SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nope, druk bezig met Act IIquote:
OCZ Vertex toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:44 schreef Questular het volgende:
Zo dat wordt de komende 1 a 2 weken geen SWTOR voor mij. Mijn SSD besloot zaterdag dat hij niet meer herkend wilde worden door mijn pc waardoor opstarten geen optie meer is. En met niet herkend willen worden bedoel ik dat ik in de bios die hele SSD niet terug vind... Vervolgens op google mijn SSD gegevens in getikt en dan zie je dat google zelf al aanvult "not detected in Bios". Dus ik ben in ieder geval niet de 1e met het probleem..
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijfquote:
Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf
Ik heb het via de verkoper gedaan, kreeg direct een nieuwe mee terwijl zij de oude opstuurden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Hmmm ik wilde eigenlijk gewoon terug gaan naar de verkoper, maar als het een productiefout is kan het ook zo maar zijn dat ze mij door verwijzen naar OCZ...
En dat was de reden dat ik een samsung heb gekochtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had hetzelfde probleem, schijnt een productiefout geweest te zijn. Bij mij gebeurde het vorig jaar... vertex 2 opgestuurd, kreeg een gratis nieuwe. Wel een Vertex 3 nog gekocht als overbrugging en dat is m'n bootdisk nu. De vertex 2 hangt erin en is mijn dedicated SWTOR schijf
Ik heb met elke fabrikant gezeik gehad (al dan niet vanuit mijn werk). Alles gaat stuk, het gaat erom hoe de service is als er wat mee is en OCZ heeft het (in mijn geval iig) perfect afgehandeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
En dat was de reden dat ik een samsung heb gekocht
hub 5jaar garantie geen gezijk .
Trouwens ik heb altijd samsung gehad nog nooit een kapot gegaan
Heb je pech met groepen. Sowieso communiceren mensen slecht in PvP, maar daar moet je niet te veel op letten. Ik krijg regelmatig een hele lading MVP-votes voor mijn healwerk. Zelf geef ik vaak ook de persoon met meeste heal, als het tenminste echt veel is, mijn vote.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik voel me als healer (zowel sorc als nu die commando) vaak een 5de wiel aan een wagen, ik heal alles om me heen, maar hoor er niemand over en als ik niet heal dan gaan ze wat eerder dood, maar niemand waardeert het.
Het is vorige week toch ook nog uitgebracht in 25+ landen? Is daar nog wat van te merken geweest? (ben op vakantie geweest en zag op mijn server gisterochtend geen verschil)quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef leeell het volgende:
ik ga dit weer spelen met de volgende (grote)-patch
beetje servers moeten ze mergen.
Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef Lange_Lex het volgende:
Nog aanraders ? Morthill?
Denk dat ik met een nieuw mannetje maar eens de republic side ga pakken.
Een Tank denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik ken niemand op die hele drukke servers. Zit zelf op Lord Calypho en Legions of Lettow, maar die zijn heel druk. Niet leeg, maar het is lastig om voor FP's groepen te vinden vaak.
Dat staat nog niet gepland. Wel:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Sjiznit het volgende:
Chuundar is hopeloos als server, voel me als een gungan in de dune sea. Heulmaal alleen. Hoop dat er snel een optie komt om met mijn hebben en houden te verhuizen naar een andere server. Geen zin om opnieuw te levelen, het verhaal is kicke maar die sidequests zijn minder boeiend. Helemaal bij het levelen van mijn derde republic. Van mij mogen ze in die legacy iets gooien dat je xp van class quests flink omhoog gaat zodat je een hoop sidequests kan skippen de tweede keer.
quote:Flashpoint Experience I – V: More experience from killing major enemies in Flashpoints
Space Experience I – V: More experience from completing space missions
Warzone Experience I – V: More experience from completing warzones
Vanavond weer op Calypho gespeeld. Heb Boarding Party en Kaon op HM gerundquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Zit zelf ook op Calypho , maar die is echt helemaal doodgebloed de laatste keer dat ik er speelde..
Maar eens op LoL kijken dan
Heb gewoon niet zoveel te melden... Ik speel nog steeds een paar uur per week. Bijna een tweede level 50, heb ook een redelijke guild gevonden waar ik wat ops mee doe.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert
Is iedereen te druk of zo
Yep, druk. Zit net bij guild, dus probeer veel samen te doen. HM-FP's voor gear en dailies/weeklies doen. Soms zelf Naked Esseless runs voor social points. Vanavond weer Ops gepland, Karagga's Palace NM. Kijken of we deze keer er wel doorheen komen. Bij de vorige op zondag bleven we steken op de Fabricator aangezien we verlaat begonnen en zelfs een keer gewiped waren op trash.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Morthill het volgende:
Je weet dat een topic dood is als je in een week 4 posts kan maken, zonder dat er iemand reageert
Is iedereen te druk of zo
Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:29 schreef DaFan het volgende:
Zal wel weer een dikke exploit in zitten net als vorige keer.
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef pjats het volgende:
[..]
Nee, er zijn matrix cubes weg. Die moeten hersteld worden.
Alweer SOA gedaan. Wel weer Normal Mode, maar kreeg wel 2 Columi items![]()
Gaat steeds beter. Gingen er ook in 1 keer doorheen. Wel even geholpen door beter gegearde personen, maar toch, geen enkele bug
Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk is
http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610quote:Hi everyone,
I just wanted to give you an update regarding what happened and to let you know what our next steps are regarding the Matrix Cubes.
After last night's patch, players reported that Matrix Cubes had disappeared from their inventories. This was an unintended consequence of a behind-the-scenes change to how mission items work. You may have also noticed some mission items missing if you were in the middle of certain missions as well.
The team has been working on a fix since this was first reported, and we hope to get it out to you as quickly as possible. In the meantime, we ask that you hold off on contacting Customer Service at this time. Our goal is to restore the items to you as part of a new patch, without needing any manual intervention from Customer Service.
We very much appreciate your patience today as we work to resolve this issue. Once we have more information regarding the timing of the patch, we'll let you know.
http://www.swtor.com/comm(...)=4308126#edit4308126quote:Update: This maintenance period has been postponed and the servers will NOT be taken offline tonight. We’ll post more information about the rescheduled time in this thread as soon as it is available. Thank you for your patience.
Ach, ja. Maar het is SOA. Die staat er bekend om dat hij vol bugs zit. Dus dat was wel fijn. Maar wat nu ook leuk is, dat het nu getimed wordt. Heeft geen enkele nut, maar wel geinig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat we blij zijn als een run zonder bugs mogelijk is
Een paar guildies zijn daar erg blij mee. Zondag had iemand een gemiddelde van 10 spelen en 1 winnen. Republic en level 50 zijn op een rustige server kan soms vervelend zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier
Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet heel gek met die complexiteit. Ik heb alleen nooit begrepen hoe het mogelijk is dat wanneer je iets veranderd in één deel van de code er ineens iets mis gaat in een ander deel. Als die twee dingen nou iets met elkaar te maken hadden dan begrijp ik het wel, maar dit staan compleet los van wat er in de patch zat.
Overigens ook een sneaky actie met die WZ dailies. Je moet nu 6 WZ's gespeeld hebben, winnen telt voor 2 en verliezen slechts voor 1. Lekker makkelijk op deze manier
EDIT: Nu begrijp ik het..
[..]
http://www.swtor.com/comm(...)=4299610#edit4299610
Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 benquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb Mass Effect 2 gedownload, zeer mooi spel dus ben niet zo actief met SWTOR op dit moment
Probeer van het weekend weer online te komen, het probleem is dat er zo weinig te doen is bij Republic op LoL.
Wanneer denk je dat je dan 50 bent? Dan gaan we even wat HM's doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat van die WZ's is 1 van de beste fixes. Hoe takke irritant was het dat als je een uurtje of zo ging spelen voor je daily's je net tegelijk ging met een groep volslagen idioten. Zes potjes op rij kansloos verliezen voor niks is strontvervelend. Goed dat je er nu toch een daily voor krijgt en dat winst gewoon een extra punt oplevert.
[..]
Tsja, krijg je als ik geen lvl 50 ben
twitter:SWTOR twitterde op woensdag 09-05-2012 om 22:45:35We will be performing an unscheduled maintenance early tomorrow morning (CDT). More info: http://t.co/CALs6mtX reageer retweet
quote:Date: Thursday, May 10th, 2012
Time: 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST) until 6AM CDT (4AM PDT/7AM EDT/12PM BST/1PM CEST/9PM AEST).
All game servers will be offline during this period. This game maintenance is expected to take no more than four hours.
Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars: The Old Republic.
Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef DaFan het volgende:
Oh ja die moet ik ook nog. Die nog en 1 op Coruscant dan heb ik ze allemaal
Episch! Dankuquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Rahl het volgende:
PM je emailadres maar, dan stuur ik je een Friends Trial
Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef pjats het volgende:
[..]
Wow, goed man. Maar waarom nog 1 op Coruscant? Die zijn toch best makkelijk?
Gisteren heb ik een paar zitten zoeken op Alderaan. Eerst maar degene met die kabelbaan. Die had ik al eerder geprobeerd, maar meerdere misgesprongen. Nu ging het in 1 keer goed. Nu hoef ik alleen op Alderaan degene in het paleis nog, maar daar heb ik even hulp bij nodig, aangezien ik male body 3 heb.
Body type 4 is de dikke. Body type 3 is de spierbundel. Die konden beide niet door de deur. Maar ik lees nu ook dat het al is aangepast.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja maar ben pas op latere planets begonnen met ze allemaal pakken.
Ik heb body type 4 (dat is de hele lange toch) en kon wel door de deur. Volgens mij is het aangepast.
Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef S1gnum het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook alle datacrons gehaald. Wat een werk was dat. Ik heb ook alle maps op de planeten volledig verkend. Was ook een rotwerk.
Behalve als je Republic gebied in moet.. erg leuk met all die champsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig om te doen. Heb ook alles ontdekt, zie je tenminste watweet ook alle worldbosses nu
Taral V is de makkelijkstequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
Sure, gewoon onderaan beginnen, Esseles of zo?
Dan run je die twee ff soloquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Morthill het volgende:
Ja daarom, en ik heb nog vrijwel geen enkele FP gedaan
Nee, dat moet je niet. Eerst de quest aannemen en dan abandonen. Klaar, kan je HM doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ja Taral en Maelstorm moet je eerstnormal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |