylinesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Smuggler > Agent >>> Warrior >>> Sentinel
Ik zit daar bij de Ronde Tafel, een nederlandstalige guildquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef Morthill het volgende:
Hebben we een guild op de impkant van ToFN?
ah, daar hebben we onze troll weerquote:
Daarom zeker niet meer.quote:Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
http://www.torstatus.net/shards/eu/statsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Morthill het volgende:
En ik begrijp dat er 20 drukke servers zijn. Agh, wat is het verschil.
Je zegt dat BioWare het niet redt met de huidige servers :/ BioWare is meer dan Europa.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
dan zijn het er alsnog maar 8
daarnaast neem ik aan dat hij alleen op Europa servers wilt spelen
Wat uitbreiding van het Legacy-systeem ook, zodat je wat sneller met alts door de game kanquote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
1.3 is toch eigenlijk alleen maar die group finder? Kwam sneller dan ik verwacht had.
een spel kan uitsterven op 1 continent, maar doorgaan op een anders, het is niet allemaal gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je zegt dat BioWare het niet redt met de huidige servers :/ BioWare is meer dan Europa.
En grappig om te zien hoe je je telmethode aanpast, jij trolletje, jij. De VS heeft gewoon 12 actieve servers en Azië 3. Dus totaal 19. Of tellen de groene en gele servers alleen in Europa
[..]
Wat uitbreiding van het Legacy-systeem ook, zodat je wat sneller met alts door de game kan
Agh, als het uitsterft in Europa ga je verder op Amerikaanse servers. BioWare en EA gaan niet binnen een jaar de game opgeven.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
een spel kan uitsterven op 1 continent, maar doorgaan op een anders, het is niet allemaal gelijk.
Ik heb het over volle/grote servers. Trouwens heeft TOR maar iets van 80.000 subscribersquote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je zegt dat BioWare het niet redt met de huidige servers :/ BioWare is meer dan Europa.
En grappig om te zien hoe je je telmethode aanpast, jij trolletje, jij. De VS heeft gewoon 12 actieve servers en Azië 3. Dus totaal 19. Of tellen de groene en gele servers alleen in Europa
Slechter kan het spel echt niet worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zodra het F2P wordt haak ik ook direct af en met mij velen. Dat gaat de game tot op het bot verkrachten.
Als je moet gaan betalen om FP's te spelen welquote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slechter kan het spel echt niet worden.
F2P zou een doodsteek zijn voor deze game.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoop iig dat het f2p gaat, met de huidige spelers gaan ze t niet trekken.
Light = 500quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef VulpX het volgende:
Waar haal je in godsnaam die cijfers vandaan?
Hoezo zou je daarvoor moeten betalen?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je moet gaan betalen om FP's te spelen wel
hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef leeell het volgende:
[..]
F2P zou een doodsteek zijn voor deze game.
Omdat free to play niet betekent dat de game gratis is. Dan wordt het geld gewoon op veel irritantere manieren opgehaald.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Light = 500
Standard = 1500
Heavy = 2375
Very Heavy = 3000
Vervolgens alles bij elkaar optellen et voila.
[..]
Hoezo zou je daarvoor moeten betalen?
Nogmaals, hoe kom je aan die cijfers?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Light = 500
Standard = 1500
Heavy = 2375
Very Heavy = 3000
Vervolgens alles bij elkaar optellen et voila.
[..]
Hoezo zou je daarvoor moeten betalen?
Valt me nogal tegen, die updates duren lang en zijn niet bepaald groot. Onzin als ranked warzones zit ik ook niet op te wachten.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat uitbreiding van het Legacy-systeem ook, zodat je wat sneller met alts door de game kan
1.2 was verdomd grootquote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me nogal tegen, die updates duren lang en zijn niet bepaald groot. Onzin als ranked warzones zit ik ook niet op te wachten.
Geld kwijt op irritante manieren, nadeel als je dat niet doet, massaal irritante spelers die het spel niet snappen, maar er alleen zijn omdat het gratis is.quote:
Dan stop je toch met spelen? Ik had ook nieuwe content verwacht, maar ik ben er toch nog niet aan toe, ik loop nog niet eens in vol Rakata, dus ik kan nog wel even wachten. Tot nu toe vind ik de hoeveelheid nieuwe content zeker redelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me nogal tegen, die updates duren lang en zijn niet bepaald groot. Onzin als ranked warzones zit ik ook niet op te wachten.
EA kennende wel ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat free to play niet betekent dat de game gratis is. Dan wordt het geld gewoon op veel irritantere manieren opgehaald.
TORstatusquote:
Is dus geen antwoord, want torstatus houd alleen de server status bij, en heeft geen cijfers over de aantallen spelers. Bovendien zijn de populatiecaps omhoog gegooid vorige week.quote:
Het spelquote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Morthill het volgende:
Zucht, toch weer verzand in die onzindiscussiewaarom moet toch eens in de zoveel topics het weer gaan over hoe de game dood moet gaan.
Ik ga mijn tijd er niet meer mee verdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het spelEn dat wordt al een half jaar geroepen, en toch helaas, we zitten er nog steeds, en met mij minimaal 600.000 andere gebruikers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik niet gezegd. Ik speel nog steeds met veel plezier. Ik had alleen gehoopt op iets meer nieuwe content in plaats van legacy gezeur.quote:
Ik ben juist erg blij met Legacyquote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik speel nog steeds met veel plezier. Ik had alleen gehoopt op iets meer nieuwe content in plaats van legacy gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |