Alsof jij mij niet wilt 8)quote:
Is er nog wat te doen bij de Scum? Kom er eigenlijk nooitquote:Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef leeell het volgende:
[..]
eens hoor mja veel heb je niet he,ik ga s avonds cas en scum
echt geen zin eig.
Waarheden ditquote:
mensen die niet BLOOD FOR THE BLOODGOD als statusupdate hebbenquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ochtegod, mijn homoseksuele neef begint nu allemaal van die ''faghag luv u <3'' statusupdates te publiceren![]()
!
thuis zitten en FOK!kenquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef leeell het volgende:
mja is ook weer zo wat, punt is; moet eerst werken vanaf 4 uur s nachts, dan naar huis, omkleden eten geen slaap en dan gelijk door naar niet zo heel toffe plekken
mhmhmhm
scum is allerlei tenten, maarja daar is de sfeer tenminste relaxed en niet zò druk dat je niet een je reet meer kan keren (cas)quote:Op zondag 29 april 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet wilt 8)
[..]
Is er nog wat te doen bij de Scum? Kom er eigenlijk nooit
[..]
Waarheden dit
Misschien dat ik er even ga kijken als ik iemand mee kan krijgenquote:Op zondag 29 april 2012 21:08 schreef leeell het volgende:
[..]
scum is allerlei tenten, maarja daar is de sfeer tenminste relaxed en niet zò druk dat je niet een je reet meer kan keren (cas)
das wel skeer dat je niemand kan roggelen benquote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat ik er even ga kijken als ik iemand mee kan krijgen
in je eentje uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel skeer dat je niemand kan roggelen benMwa ga ook niet echt met iemand om uit Katwijk, veelal LeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen zin om daar heen te gaan dusja
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef dralion13 het volgende:
Ik zag de TT en ik dacht: hier moet ik gepost hebben
___O-quote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ochtegod, mijn homoseksuele neef begint nu allemaal van die ''faghag luv u <3'' statusupdates te publiceren![]()
!
mensen die niet gingerquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso oranje jwz en naar amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |