kusjekroel mein exotische deernequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
ik geloof niet in vergiffenisquote:
heb geslapen.quote:
gelukkig geen pink floyd meerquote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef Dastan het volgende:
Goeie god, wat is er in 's hemelsnaam met je UI gebeurd, leeell?
Ik had wel een hoedje op als een cowboyquote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Ezell het volgende:
Met een veer in je haar zou je een indiaan zijn geweest.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
Meestal is dat gezeik toch juist andersom..?
Ik dacht heel even, heb je weer zo'n powerfeminist. Maar die willen juist geen jurken dragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef Ezell het volgende:
Zulke mensen zijn trouwens wel lachen op Facebook. Je kan zo'n beetje altijd de inhoud van hun berichten tegenspreken.
[..]
Hoe bedoel je?
Eerder andersom. Van dit meisje moeten iedereen in de 21e eeuw eigenlijk leven als amish.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht heel even, heb je weer zo'n powerfeminist. Maar die willen juist geen jurken dragen
Die bestaan nog in Nederland?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eerder andersom. Van dit meisje moeten iedereen in de 21e eeuw eigenlijk leven als amish.
alleen FOK!'ers vonden 'm leuk de rest raar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef ThaTim het volgende:
waarom heeft dastan niet meer de kixe pf in z'n gele auto op fb![]()
nee, iedere dag even van rotterdam naar groningen reizen is een optiequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef leeell het volgende:
sws kamers, veel te veel betalen voor een klein stinkend hokje
zeg ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, iedere dag even van rotterdam naar groningen reizen is een optie
welke opties heb ik nog meer naast een kamer huren, behalve ergens anders studeren en/of een huis kopen?quote:
weinig to geenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke opties heb ik nog meer naast een kamer huren, behalve ergens anders studeren en/of een huis kopen?
nou, ik zeg dat toch nergens?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef leeell het volgende:
sorry, die instagram.....
echt.....
huilen met de pet op hoor
hoe wast bij ezellquote:
lekker watquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
niet gelijk zo perv doen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hobbys bekostigen allezquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
werkendat is echt voor arbeiders
zoals altijdquote:
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef ThaTim het volgende:
nou indien die shit wel aan is, weten leeell en ik wel wat ons te doen staat
?quote:
Belazeren? Terrorist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef ThaTim het volgende:
alleen jammer dat ezell eigenljk alleen hier te vinden is, je kan haar nooit in andere topics belazeren
eens , als ze dat wel doet zie ik dat direct in mijn abo feedquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef ThaTim het volgende:
alleen jammer dat ezell eigenljk alleen hier te vinden is, je kan haar nooit in andere topics belazeren
ik zag haar ook in een bandshirttopic, treffendquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef ThaTim het volgende:
softertquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
drankjee met de girlzz van de faculteit hiihihi we so diva
/dastan
ik deed zo lachenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
/dastan
tfquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
/dastan
klein beetje maarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef Ezell het volgende:
Maar even serieus, ziet leeell er echt jong uit voor zijn leeftijd?
jewaitzquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef leeell het volgende:
sowieso kunnen alleen thatimam en dastan oordelen
beetjequote:
dat hoor ik zo vaakquote:
nee, omdat roken gewoon vorm van swag aan je geeftquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar daarom rookt leeell dus, poging om er ouder uit te zien en ouder te klinken
Als in op je vijftiende gratis toegang krijgen tot weetikveelwat omdat je zogenaamd jonger dan 12 jaar bent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef leeell het volgende:
althans het was erger tegenwoordig schikt het wel
je snapt swag nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, omdat roken gewoon vorm van swag aan je geeft
WELquote:
niemand maar ezell komt nooit buiten jwzquote:
Buiten is het groot en eng. Hierbinnen is het warm en vochtig. Lekker knus toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef leeell het volgende:
[..]
niemand maar ezell komt nooit buiten jwz
jewaittochquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buiten is het groot en eng. Hierbinnen is het warm en vochtig. Lekker knus toch.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Dastan het volgende:
ik ga ook slapen
lekker bijslapen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Morgen pas om 17.00 uur verplichtingen.Tevens heftige msn
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimen
ik zeg: neu
hij helemaal over de schreef wtfik zat met open mond te luisteren naar zijn getier.
nu toch maar doen, uit angst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |